Zoals een Trencin of de Graafschap bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog geen enkele keer echt serieuze tegenstand gehad.
Leer je dat niet tijdens je studie marketing?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:36 schreef KingRoland het volgende:
kan iemand voor mij een leuke son heung min UI maken
Beetje bushcraften niks mis meequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik pik mijn scharrels meestal op van het schoolplein
als marketingstudent ben ik het hier niet mee eens. je hebt dan geen USPquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat beter is dan iemand die eruit ziet als 14 is iemand die ook 14 is
Aankomend weekend staat ie weer op de markt met wat Duitse pannensets.quote:
Niemand die beweert dat Feyenoord de sterren van de hemel speelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoals een Trencin of de Graafschap bedoel je?
Ziyech was terecht boos!quote:
Dat zie ik ook niemand zeggen van Ajax maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niemand die beweert dat Feyenoord de sterren van de hemel speelt.
Vertel dat aan de Thailandtoeristquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als marketingstudent ben ik het hier niet mee eens. je hebt dan geen USP
Van wie ben jij nou een clone?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aankomend weekend staat ie weer op de markt met wat Duitse pannensets.²
Het kan spoken op de Vijverberg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De media duikelt over steeds elkaar heen om te zeggen hoe goed Ajax speelt en hoe geweldig Ziyech is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niemand zeggen van Ajax maar dit geheel terzijde.
Daar weet Ajax alles van trouwens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het kan spoken op de Vijverberg.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |