Neuh, 82quote:
Daar zijn ze ook helemaal gek op op de guild discord serverquote:
geloof max 5 tags per mopquote:Op zaterdag 8 september 2018 12:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Hoe kan het dat als mede Alliance spelers een mob eerder aanvallen dan ik die mob grey is voor mij
Dat kan toch alleen als ze in een raid zitten?
Je kan ook Cataclysm zones doen tussen 80 en 90, toch? Mt Hyjal of zo.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Jade Forest uitgespeeld en was het daar alweer spuugzatZit nu als lvl 86 in Mount Hyjal. Hopelijk vannacht lekker doorstampen en naar Draenor verkassen.
Uhu, maar wilde de omgeving in Pandaland weer eens zienquote:Op zaterdag 8 september 2018 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook Cataclysm zones doen tussen 80 en 90, toch? Mt Hyjal of zo.
WoW doet weinig met je videokaart geloof ik. CPU heavy.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:31 schreef redboyke het volgende:
heb een 1060 en was wow aan het spelen op recommended settings maar blijkt nu eigenlijk dat ik wel wat hoger kan gaan. jammer dat je niet kunt zien hoeveel je videokaart verbruiks zoals in gta V
Met een character transfer is volgens mij de enige optie.quote:Op zondag 9 september 2018 09:24 schreef Isabeau het volgende:
omg, ik heb mijn haunted memento op dat realm achter gelatenIk vroeg me al af waar dat was gebleven
![]()
399.999 gold in het AH daarMaar eigenlijk wil ik het gewoon oversturen naar mijn eigen realm. Kan zeker niet
![]()
Als je je gold op andere realm wil hebben kun je pets kopen op de ene realm en verkopen op de andere.quote:Op zondag 9 september 2018 09:24 schreef Isabeau het volgende:
omg, ik heb mijn haunted memento op dat realm achter gelatenIk vroeg me al af waar dat was gebleven
![]()
399.999 gold in het AH daarMaar eigenlijk wil ik het gewoon oversturen naar mijn eigen realm. Kan zeker niet
![]()
staat nu op 10 echt wereld van verschil.quote:Op zondag 9 september 2018 10:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
WoW doet weinig met je videokaart geloof ik. CPU heavy.
10 jaar geleden ja, nu loopt het op dx11 en 12.quote:Op zondag 9 september 2018 10:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
WoW doet weinig met je videokaart geloof ik. CPU heavy.
quote:Op zondag 9 september 2018 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ooit speelde ik alliance op Frostmane. Daar had ik al mijn alts in mijn eigen guild gestopt. Mijn neefje zat ook in dat guild. Aangezien ik maanden niet had ingelogd had hij guildmaster gekaaptAl mijn 'officer' poppetjes een lagere rang gegeven zodat ik niet meer bij de guildbank kon. Eén rang vergeten, maar hoog genoeg om hem te dethronen en gm te worden. Hoppa, guild uitgetrapt
Dat doe je toch niet bij je lievelingstante?
Ga alles in guildbank maar eens verkopen, zit echt propvol. En dan met dat gold pets of zo kopen.
(ik logde in om te zien of ik nog bind-on-account items had en warempel, een heleboel zelfs)
Ze hebben dat levelen een tijdje geleden flink vertraagd.quote:Op zondag 9 september 2018 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb de 90 helaas niet gered, ben blijven steken op 89 omdat het echt verdomd traag gaat. 515k xp nodig om van 89 naar 90 te gaan en per ingeleverde quest krijg ik 19k xp, joepieHeb wel een zooi Panda dungeons gedaan, dus dat hielp nog wel, maar toch
Mja, weet nog hoe snel 85-90 ging toen WoD de nieuwste uitbreiding was. In een middagje door Jade Forest knallen en gaan met die banaan.quote:Op zondag 9 september 2018 12:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze hebben dat levelen een tijdje geleden flink vertraagd.
Het gaat ook langzamer lijkt het omdat alles scaled. Vroeger bleef je nog ff groene quests doen en ging je overal zo doorheen.quote:Op zondag 9 september 2018 12:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze hebben dat levelen een tijdje geleden flink vertraagd.
Tot aan 70 ofzo vlieg je overal doorheen, daarna is het inderdaad langzamer, komt ook omdat de quest-inlever-xp van lvl 80 tot 90 bijna net zo laag is als 70-80, terwijl je veel meer xp nodig hebt voor een lvl up.quote:Op zondag 9 september 2018 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het gaat ook langzamer lijkt het omdat alles scaled. Vroeger bleef je nog ff groene quests doen en ging je overal zo doorheen.
Wat een goed idee...quote:Op zondag 9 september 2018 11:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je je gold op andere realm wil hebben kun je pets kopen op de ene realm en verkopen op de andere.
quote:Op zondag 9 september 2018 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ga alles in guildbank maar eens verkopen, zit echt propvol. En dan met dat gold pets of zo kopen.
(ik logde in om te zien of ik nog bind-on-account items had en warempel, een heleboel zelfs)
Dat had ik dus ook nog op mijn Frostmane chars en ik zie net dat ik het al verkocht heb! Voor heel veel goldquote:Op zondag 9 september 2018 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker hoor, kan Cobalt en Ghost Iron Ore voor 500-600 gold per stack verkopen op de AH, heeft me in 2 dagen tijd al een goeie 9k gold opgeleverd, ongekende rijkdom voor mijn doen, ookal staat er nog 60k op mijn main
quote:Op zondag 9 september 2018 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook nog op mijn Frostmane chars en ik zie net dat ik het al verkocht heb! Voor heel veel gold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |