Ja ik ook, en nog afleveringen van mr sunshine. En dan ook nog lessen voorbereiden voor maandag. Kutleefquote:
Ik zit een beetje in een uitstelschwung. Dat je dingen uitstelt en ze zich gaan opstapelen waardoor je er alleen nog maar meer tegen op ziet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik ook, en nog afleveringen van mr sunshine. En dan ook nog lessen voorbereiden voor maandag. Kutleef
KOEKOEK.quote:McRaven trad medio augustus 2018 op niet eerder vertoonde wijze in de publiciteit door het als gerenomeerd oud-topmilitair op te nemen voor voormalig CIA-directeur John Brennan, na het bekend was gemaakt dat president Trump hem zijn veiligheidsmachtiging, d.w.z. toegang tot vertrouwelijke informatie, had ontnomen. McRaven: "Weinig Amerikanen hebben meer gedaan om dit land te beschermen dan John. Hij is een man van onvergelijkelijke integriteit, wiens eerlijkheid buiten kijf stond voor wie hem kende. Gericht aan president Trump voegde hij daaraan toe: "Daarom zou ik het als een eer beschouwen als u ook mijn veiligheidsmachtiging zou intrekken, zodat ik ook mijn naam kan toevoegen aan de lijst van mannen en vrouwen die zich hebben uitgesproken tegen uw presidentschap"
Om vervolgens weer de hele dag op Fok! te zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:56 schreef onlogisch het volgende:
Prima speech, meer dan prima vent
[..]
KOEKOEK.
Ja, ik heb een beetje te veel vakken genomen denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in een uitstelschwung. Dat je dingen uitstelt en ze zich gaan opstapelen waardoor je er alleen nog maar meer tegen op ziet.
nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje te veel vakken genomen denk ik. Al is het deels ritme bouwen denk ik zo. Heb jij college gehad van opperbaas De Poorter?
Ah jammer. Echte bestuursrechtman wel, ontzettend droge humor.quote:
Deze man heeft volgens mij geen account op FOK! hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om vervolgens weer de hele dag op Fok! te zitten.
Dat is gewoon HMF tochquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man heeft volgens mij geen account op FOK! hoor
Ja, het is weer 11:00 geweest inderdaad. Meestal komt hij er rond dit tijdstip achter hoe leeg zijn leven is en hoe lang de dag nog duurt voordat hij weer in bed kan gaan liggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:31 schreef Masterminded het volgende:
Ah, het is weer de geforceerd stoere fase van Elan.
sowhquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het is weer 11:00 geweest inderdaad. Meestal komt hij er rond dit tijdstip achter hoe leeg zijn leven is en hoe lang de dag nog duurt voordat hij weer in bed kan gaan liggen.
Dat is toch vrij vroeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het is weer 11:00 geweest inderdaad. Meestal komt hij er rond dit tijdstip achter hoe leeg zijn leven is en hoe lang de dag nog duurt voordat hij weer in bed kan gaan liggen.
Best zielig voor Elan dat het enige geluk in zijn leven het geforceerd stoer doen op een internetforum is. Je zal zien dat hij straks weer een uitermate stoer verweer heeft zoals "flappie" "dombo". Normaal meeposten heeft er nooit voor hem ingezeten. Jammer dat dit soort schorem door het forum gefaciliteerd wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah stijn moet weer even punten scoren bij zijn "vrienden"quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:31 schreef Masterminded het volgende:
Ah, het is weer de geforceerd stoere fase van Elan.
Ik heb een heerlijk levenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |