Vergeet de Carabao Cup niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
CL-avondjes zijn altijd extra leuk wanneer mijn zeer goede vriend Rickertman meepost
Google is je vriendquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil nu eindelijk eens antwoord, wat is een 'cholo'?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gapquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Correct.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal is het beter als PSV de EL haalt ipv CL,omdat je daar sneller meer punten voor de coëfficiëntenlijst haalt.
Toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumfries kijk eens boos, ja ho maar
Angelino?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan uitspreken?
Nee want het is ook beter als er meer geld in de competitie komt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal is het beter als PSV de EL haalt ipv CL,omdat je daar sneller meer punten voor de coëfficiëntenlijst haalt.
Toch?
Tyron ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis Joezi wel in de livetopics.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan spreek jij het fout uitquote:
Ditquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want het is ook beter als er meer geld in de competitie komt.
Typische Feyenoord mentaliteit ditquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Toch?
Oow ik zie nu het kringeltje. Dat had hij bij NAC niet toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan spreek jij het fout uit
Nee, want voor het behalen van de CL krijg je aardig wat bonuspunten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Toch?
Ajacied.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:08 schreef TehRocks het volgende:
Ik vind Wytse een fijne commentator
Neuh die laten de EL lopen zodat ze volgend seizoen de EL kunnen halen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Typische Feyenoord mentaliteit dit
In de praktijk valt dit voordeel heel erg tegenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Toch?
4-0 tegen Trencinquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh die laten de EL lopen zodat ze volgend seizoen de EL kunnen halen.
Volgens hem moeten we de CL maar laten lopenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh die laten de EL lopen zodat ze volgend seizoen de EL kunnen halen.
Vooral omdat Ajax en PSV gemiddeld nog wel een punt of 6/7 pakken in de CL poule.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de praktijk valt dit voordeel heel erg tegen
Wat decadentquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:11 schreef Zorro het volgende:
Van Bommel heeft een persoonlijke parapluvasthouder
die plant koffie tegenwoordigquote:
Poetingod heeft dat ook.quote:
Feyenoord is een parodie op een voetbalvereniging. Zelfs Daniel de Ridder maakte de boel helemaal af.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1-1 thuis tegen Trencin
"tRoTs"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |