twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
Ik vind het leuker om landenteams te hebben, maar competitieteams zijn veel makkelijker helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb standaard altijd 1 Russische of 1 Eredivisie team in het begin voor fitness
Waarvan akte.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik sla ze allemaal op in het Bommel gifjes archief.
Doumbia, Hulk, Dannyquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om landenteams te hebben, maar competitieteams zijn veel makkelijker helaas
Ja, dat was in de tijd dat de nummer 2 ook automatisch geplaatst was, dus Willem II en Heerenveen mochten toen ook de CL inquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
99/00, 00/01 en 02/03 3 teams in de groepsfase toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:45 schreef Masterminded het volgende:
1-3 Benfica.
WE ONTLOPEN LIVERPOOL
[ afbeelding ]
Deed je dat maar eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik plaats toch ook geen foto van mijn moeder?
Ja zeg, het is wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi om te zien dat al die spelers er meteen staan zeg. Van Bommel heeft er met zijn blije hoofdje wel een team van gesmeed zeg.
In 2001 verloor Ajax van Celticquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat was in de tijd dat de nummer 2 ook automatisch geplaatst was, dus Willem II en Heerenveen mochten toen ook de CL in
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:46 schreef Perrin het volgende:
De wit-russen hebben nu acro-bate-nstreken nodig om te winnen.
Whehe.quote:
Vooral viessnel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vazenpokemon was dat. Verrassend goed.
Coolquote:
jawohlquote:
Ja, hij heeft een blij hoofdje en zit nogal vaak met die handen in zijn zakken. Maar neem maar van mij aan dat ze respect voor hem hebben. Er staat cht iemand. Zijn carrire spreekt voor zich.quote:
Dit jaar trouwens toch geen Russische competitie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doumbia, Hulk, Danny
Heerlijk man, niks mis mee die Cholo's
Is jouw naam Jason?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een blij hoofdje en zit nogal vaak met die handen in zijn zakken. Maar neem maar van mij aan dat ze respect voor hem hebben. Er staat cht iemand. Zijn carrire spreekt voor zich.
Jason.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Willem II CL. Wat een farce was dat toen......
Met lul Adriaanse aan het roer.
Doumbia speelt komend seizoen bij Girona (lol). Geen idee hoe ze daar zijn opgekomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doumbia, Hulk, Danny
Heerlijk man, niks mis mee die Cholo's
Echt??quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar trouwens toch geen Russische competitie?
Bombarda in de spits.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker voor Simon.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een rampzalig scenario voor RTL7
Werden ook wel 2x ontzettend genaaid met belachelijke pingels. Tegen Spartak en Sparta thuisquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
kun je opheffenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach ze kunnen Chelsea en Arsenal uitzenden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Iets met exclusieve dealsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt??
Maar nu hebben ze wel China he
Ook prima hoor, Oscargod
Het was toch al langzaam aan het uitsterven qua leuke spelersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met exclusieve deals
Doumbia halen is al 5 jaar een wanhoopsactie. Ik kan me nog herinneren dat Newcastle hem huurde toen ze tegen degradatie stredenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doumbia speelt komend seizoen bij Girona (lol). Geen idee hoe ze daar zijn opgekomen.
Jezelf telkens zo opladen voor weer een wedstrijd tegen Schubbekuttenveen is wel tricky.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Genotseerstehelft zeg. Toch jammer dat zowel PSV en Ajax dit toch vooral alleen lijken te kunnen in zo'n europees duel en dan ook eigenlijk vooral thuis. Als ze zo elke wedstrijd spelen - en zelfs minder - winnen ze vrijwel elk eredivisieduel met gemak.
Milan (lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze kunnen Chelsea en Arsenal uitzenden.
Hoe was je nasi?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Lidl > Aldi > Deen > Jumbo > AH > Dirk/Vomar
Girona raakt misschien nog Portu kwijt, maar dan is Doumbia by far niet een vergelijkbaar type natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doumbia halen is al 5 jaar een wanhoopsactie. Ik kan me nog herinneren dat Newcastle hem huurde toen ze tegen degradatie streden
Waarom vergeet je de PLUS?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Lidl > Aldi > Deen > Jumbo > AH > Dirk/Vomar
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan wordt Flodder en Married with Children ook niet meer uitgezonden.
Real Betis en Atalanta.quote:
Applaus.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik sla ze allemaal op in het Bommel gifjes archief.
Daar kijkt de gemiddelde RTL7-kijker niet naar. Denk dat ze full retard PL-dartsen gaan uitzenden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze kunnen Chelsea en Arsenal uitzenden.
Volgens mij zijn ze gewoon verplicht EL-duels uit te zenden als ze de rechten hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar kijkt de gemiddelde RTL7-kijker niet naar. Denk dat ze full retard PL-dartsen gaan uitzenden.
Met Stuani heb je Doumbia toch niet nodig?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Girona raakt misschien nog Portu kwijt, maar dan is Doumbia by far niet een vergelijkbaar type natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |