Enige correctie zou je goed doen, moeilijke damequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis altijd flinke afknapper als mannen zo praten.
Hmm, wonen jullie zo ver uit elkaar dan? Kopje koffie kan toch altijd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Ahhhw. Toyboy en ik hebben steeds conflicterend schema. Lastig plannen
Hoe jong is die toyboy dan wel niet dat het al voor jouw dertigste een toyboy is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Ahhhw. Toyboy en ik hebben steeds conflicterend schema. Lastig plannen
Awww.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:32 schreef ludovico het volgende:
Ahja, misschien leuk voor dit topic.
Ik heb ooit een meisje TIJDENS de date afgewezen...
Dat was niet heel handig, je kon de droevigheid in haar ogen zien en dat was allemaal een zeer pijnlijk gebeuren....
Dussseh, dat moet je dus niet doen.
Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.quote:
Nou ja wel eerlijk van jequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.
Ik ben zelf ook niet helemaal het type dat tegen bomen kan praten dus als dat meisje hetzelfde heeft wordt het een probleem.
Zoals ik je al vertelde, heb ik zaterdag nog een vrouw IN BED afgewezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:32 schreef ludovico het volgende:
Ahja, misschien leuk voor dit topic.
Ik heb ooit een meisje TIJDENS de date afgewezen...
Dat was niet heel handig, je kon de droevigheid in haar ogen zien en dat was allemaal een zeer pijnlijk gebeuren....
Dussseh, dat moet je dus niet doen.
Wat precies?quote:
Nou ja als er geen klik is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat precies?
Dit was gewoon niet tactisch, zo doe je zoiets gewoon niet.... Desnoods zoek je op je mobieltje op waar je over kan praten.
In de DM met mij lul je anders vrolijk doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.
Ik ben zelf ook niet helemaal het type dat tegen bomen kan praten dus als dat meisje hetzelfde heeft wordt het een probleem.
Dan hou je beide je bek dicht na de date en weet je beide genoeg. Of als de ander wel praat leg je het netjes uit i.p.v. doodnegeren.quote:
Ligt allemaal aan jou, jij bent geen boom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
In de DM met mij lul je anders vrolijk door
Dus dan blijf je de date uitzitten uit goed fatsoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan hou je beide je bek dicht na de date en weet je beide genoeg. Of als de ander wel praat leg je het netjes uit i.p.v. doodnegeren.
Het tegenovergestelde zoals Fax praat is ook niet goed. Wat wil je nou??quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis altijd flinke afknapper als mannen zo praten.
Het was ook al bij de minste geringste ongemak... Ik denk dat ik mezelf gewoon ongemakkelijk voelde.. Misschien had zij het niet eens zo erg...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan blijf je de date uitzitten uit goed fatsoen.
Hoe raar is dat
Daar ga je natuurlijk geen antwoord op krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde zoals Fax praat is ook niet goed. Wat wil je nou??
Oh zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het was ook al bij de minste geringste ongemak... Ik denk dat ik mezelf gewoon ongemakkelijk voelde.. Misschien had zij het niet eens zo erg...
Achteraf gezien lijkt het mij nog steeds wel een heel lief meisje en voel ik me lullig dat ik het op die manier heb gedaan.
Date uitzitten uit goed fatsoen... Je kunt toch voorstellen om naar huis te gaan? Je hoeft niet nog meer drank te bestellen etc?
Nou, daar word die vast heel blij van.... Zijn jongeheer gaat vast fier trots met het koppie richting de hemel wijzen na deze woorden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Faxie is gewoon een vriendelijke jongen hoor. Kan je prima een gesprek mee voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |