Ik las laatst over een plan dat consumenten nog steeds statiegeld moeten betalen maar dat het dan wordt opgehaald en je niks terug krijgt. Goed voor het milieu en slecht voor de consument. Dat gaat dus zeker gebeurenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Komt dat er hier nou ook van? Hoor het zo eens per jaar ofzo maar het gebeurt nooit
Behalve de discothekenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
en ook echt alles dicht
zelfs in Berlijn
Wacht dat is dan geen statiegeld dat is een boete op verpakkingsmateriaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las laatst over een plan dat consumenten nog steeds statiegeld moeten betalen maar dat het dan wordt opgehaald en je niks terug krijgt. Goed voor het milieu en slecht voor de consument. Dat gaat dus zeker gebeuren
dan is het geen statiegeld meerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las laatst over een plan dat consumenten nog steeds statiegeld moeten betalen maar dat het dan wordt opgehaald en je niks terug krijgt. Goed voor het milieu en slecht voor de consument. Dat gaat dus zeker gebeuren
Ja eensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Wacht dat is dan geen statiegeld dat is een boete op verpakkingsmateriaal
Ja dan gaat niemand meer blik kopen he.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je dan ? Met een emmer naar de brouwer?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dan gaat niemand meer blik kopen he.
Kartonquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je dan ? Met een emmer naar de brouwer?
Dat ga ik volgende week wel doenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je dan ? Met een emmer naar de brouwer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:01 schreef Saind het volgende:
Er was dit weekend evenementje in Amerika met veel lambiek
Veiling erbij
Die prijzenJij hebt je studieschuld er zo uit als ik dit zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Naja dit is voor het goeie doel dus altijd hogere prijzenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt je studieschuld er zo uit als ik dit zie
Limoenblad neem ik aan? Geloof het niet. Of nouja niet bij mijn appie iigquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:06 schreef Elan het volgende:
Gvd net bij de toko geweest poeroetblaadjes vergeten.
Kan je die ook bij Appie halen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:01 schreef Saind het volgende:
Er was dit weekend evenementje in Amerika met veel lambiek
Veiling erbij
Die prijzenLeuk verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je daar niet een weekend heengaan met een goedgevulde koffer?blablablabla
Jep limoenblad is dat rij wel ff terug dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Limoenblad neem ik aan? Geloof het niet. Of nouja niet bij mijn appie iig
Naja schiet ik weinig mee opquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk verdienen.
Kun je daar niet een weekend heengaan met een goedgevulde koffer?
Gewoon een stichting opzetten voor zwerfkatten oid en lekker in je zak steken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja schiet ik weinig mee op
Ze veilen het voor goed doel, jeugddakloosheid in Portland
Geloof 300k opgehaald dit jaar met alleen bier
wat is hij lelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
Hoewel die Malcom diss wel keihard was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |