Ik stem voor 2 beveiligers per Nederlandse burger!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Werkman het volgende:
Geen discussie over links of rechts of voor of tegen de multikul, wat jouw standpunt daar over is mag je helemaal lekker zelf weten.
Mijn punt is dat hij beveiligd word en wij niet.
Wij kunnen weer omvergereden worden door een zelfmoordchauffeur met een auto of vrachtwagen of onze keel open gesneden worden terwijl we nietsvermoedend een pilsje zitten te heffen op een terras.
En dat dan dank zij een lul die al jaren niks meer doet dan van alles in het rond roepen maar met zijn hele grote bek geen moer voor elkaar krijgt.
Geprovoceerd worden is een keuze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Fretwork het volgende:
Provoceren om het provoceren is per definitie walgelijk
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Geprovoceerd worden is een keuze.
Jij bent van mening dat het de schuld is van de vrouw die naakt door Rotterdam Zuid loopt als ze verkracht wordt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Werkman het volgende:
Geen discussie over links of rechts of voor of tegen de multikul, wat jouw standpunt daar over is mag je helemaal lekker zelf weten.
Wij kunnen weer omvergereden worden door een zelfmoordchauffeur met een auto of vrachtwagen of onze keel open gesneden worden terwijl we nietsvermoedend een pilsje zitten te heffen op een terras.
Want in de ogen van dat "intellectuele" tuig zijn wij NL dus automatiesh ook pro Wilders.
En dat dan dank zij een lul die al jaren niks meer doet dan van alles in het rond roepen maar met zijn hele grote bek geen moer voor elkaar krijgt.
Zo heey, maar dát wisten we nog niet zeg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:48 schreef Enchanter het volgende:
Geeft maar weer aan dat de islam niet zo tolerant is.
Als ik kan worden verkracht, omdat er een vrouw naakt door Rotterdam loopt, dan heb ik toch graag dat ze wat kleren aan trekt. Ook al is het niet haar schuld.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat het de schuld is van de vrouw die naakt door Rotterdam Zuid loopt als ze verkracht wordt?
Ik vind dat je de consequenties moet kennen van je gedrag, maar dat maakt je gedrag an sich nog niet fout. Daarnaast blijft de dader gewoon de verkrachter, dat is de enige die fout zit.
Zo zou het ook zijn met een extreemidioot die vanwege zo een reden een aanslag zou willen plegen...
Hoe minder ze gekwetst worden hoe makkelijker je zult kunnen kwetsen ook... Echt, die hele groep is gewoon eng zo snel grijpen ze naar geweld als je op die kleine pikkies staat. Dat toont Wilders toch weer haarfijn met deze wedstrijd.
Verkracht absoluut niet..... maar wijven die er zelf half naakt bij lopen en dan nagefloten worden of opmerkingen/intimidaties krijgen is in zekerere zin zeker wel hun eigen schuld.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat het de schuld is van de vrouw die naakt door Rotterdam Zuid loopt als ze verkracht wordt?
Ik vind dat je de consequenties moet kennen van je gedrag, maar dat maakt je gedrag an sich nog niet fout. Daarnaast blijft de dader gewoon de verkrachter, dat is de enige die fout zit.
Zeg dat tegen een meisje in een rokje dat alleen loopt en vunzige shit naar haar hoofd geworpen krijgt door een groep teringlijers.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En ook daarom ben ik anti islam.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:40 schreef smeerpijp. het volgende:
maar wijven die er zelf half naakt bij lopen en dan nagefloten worden of opmerkingen/intimidaties krijgen is in zekerere zin zeker wel hun eigen schuld.
Snap ik, maareh, provocatie zorg er in dit geval voor dat hij niet veilig over straat kan en dat kon die toch al niet... Maar het laat wel zien dat je een probleem hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als ik kan worden verkracht, omdat er een vrouw naakt door Rotterdam loopt, dan heb ik toch graag dat ze wat kleren aan trekt. Ook al is het niet haar schuld.
Dat zeg je gewoon verkeerd, het is niet haar fout dat ze wordt geïntimideerd.... Het was wel een te verwachten consequentie waar ze niet naïef om hoeft te doen maar het is niet haar schuld gewoon, ze doet niets fout namelijk..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:40 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Verkracht absoluut niet..... maar wijven die er zelf half naakt bij lopen en dan nagefloten worden of opmerkingen/intimidaties krijgen is in zekerere zin zeker wel hun eigen schuld.
snap ook niet dat sommige ouders hun kinderen er zo bij laten lopen....lijkt wel alsof ze hun kind in de uitverkoop/etalate willen zetten voor foute mannen ofzo
Luther werd in 1500 ook bijna gelyncht toen ie zei "wat de kerk als waarheid verkondigt is niet waar"quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:48 schreef Enchanter het volgende:
Hoeveel christenen / katholieken hebben gedreigd met geweld door onderstaande prenten
Dit inderdaad. En dan kun je verongelijkt gaan doen dat je het recht op vrijheid van meningsuiting hebt, maar je hebt hier gewoon mee te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Luther werd in 1500 ook bijna gelyncht toen ie zei "wat de kerk als waarheid verkondigt is niet waar"
In die tijd konden ze niet zo lachen om iedereen die met het ware geloof spotte. Op de brandstapel ging je.
Dat is ook een beetje het huidige probleem met de Islam denk ik. Die zitten momenteel in dezelfde fase van beschaving als waarin andere geloven in de middeleeuwen zaten. Over 500 jaar zijn zij ook allemaal heel relaxed, de moskeeën bijna leeg, lachen ze om spotprenten en zeggen ze : wel een beetje overtrokken he, hoe we aan het begin van de 21e eeuw woest om ons heen schopten om ons gelijk te halen.
Tekenen werkt anders heel ontspannend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:34 schreef wielrennerdt het volgende:
je als driejarige gedragen en een tekenwedstrijd organiseren![]()
![]()
Op de SP natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:52 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Wilders zit idd steeds de boel op te fokken, maar op welke pipo zou je dan anders moeten stemmen?
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Werkman het volgende:
Want in de ogen van dat "intellectuele" tuig zijn wij NL dus automatiesh ook pro Wilders.
Dan moet er eerst een N voor komen te staan, anders blijft het gwn een vuilniszak net als de rest.quote:
Blijf jij maar lekker bij Wildersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Dan moet er eerst een N voor komen te staan, anders blijft het gwn een vuilniszak net als de rest.
Ik zal wel moeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker bij Wilders
Denk je dat het daar heen progresseert als iedereen braaf in het gareel loopt? Daar heb je Luthers voor nodig....quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Luther werd in 1500 ook bijna gelyncht toen ie zei "wat de kerk als waarheid verkondigt is niet waar"
In die tijd konden ze niet zo lachen om iedereen die met het ware geloof spotte. Op de brandstapel ging je.
Dat is ook een beetje het huidige probleem met de Islam denk ik. Die zitten momenteel in dezelfde fase van beschaving als waarin andere geloven in de middeleeuwen zaten. Over 500 jaar zijn zij ook allemaal heel relaxed, de moskeeën bijna leeg, lachen ze om spotprenten en zeggen ze : wel een beetje overtrokken he, hoe we aan het begin van de 21e eeuw woest om ons heen schopten om ons gelijk te halen.
Echt, dit soort shit bewijst alleen maar zijn gelijk toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:29 schreef Hallojo het volgende:
Hoeveel aanslagen zou Wilders hiermee willen veroorzaken? Hoeveel Nederlandse doden zijn nodig voor zijn electorale winst?
Welk gelijk precies?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echt, dit soort shit bewijst alleen maar zijn gelijk toch?
Wilders veroorzaakt aanslagen door te provoceren? Dat zeg je toch?quote:
Niemand ontkent toch dat er een triest clubje gevaarlijke mensen is die naar geweld grijpt als ze op hun kleine pikkie worden getrapt?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wilders veroorzaakt aanslagen door te provoceren? Dat zeg je toch?
Dat het een triest clubje gevaarlijke mensen is die naar geweld grijpt als ze op hun kleine pikkie worden getrapt. Dat bewijs je daarmee. Als je daadwerkelijk gelooft wat je zelf zegt zou je juist op Wilders moeten stemmen en asap willen deislamiseren.
Moeten we wel een hoop gastarbeiders uit islamitische landen en afrika halen om die functies te vervullenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:46 schreef Oblomov12345 het volgende:
[..]
Ik stem voor 2 beveiligers per Nederlandse burger!
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:20 schreef Fokpop het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 28 augustus 2018 23:48 schreef Enchanter het volgende:
Hoeveel christenen / katholieken hebben gedreigd met geweld door onderstaande prenten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind wel dat Wilders een beetje gedemoniseerd wordt alsof het de grote Hitler himself is...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Niemand ontkent toch dat er een triest clubje gevaarlijke mensen is die naar geweld grijpt als ze op hun kleine pikkie worden getrapt?
Op een populist stemmen zou ik niet zo snel doen. Je ziet nu weer in Turkije waar dat toe leidt.
Noord-Ierland vergeten? Kruistochten vergeten? Uitroeiing van de katharen vergeten? Heksenverbrandingen vergeten? George Bush: 'God told me to end the tyranny in Iraq' waar 600.000 doden bij zijn gevallen vergeten? Inquisitie vergeten? Sebrenica vergeten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:48 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Fretwork het volgende:
Ja en ja, beide moet niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Moslims moeten maar eens leren dat ze ook de andere kant kunnen opkijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Werkman het volgende:
Ondanks dat Wilders een extreem-rechtse haatzaaier is, is hij er nog steeds niet verantwoordelijk voor als een tegenstander daarom mensen gaat vermoorden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Werkman het volgende:
Ten eerste, hoe weet jij dit zo zeker? De islam en het christendom zijn fundamenteel heel verschillend en de islam is juist 'bedacht' als de 'laatste religie' om dit twijfelen tegen te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Klopt, ik moet ook niets hebben van die achterlijke sekte maar waarom olie op het vuur gooien?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:37 schreef smeerpijp. het volgende:
terecht topic....
Een schande voor de NL'se politiek die gast....echt....man man man wat een zielige vent.
Enige wat je er mee creëert is haat en je schiet er echt letterlijk niks mee op....zieltjes winnen van de domsten der domsten
Ja dat is allemaal gebeurd vanwege tekeningetjes over het christendomquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:29 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Noord-Ierland vergeten? Kruistochten vergeten? Uitroeiing van de katharen vergeten? Heksenverbrandingen vergeten? George Bush: 'God told me to end the tyranny in Iraq' waar 600.000 doden bij zijn gevallen vergeten? Inquisitie vergeten? Sebrenica vergeten?
Christendom heeft een minstens even grote capaciteit voor geweld, je kunt religie voor van alles gebruiken en de islam is daar niet anders in als andere religies.
Maarja wie gaat er ergens een aantal stellingen op de deur van een moskee spijkeren? Ik niet iigquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doe hetzelfde met joden/donkere mensen/of een random voetbalclub en je krijgt dezelfde reactie...Dus het toont echt helemaal niks aan behalve dat hij en z'n clubje zelf untermenschen zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:13 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Klopt, ik moet ook niets hebben van die achterlijke sekte maar waarom olie op het vuur gooien?
Voorstanders zeggen: Om aan te tonen hoe intolerant en haatdragend de islam is. Maar waarom moet je dat aantonen? Dat is net zoiets als aan willen tonen dat water nat is.
Dus we moeten toegeven aan dreigementen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan huilen om die Pakistaan die een aanslag aankondigd op Facebook. 'En dat allemaal om een tekenwedstrijd'.
Nieuw dieptepunt van Wilders. Raar eigenlijk dat dit in het binnenhof kan, ook al is het hun ruimte. Volgens mij heeft de PVV genoeg geld om een zaaltje af te huren voor deze actie.
Een aanslag aankondigen om een tekenwedstrijd is inderdaad huilenswaardig.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan huilen om die Pakistaan die een aanslag aankondigd op Facebook. 'En dat allemaal om een tekenwedstrijd'.
Nieuw dieptepunt van Wilders. Raar eigenlijk dat dit in het binnenhof kan, ook al is het hun ruimte. Volgens mij heeft de PVV genoeg geld om een zaaltje af te huren voor deze actie.
Nee hij mag het prima doen maar je weet gewoon dat dit gaat gebeuren. Voor de meeste moslims is het afbeelden van Mohammed het ergst wat je kan doen. Het punt dat hij wil maken is allang duidelijk gemaakt in 2005 en met alle volgende situaties met spotprenten, films enz. Hij doet alsof zijn neus bloed met zijn "het is maar een tekenwedstrijd." Zijn doel is het opwekken van dit soort reacties en dan te wijzen van haha kijk die moslims worden boos om een wedstrijdje. Zie je wel, ze moeten niks van onze vrijheden!!1!!1"quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus we moeten toegeven aan dreigementen ?
Van mij hoeven die tekenwedstrijden ook niet.
Ik denk dat Wilders hier een punt wil maken , niet dat hij dat al gedaan heeft.
Die man loopt al jaren met beveiliging om hem heen omdat hij wat dingen heeft gezegd over de islam.
Ik ben het met je eens hoor , maar nogmaals ik denk dat hij nogmaals wil benadrukken , dat de islam een gevaarlijke ideologie is.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee hij mag het prima doen maar je weet gewoon dat dit gaat gebeuren. Voor de meeste moslims is het afbeelden van Mohammed het ergst wat je kan doen. Het punt dat hij wil maken is allang duidelijk gemaakt in 2005 en met alle volgende situaties met spotprenten, films enz. Hij doet alsof zijn neus bloed met zijn "het is maar een tekenwedstrijd." Zijn doel is het opwekken van dit soort reacties en dan te wijzen van haha kijk die moslims worden boos om een wedstrijdje. Zie je wel, ze moeten niks van onze vrijheden!!1!!1"
Als hij nou iets nieuws had waarmee een maatschappelijk debat aangezwengeld kan worden... Maar nee, moslims die boos worden om Mohammedtekeningen is al 300x gebeurd. Het is provoceren om het provoceren.
Om minstens even debiele redenen vanwege de geloofsovertuiging ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal gebeurd vanwege tekeningetjes over het christendom
Lekker dan. Was net 5 minuten vol inspiratie aan het vingerverven. Ik ga morgen bij de Pakistaanse ambassade op hoge poten verhaal halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wilders blaast cartoonwedstrijd af
Zo, opgeslot.
Tekening meenemen dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker dan. Was net 5 minuten vol inspiratie aan het vingerverven. Ik ga morgen bij de Pakistaanse ambassade op hoge poten verhaal halen.
Ja nou zo mooi was het allemaal nog niet. Maar de ingrediënten waren aanwezig. Papier, verf, creatieve explosiviteit en 10 vingers.quote:
Laten zien hoe achterlijk en gevaarlijk islam is is niet walgelijk, het is nodig omdat er teveel linkse mensen zijn die in de loop van een geladen pistool kijken en zich van geen gevaar bewust zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Fretwork het volgende:
Ja idd moslimterrorisme is wilders zijn schuld! Wilders lokt het uit met dit!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:29 schreef Hallojo het volgende:
Hoeveel aanslagen zou Wilders hiermee willen veroorzaken? Hoeveel Nederlandse doden zijn nodig voor zijn electorale winst?
quote:Op maandag 3 september 2018 08:38 schreef SuperNeger het volgende:
Wilders
Wat een held toch. Gelukkig hebben we mensen zoals hij. Hij laat gewoon prima zien hoe krankzinnig die islam is en hoe dom en agressief en gevaarlijk die volgelingen zijn.
Mensen bedreigen en doodsteken vanwege een tekening.
Ja het is idd de schuld van Wilders hij lokt het uit!!!
quote:Op maandag 3 september 2018 08:42 schreef SuperNeger het volgende:
Al die mensen hier die dit provoceren noemenjullie moeten je schamen.
Zet ons hele land in de uitverkoop en spreid je kontgat zodat de islam je kan nemen. Buk maar lekker voor de dreigementen van geweld, dat is wat jullie doen. Walgelijk.
Vrijheid van meningsuiting zal zegen vieren hier in Nederland.
Wij mogen hier gewoon mohammed tekenen als wij dit willen en er is geen wet die ons ervan weerhoudt. En iedereen die het provocatie noemt ondersteund terrorisme en kan beter naar Syrië vertrekken.
FREEDOM OF SPEECH![]()
Nederlandse wetgeving
Sharia wetgeving![]()
Wilders haters
Het is echt om te janken dat mensen niet doorhebben dat dit inderdaad een punt maken is. Je organiseert vrijheid van meningsuiting en mensen dreigen met terroristische aanslagen. En dan zijn er "Nederlanders" die dit terrorisme nog goedpraten ook en het begrijpelijk vinden dat er van die moslims zijn die mensen zomaar doodsteken vanwege dit. Want ja daar vraag je om. En het erge is, ze menen het nog ook. Ze zien daadwerkelijk niet wat er voor hun neus gebeurt. Echt te dom om te poepen die mensen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus we moeten toegeven aan dreigementen ?
Van mij hoeven die tekenwedstrijden ook niet.
Ik denk dat Wilders hier een punt wil maken , niet dat hij dat al gedaan heeft.
Die man loopt al jaren met beveiliging om hem heen omdat hij wat dingen heeft gezegd over de islam.
Je hebt volkomen de vrijheid om lekker Mohammed te tekenen.quote:Op maandag 3 september 2018 08:42 schreef SuperNeger het volgende:
Al die mensen hier die dit provoceren noemenjullie moeten je schamen.
Zet ons hele land in de uitverkoop en spreid je kontgat zodat de islam je kan nemen. Buk maar lekker voor de dreigementen van geweld, dat is wat jullie doen. Walgelijk.
Vrijheid van meningsuiting zal zegen vieren hier in Nederland.
Wij mogen hier gewoon mohammed tekenen als wij dit willen en er is geen wet die ons ervan weerhoudt. En iedereen die het provocatie noemt ondersteund terrorisme en kan beter naar Syrië vertrekken.
FREEDOM OF SPEECH![]()
Nederlandse wetgeving
Sharia wetgeving![]()
Wilders haters
Maar het niet recht om te bedreigenquote:Op woensdag 5 september 2018 12:27 schreef sc00p het volgende:
[..]
Je hebt volkomen de vrijheid om lekker Mohammed te tekenen.
Andere mensen hebben echter ook de vrijheid om jou dan een zielige kneus te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |