griekse blaarkop yoghurtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk
Hadden ze wel blaarkopmelk?
Waarom niet? Is geen asbest hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil in een plastic bakje gaan zitten knippen?
Wiet is voor smerige paupersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onlo zullen we volgend jaar een wietgroeiwedstrijd doen
https://www.bakker.com/nl-nl/p/nature-kweekbak-set-M57977quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys, ik zoek van die kweekbakjes, plastic maar dan met van die sleuven aan de zijkant zodat de wortels er tussendoor kunnen groeien. Hoe noem je dat soort kweekbakjes? Want al googlend kom ik alleen maar van die dichte plastic kweekpotjes tegen
Eensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wiet is voor smerige paupers
Stifado gehad?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij een Grieks restaurant gegeten, heerlijk
Niet bij zo'n grillhuis, maar met echte maaltijden.
Onze grootouders sliepen onder een ongeisoleerd dak met -15 en jij hebt al een stijve nek als je de deur open laat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb last van een stijve nek. Vannacht met de deur open geslapen. Pure ellende
Maat gaat t alweer wat beter?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een morgensessie fortnite
Hebben jullie dezelfde grootouders?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze grootouders sliepen onder een ongeisoleerd dak met -15 en jij hebt al een stijve nek als je de deur open laat.
Ik teel alleen maar pepers. Wellicht 1 wietplant omdat ik het proces leuk vindquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onlo zullen we volgend jaar een wietgroeiwedstrijd doen
Onlo is wel mijn broeder maar dan van een andere moeder (en vader)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben jullie dezelfde grootouders?
dank jequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Goddelijke delicatesse
Gefeliciteerd nog trouwens
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlo is wel mijn broeder maar dan van een andere moeder (en vader)
Ok, Erik Ten Hag.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik teel alleen maar pepers. Wellicht 1 wietplant omdat ik het proces leuk vind
Eh ja nou eh ja ok dus eh ja proces eh enne ja daar heb je als trainer mee te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:49 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Erik ten Hag. Ik vind het ook wel een aandoenlijke man.
Bedankt voor het meedenken makker. Maar ik bedoel dit :quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.bakker.com/nl-nl/p/nature-kweekbak-set-M57977
Heb je geen schaarquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken makker. Maar ik bedoel dit :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:49 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Erik ten Hag. Ik vind het ook wel een aandoenlijke man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |