Hou dit soort troep gewoon bij je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
Hoewel die Malcom diss wel keihard was
Waarom deel je dit met ons?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
heee gelukt met klussen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom deel je dit met ons?
Beter had je er een link neergezet. Die zijn makkelijker te negeren.
Ja ging wel lekker. Spotjes zitten er bijna in (nog eentje). Domotica module is aangesloten. Onderkant van de platen zitten er allemaal in.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heee gelukt met klussen?
mooi, daarna wel pics maken en sturen he.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja ging wel lekker. Spotjes zitten er bijna in (nog eentje). Domotica module is aangesloten. Onderkant van de platen zitten er allemaal in.
Eigenlijk zo goed als klaar voor de glasplaten. Die komen (hopelijk) vrijdag, kan ik ze er zaterdag in flappen.
Ik vind dat een beetje van het kaliber 'ik ga me als een kind gedragen om het jongere publiek aan te spreken.' Iets waar veel media ook aan lijden tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
Dat is zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zondag al gegeten, kan niet elke dag #viesdik eten.
pulled chicken wraps met guacquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga eens in de koelkast gücken.
Geen kip in huis. Ga denk ik pitabroodjes gevuld met salade en sardientjes eten. Vanmiddag geen sardientjes gegeten, maar verse preisoep gemaakt.quote:
Man man man, toen ik bij de Edah werkte ging dat sowieso handmatig. Niks mis mee, nooit stress gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
De REWE in Berlijn laatst had er 2
allebei kapot stond er een insane gestressde Duitser te tellen en oprecht bijna te huilen van de stress
Oeh lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen kip in huis. Ga denk ik pitabroodjes gevuld met salade en sardientjes eten. Vanmiddag geen sardientjes gegeten, maar verse preisoep gemaakt.
Verse sardientjes of uit zo'n blikje?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen kip in huis. Ga denk ik pitabroodjes gevuld met salade en sardientjes eten. Vanmiddag geen sardientjes gegeten, maar verse preisoep gemaakt.
dat het je mag smaken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben intussen aardappels met karbonade en spinazie aan het maken.
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat het je mag smaken.
Is goed, haags. Maar dan moet het nog wel een keer geschilderd worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi, daarna wel pics maken en sturen he.
kut is dat he. Haat ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is goed, haags. Maar dan moet het nog wel een keer geschilderd worden.
Daar vind ik nou echt niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |