HAHAHAHAquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:41 schreef Saind het volgende:
Godverdomme boete uit Duitsland
klootzakken
Ik moet er ook nog eentje krijgen. Redelijk belachelijk om te flitsen heuvel afquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:41 schreef Saind het volgende:
klootzakken
Ik 39 bij 30 toegestaan in Berlijnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog eentje krijgen. Redelijk belachelijk om te flitsen heuvel af
Die boetes voor kleine overtredingen vallen best mee in Duitslandquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:41 schreef Saind het volgende:
klootzakken
Had er voor die 15 eu wel op z'n minst een mugshot erbij gewildquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die boetes voor kleine overtredingen vallen best mee in Duitsland
Volgens mij kan je bezwaar maken als die er niet bij zitquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Had er voor die 15 eu wel op z'n minst een mugshot erbij gewild
Ik denk dat ik rond de 12 te hard zit. 30 eu oid.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik 39 bij 30 toegestaan in Berlijn
Denk langs werkzaamheden ofzo
Maar gelukkig maar 15 euro
Met wie dan allemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
@GGMM
Nee niet in mijn eentje
Voor die prijs is het bijna leuk om te hard te rijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik 39 bij 30 toegestaan in Berlijn
Denk langs werkzaamheden ofzo
Maar gelukkig maar 15 euro
De eu zit weer in de maand want ik heb ook een boete gehad. In Onlo zn hometown welteverstaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Had er voor die 15 eu wel op z'n minst een mugshot erbij gewild
Hier is ook een mooie film over volgens mij. Everest heet ie. (lol) Geweldige sceneryquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/1996_Mount_Everest_disaster
Fascinerende wiki
fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
Moet zo ergens heen
uurtje fietsen of half uurtje bus
ik twijfel
Alleen proleten nemen de bus.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
Moet zo ergens heen
uurtje fietsen of half uurtje bus
ik twijfel
Ik vind het toch wel vreemd dat mensen het gewoon ok vinden dat iemand ligt dood te gaan. Ik snap nog wel dat het onmogelijk is om iemand te redden, maar je hebt toch geen zin meer om verder te klimmen of wat. Wat is nog de "winst" van op de top staan als je net 1 van je collega's ziet sterven. Alsof je door blijft voetballen als de keeper wordt neergeschoten. Hup wisseltje en weer door.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier is ook een mooie film over volgens mij. Everest heet ie. (lol) Geweldige scenery
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |