Poll: Is Onlogisch een smerig dik zwijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een Burger King hier in de buurt. Met een vriend ga ik een wedstrijdje aan :
4 Big King XXL's, last man standing
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:26 schreef wollah het volgende:
Fastfood eten en derhalve geen zelfrespect hebben
Gooi jij jezelf maar weg vies beest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezelf quoten. Gooi jezelf weg, idioot.
Rol jij lekker de vuilnisbelt op ofzo met je burgerkingpensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezelf quoten. Gooi jezelf weg, idioot.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Rol jij lekker de vuilnisbelt op ofzo met je burgerkingpens
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef wollah het volgende:
[..]
[..]
Deze leanboy kan het hebben. Dit in tegenstelling tot vetkwabbus JC.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
Als zelfs JanCees je een smerig varken vindt weet je dat je te ver bent gegaan.
ff je moedertje pakken haha!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:28 schreef Geerd het volgende:
Beetje vreten beetje zuipen wwtje pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
nuetquote:
Hmm okquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:12 schreef wollah het volgende:
[..]
ja dan zit je in de obesitas schaal
maagverkleininkje kan ook wel eens helpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Morgenvroeg even afspraak maken met ziekenhuis voor 4 preventieve omleidingen
(lol)
Een fitboy met veel fuckgirls. Zo stel ik me TS althans voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef oranjevogel1 het volgende:
Vraag me af, wat de TS over Braddie denkt. En ik vraag me nog harder af, hoe hij er zelf uitziet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een fitboy met veel fuckgirls. Zo stel ik me TS althans voor.
Dik hangzwijn met je vetrollen! Dadelijk moet de TS nog kotsen als hij kennis van jouw berichten neemt.quote:
Dat gifje van Braddie die z'n buik laat drillenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef oranjevogel1 het volgende:
Vraag me af, wat de TS over Braddie denkt. En ik vraag me nog harder af, hoe hij er zelf uitziet.
huh? Welk gifje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gifje van Braddie die z'n buik laat drillen
was een nep IP haha GEFOPT DRIZZT!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:28 schreef JanCees het volgende:
Poll: Is Onlogisch een smerig dik zwijn?
Je hebt gestemd op: Ja
Je IP is: xxx
GEFOPT!!!!! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nee gestemd, onlo is m'n maatje.
Goddomme dijenkletsertjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
was een nep IP haha GEFOPT DRIZZT!!!!
Heeft die bolle eigenlijk nog een youtube kanaal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gifje van Braddie die z'n buik laat drillen
Ja maar steeds verwijdert die hem weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft die bolle eigenlijk nog een youtube kanaal?
Ah, same old...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja maar steeds verwijdert die hem weer
Film het en plaata het op FOK!quote:
Thx maat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo is dat maat. Ook fitboys kunnen een keer cheaten en mokerveel fastfood naar binnen werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een fitboy met veel fuckgirls. Zo stel ik me TS althans voor.
plaata?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Film het en plaata het op FOK!
Vrienden zeggen elkaar de waarheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig is er nog steeds een overweldigende meerderheid die Onlogisch een vies dik zwijn vindt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrienden zeggen elkaar de waarheid.
Jammer dat Onlogisch zich omringt met jaknikkers.
Voor jou niet nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik heb dat ding eens even bekeken, maar 4 daarvan opeten moet toch niet zo'n probleem zijn?
Dat soort proleten mogen wmb stuk voor stuk afgeschoten worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef ToT het volgende:
Zeker net zo'n dik zwijn als de winnaar van deze wedstrijd?
Hoezo? Ze doen er verder niemand kwaad mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort proleten mogen wmb stuk voor stuk afgeschoten worden.
Nou en, ik vind het smerige varkens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doen er verder niemand kwaad mee.
Waarom stem je dan ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ja gestemd. Voedselwedstrijden zijn voor proleten.
hihiquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij eggs heet zeker?Hahahahahaha
onlogisch quotenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Gooi jij jezelf maar weg vies beest.
oke dan sla ik de eieren over voor jouquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En dan mag jij de albertheijn eerst leegvreten, ofwah, WOLLAH
Kun je wel alvast oefenen met de rustler quarterpounder, voor die 4 big king xxl die we in je mik douwe.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:32 schreef wollah het volgende:
[..]
oke dan sla ik de eieren over voor jou
Ik ben in deze een neeschudder. Bestaat dat woord eigenlijk? Zo niet, dan nu welquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrienden zeggen elkaar de waarheid.
Jammer dat Onlogisch zich omringt met jaknikkers.
nehh hou niet zo van fastfoodquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kun je wel alvast oefenen met de rustler quarterpounder, voor die 4 big king xxl die we in je mik douwe.
Ja, hoe wil je dan die 4 big king XXL naar binnen gaan proppen, bradder?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
nehh hou niet zo van fastfood
Doe mij maar een lekkere bak bami of nasi ofzo
neh dat gaat ik niet doen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je dan die 4 big king XXL naar binnen gaan proppen, bradder?
Ik vind de combi wat minder maar als jij dat lekker vind, gewoon doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu wel trek in een patatje oorlog met een broodje kroket eigenlijk.
Ik doe het 'm niet na.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef ToT het volgende:
Zeker net zo'n dik zwijn als de winnaar van deze wedstrijd?
Eentje was hier ook altijd ruim voldoende, maar als je het kunt verstouwen: go your gang.quote:
ik dacht ik plaats nog eens wat anders dan dat je een vet goor en smerig zwijn bent maar dat zal ik voortaan ook maar laten.quote:
Wel met van die twister fries er bij. Ik denk als een dikke alleen ben ik het niet :’)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eentje was hier ook altijd ruim voldoende, maar als je het kunt verstouwen: go your gang.
Nah, alleen burgertje toch, ruim voldoende.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:35 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Wel met van die twister fries er bij. Ik denk als een dikke alleen ben ik het niet :’)
Hoe gaat het eigenlijk met afvallen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, alleen burgertje toch, ruim voldoende.
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met afvallen?
Waarschijnlijk goed als ie de frietjes achterwegen laat maar alleen de big king xxl eet 😋😋 geintje pikquote:
Als je denkt dat het de grootte is van een big mac, dan zou het meevallen ja, maar het is een slag groter dan dat.quote:
Big Tasty formaat?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je denkt dat het de grootte is van een big mac, dan zou het meevallen ja, maar het is een slag groter dan dat.
quote:
Ah, valt nog mee danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iets minder, ik denk tussen big tasty en QP in.
Waarom bump je dit topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |