Enige correctie zou je goed doen, moeilijke damequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis altijd flinke afknapper als mannen zo praten.
Hmm, wonen jullie zo ver uit elkaar dan? Kopje koffie kan toch altijd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Ahhhw. Toyboy en ik hebben steeds conflicterend schema. Lastig plannen
Hoe jong is die toyboy dan wel niet dat het al voor jouw dertigste een toyboy is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Ahhhw. Toyboy en ik hebben steeds conflicterend schema. Lastig plannen
Awww.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:32 schreef ludovico het volgende:
Ahja, misschien leuk voor dit topic.
Ik heb ooit een meisje TIJDENS de date afgewezen...
Dat was niet heel handig, je kon de droevigheid in haar ogen zien en dat was allemaal een zeer pijnlijk gebeuren....
Dussseh, dat moet je dus niet doen.
Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.quote:
Nou ja wel eerlijk van jequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.
Ik ben zelf ook niet helemaal het type dat tegen bomen kan praten dus als dat meisje hetzelfde heeft wordt het een probleem.
Zoals ik je al vertelde, heb ik zaterdag nog een vrouw IN BED afgewezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:32 schreef ludovico het volgende:
Ahja, misschien leuk voor dit topic.
Ik heb ooit een meisje TIJDENS de date afgewezen...
Dat was niet heel handig, je kon de droevigheid in haar ogen zien en dat was allemaal een zeer pijnlijk gebeuren....
Dussseh, dat moet je dus niet doen.
Wat precies?quote:
Nou ja als er geen klik is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat precies?
Dit was gewoon niet tactisch, zo doe je zoiets gewoon niet.... Desnoods zoek je op je mobieltje op waar je over kan praten.
In de DM met mij lul je anders vrolijk doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat stiltes... Ik voelde mij ongemakkelijk, zij waarschijnlijk ook, maarja dan blijft het een beetje pijnlijk.
Ik ben zelf ook niet helemaal het type dat tegen bomen kan praten dus als dat meisje hetzelfde heeft wordt het een probleem.
Dan hou je beide je bek dicht na de date en weet je beide genoeg. Of als de ander wel praat leg je het netjes uit i.p.v. doodnegeren.quote:
Ligt allemaal aan jou, jij bent geen boom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
In de DM met mij lul je anders vrolijk door
Dus dan blijf je de date uitzitten uit goed fatsoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan hou je beide je bek dicht na de date en weet je beide genoeg. Of als de ander wel praat leg je het netjes uit i.p.v. doodnegeren.
Het tegenovergestelde zoals Fax praat is ook niet goed. Wat wil je nou??quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis altijd flinke afknapper als mannen zo praten.
Het was ook al bij de minste geringste ongemak... Ik denk dat ik mezelf gewoon ongemakkelijk voelde.. Misschien had zij het niet eens zo erg...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan blijf je de date uitzitten uit goed fatsoen.
Hoe raar is dat
Daar ga je natuurlijk geen antwoord op krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde zoals Fax praat is ook niet goed. Wat wil je nou??
Oh zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het was ook al bij de minste geringste ongemak... Ik denk dat ik mezelf gewoon ongemakkelijk voelde.. Misschien had zij het niet eens zo erg...
Achteraf gezien lijkt het mij nog steeds wel een heel lief meisje en voel ik me lullig dat ik het op die manier heb gedaan.
Date uitzitten uit goed fatsoen... Je kunt toch voorstellen om naar huis te gaan? Je hoeft niet nog meer drank te bestellen etc?
Nou, daar word die vast heel blij van.... Zijn jongeheer gaat vast fier trots met het koppie richting de hemel wijzen na deze woorden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Faxie is gewoon een vriendelijke jongen hoor. Kan je prima een gesprek mee voeren.
Jeetje wat zuur weer dit zeg., Tering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, daar word die vast heel blij van.... Zijn jongeheer gaat vast fier trots met het koppie richting de hemel wijzen na deze woorden.
Okay, een beetje uitleg misschien bij waarom ik op deze manier post... Want dat lijkt jou in ieder geval wel te ontgaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeetje wat zuur weer dit zeg., Tering.
Past prima in dat incel topic van net.
Ik wil verder niks van Faxie dus waarom zou ik dan iets moeten gaan faken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Okay, een beetje uitleg misschien bij waarom ik op deze manier post... Want dat lijkt jou in ieder geval wel flink te ontgaan.
Maar als je als man een beetje succes wilt bij vrouwen en je hoort van die kozende "Friendzone" woordjes dan word je daar niet bepaalt blij van.
"vriendelijke jongen" manmanman... Faxie wilt passie en aantrekkingskracht!
/ Neem ik aan.
Ik ben bang dat ik daarvoor al een overdosis autisme te pakken hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat we puntenjager na twee topics ook wel weer zat zijn.
Ja sorry ligt misschien aan mij maar de woorden "vriendelijke jongen" stralen voor mij echt een ongezonde dosis aseksualiteit uit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil verder niks van Faxie dus waarom zou ik dan iets moeten gaan faken?
En dat bedoel ik helemaal niet slecht.
Ja ik wil toch ook niks seksueels met hem...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja sorry ligt misschien aan mij maar de woorden "vriendelijke jongen" stralen voor mij echt een ongezonde dosis aseksualiteit uit...
Vriendelijke jongen... bah.![]()
Ja dat hoef je niet zo op zijn neus te rammen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik wil toch ook niks seksueels met hem...
Ja jij vindt toch dat ik wat verkeerds zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat hoef je niet zo op zijn neus te rammen.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik wil toch ook niks seksueels met hem...
Jij vindt geloof ik alles zuur hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeetje wat zuur weer dit zeg., Tering.
Past prima in dat incel topic van net.
Wel een beetje zuur om alles zuur te vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Jij vindt geloof ik alles zuur hier
Wat is je type?quote:
Ruim uur. Komt ook wel goed. Maar niet op hele korte termijn dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm, wonen jullie zo ver uit elkaar dan? Kopje koffie kan toch altijd?
"Niet mijn type" is bunkerharde onzin. Dat weet je zelf ook wel. Je wordt gewoon niet geil heet warm van hem. Niet meer en niet minder.quote:
Het liefst lang en getint.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is je type?
Wat wil jij eigenlijk? Waar ben je naar op zoek?
Ik ben laatst nog in 35 minuten van Amsterdam naar Veenendaal gereden. Als je het maar graag genoeg wil, kan het makkelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:57 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ruim uur. Komt ook wel goed. Maar niet op hele korte termijn dus
Is voor beiden een half uurtje, wel te doen toch ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:57 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ruim uur. Komt ook wel goed. Maar niet op hele korte termijn dus
Fax is een match met Yasmin op Tinder...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe de fack halen jullie Faxie er nou weer bij?
aha... makes sense...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fax is een match met Yasmin op Tinder...
Definieer lang? 2m? 1m70?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Faxie is gewoon een vriendelijke jongen hoor. Kan je prima een gesprek mee voeren.
Getint: checkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
1,95 is toch wel een goede lengte :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |