abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181525008
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181525100
:*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181525113
Tis altijd flinke afknapper als mannen zo praten.
pi_181525223
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Enige correctie zou je goed doen, moeilijke dame :*
pi_181525505
Ahhhw. Toyboy en ik hebben steeds conflicterend schema. Lastig plannen :+
Gek? kan je dat eten?
pi_181525569
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Hmm, wonen jullie zo ver uit elkaar dan? Kopje koffie kan toch altijd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181525887
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Hoe jong is die toyboy dan wel niet dat het al voor jouw dertigste een toyboy is?

Of bedoel je gewoon fuckboy!? Zo'n kerel waar je echt wel van weet dat ie jou slechts pumpt en dumpt, maar door wie je je toch PER SE moeten laten neuken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 28-08-2018 19:20:43 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:27:20 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181526214
Ik heb zo'n vermoeden dat we puntenjager na twee topics ook wel weer zat zijn.
pi_181526309
Ahja, misschien leuk voor dit topic.

Ik heb ooit een meisje TIJDENS de date afgewezen...
Dat was niet heel handig, je kon de droevigheid in haar ogen zien en dat was allemaal een zeer pijnlijk gebeuren....

Dussseh, dat moet je dus niet doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181526322
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:32 schreef ludovico het volgende:

Dat was niet heel handig, je kon de droevigheid in haar ogen zien en dat was allemaal een zeer pijnlijk gebeuren....

Awww.

Waarom?
pi_181526353
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Awww.

Waarom?
Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.

Ik ben zelf ook niet helemaal het type dat tegen bomen kan praten dus als dat meisje hetzelfde heeft wordt het een probleem.
pi_181526364
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.

Ik ben zelf ook niet helemaal het type dat tegen bomen kan praten dus als dat meisje hetzelfde heeft wordt het een probleem.
Nou ja wel eerlijk van je :)
pi_181526384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:32 schreef ludovico het volgende:

Zoals ik je al vertelde, heb ik zaterdag nog een vrouw IN BED afgewezen.

Ik had als smoes dat ik geen parkeergeld voor de volgende ochtend had betaald (mijn auto stond een heel end weg). Ik was alleen vergeten dat parkeren op zondag gratis is in Utrecht _O- :'( _O-
pi_181526385
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja wel eerlijk van je :)
Wat precies?
Dit was gewoon niet tactisch, zo doe je zoiets gewoon niet.... Desnoods zoek je op je mobieltje op waar je over kan praten.
pi_181526402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat precies?
Dit was gewoon niet tactisch, zo doe je zoiets gewoon niet.... Desnoods zoek je op je mobieltje op waar je over kan praten.
Nou ja als er geen klik is.
pi_181526411
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

In de DM met mij lul je anders vrolijk door :P
pi_181526417
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja als er geen klik is.
Dan hou je beide je bek dicht na de date en weet je beide genoeg. Of als de ander wel praat leg je het netjes uit i.p.v. doodnegeren.
pi_181526427
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

In de DM met mij lul je anders vrolijk door :P
Ligt allemaal aan jou, jij bent geen boom.
pi_181526441
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan hou je beide je bek dicht na de date en weet je beide genoeg. Of als de ander wel praat leg je het netjes uit i.p.v. doodnegeren.
Dus dan blijf je de date uitzitten uit goed fatsoen.

Hoe raar is dat :P
pi_181526458
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Het tegenovergestelde zoals Fax praat is ook niet goed. Wat wil je nou?? :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181526478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus dan blijf je de date uitzitten uit goed fatsoen.

Hoe raar is dat :P
Het was ook al bij de minste geringste ongemak... Ik denk dat ik mezelf gewoon ongemakkelijk voelde.. Misschien had zij het niet eens zo erg...

Achteraf gezien lijkt het mij nog steeds wel een heel lief meisje en voel ik me lullig dat ik het op die manier heb gedaan.

Date uitzitten uit goed fatsoen... Je kunt toch voorstellen om naar huis te gaan? Je hoeft niet nog meer drank te bestellen etc?
pi_181526485
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde zoals Fax praat is ook niet goed. Wat wil je nou?? :(
Daar ga je natuurlijk geen antwoord op krijgen.
pi_181526492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het was ook al bij de minste geringste ongemak... Ik denk dat ik mezelf gewoon ongemakkelijk voelde.. Misschien had zij het niet eens zo erg...

Achteraf gezien lijkt het mij nog steeds wel een heel lief meisje en voel ik me lullig dat ik het op die manier heb gedaan.

Date uitzitten uit goed fatsoen... Je kunt toch voorstellen om naar huis te gaan? Je hoeft niet nog meer drank te bestellen etc?
Oh zo.

ja dat had ook gekund.

Nja volgende keer beter.
pi_181526506
Faxie is gewoon een vriendelijke jongen hoor. Kan je prima een gesprek mee voeren.
pi_181526539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Faxie is gewoon een vriendelijke jongen hoor. Kan je prima een gesprek mee voeren.
Nou, daar word die vast heel blij van.... Zijn jongeheer gaat vast fier trots met het koppie richting de hemel wijzen na deze woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')