abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181518473

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192

Klik hier voor onze Facebookpagina

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
pi_181518492
Sorry, mijn naam is Corry.

pi_181518493
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181518511
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:27 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ahahw, nog eventjes! :)
Ja rustig, zonder kind... mét trouwjurk. :P
Whehe idd! :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Houdt Mw. ToT het nog een beetje vol?
Laatste loodjes...
Ja het is geen pretje, het wordt wel steeds zwaarder voor haar. -O-
Morgen weer een afspraak met de verloskundige. :) Kijken of ze kunnen zien hoe ver de baby nu is. :)
pi_181518545
quote:
Morgen weer een afspraak met de verloskundige. :) Kijken of ze kunnen zien hoe ver de baby nu is. :)
pi_181518578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:24 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Nederlandstalige muziek, Dj Vout als mystery guest.. goei feestje! :+
*G*
Ich bin dabei!
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
pi_181518583
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:11 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben braaf naar de dokter geweest. Het was een hele zware verkoudheid met keelontsteking die nu bijna over is. Mijn oor zit dicht door een oorontsteking die ook op zich over is, maar het kan nog wel twee weken duren voordat ik weer normaal met dat oor kan horen. Er zit nu vocht ergens en dat moet zelf verdwijnen :{
Maar ik voel me vandaag echt wel een heel stuk beter, dat wel.
Goed zo. :)
Nou volgende keer niet meer zolang wachten voordat je naar de dokter gaat. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_181518603
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:29 schreef ToT het volgende:
Gelukkig is het geen 30+ graden meer. Mijn zus beviel van haar jongste op 22 juli, en de weken daarvóór waren rond de 30 graden. Ze wist niet meer waar ze het had.
Maar goed, nog even volhouden voor mw. ToT. We zijn in gedachten bij haar! :)
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181518635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gelukkig is het geen 30+ graden meer. Mijn zus beviel van haar jongste op 22 juli, en de weken daarvóór waren rond de 30 graden. Ze wist niet meer waar ze het had.
Ik was ook een draak :D 3 weken laat tijdens een hittegolf :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_181518656
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De tering ja, dat is wel heel extreem! :o
Ja die warme dagen waren voor mevrouw ToT ook wel heel erg zwaar. Ik heb op een gegeven moment een goedkope opblaasbare jacuzzi gekocht zodat ze tenminste nog wel wat verkoeling had. (Was voor mijzelf ook wel zo fijn, natuurlijk! :T )
Een gewoon zwembadje is net weer wat te koud; als volwassene lig je liever te chillen dan dat je gaat zitten spetteren en plonzen natuurlijk! :')

Maar tof, thx! ^O^ Ook namens haar. :Y
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:37:20 #11
120423 Melting
on Radio 49!
pi_181518666
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:35 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Ik was ben ook een draak :D
Even gecorrigeerd. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_181518682
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:37 schreef Melting het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd. :P
Die had ik wel verwacht :P
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:41:56 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181518762
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:36 schreef ToT het volgende:

[..]

De tering ja, dat is wel heel extreem! :o
Ja die warme dagen waren voor mevrouw ToT ook wel heel erg zwaar. Ik heb op een gegeven moment een goedkope opblaasbare jacuzzi gekocht zodat ze tenminste nog wel wat verkoeling had. (Was voor mijzelf ook wel zo fijn, natuurlijk! :T )
Een gewoon zwembadje is net weer wat te koud; als volwassene lig je liever te chillen dan dat je gaat zitten spetteren en plonzen natuurlijk! :')

Maar tof, thx! ^O^ Ook namens haar. :Y
Een opblaasbare jaccuzi? Dat is voor het eerst dat ik daar van hoor. Wat versta jij onder goedkoop en vraagt het erg veel onderhoud?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_181518786
Schijn ook echt een soort MiB bevalling te zijn geweest. Dat ze me echt hebben moeten vangen omdat mn moeder de weeën niet als dusdanig herkende toen ze op gewekt werden.. Iets te veel van dat spul toegediend dus, haha.
pi_181518811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Een opblaasbare jaccuzi? Dat is voor het eerst dat ik daar van hoor. Wat versta jij onder goedkoop en vraagt het erg veel onderhoud?
Haha, mevrouw ziet iets dat ze wil "hebbe, hebbe, hebbe" :D
pi_181518841
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:44 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

"Hallo, ik geef een feestje voor de aanschaf van een opblaasbare jacuzzi. Gaarne van tevoren het entreegeld van ¤50 betalen. Wij zien u graag komen!" :+
pi_181518844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Haha ja nou RELATIEF goedkoop he. :P Was onder de ¤400 in ieder geval. :)

Qua onderhoud is het gewoon het zelfde als een gewoon zwembadje. :) Het enige probleem is stroom; ik had een haspel met een oververhittingsbeveilging. Ondanks dat de haspel op meer vermogen berekend was en ik de kabel helemaal uitgerold had, knalde die beveiliging er continu uit.
Ik had dus een dikkere kabel nodig, maar ik heb ook geen stroom buiten. Ik heb hem maar op een stopcontact in de schuur aangesloten, maar die deur wil ik ook niet elke nacht open laten staan. :')
pi_181518887
quote:

Hehehe neuh het was mijn idee. :) Mijn broer had al langer een luxere versie en is er erg tevreden mee. En de afgelopen periode was zo idioot heet dat er gewoon echt een oplossing moest komen.
Een airco was misschien verstandiger geweest, maar dan moet je weer van alles gaan ombouwen. Die losse airco's waarbij je een slang naar buiten moet hangen vind ik echt ondingen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:48:56 #19
37150 livelink
pi_181518908
quote:

[..]

Nou, mijn dochter zou dit wel heel leuk vinden, ja.
En als we er nou toch eentje zouden hebben zou ik er misschien ook wel gebruik van maken O-)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:49:12 #20
37150 livelink
pi_181518913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Hallo, ik geef een feestje voor de aanschaf van een opblaasbare jacuzzi. Gaarne van tevoren het entreegeld van ¤50 betalen. Wij zien u graag komen!" :+
:D
pi_181518916
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe neuh het was mijn idee. :) Mijn broer had al langer een luxere versie en is er erg tevreden mee. En de afgelopen periode was zo idioot heet dat er gewoon echt een oplossing moest komen.
Een airco was misschien verstandiger geweest, maar dan moet je weer van alles gaan ombouwen. Die losse airco's waarbij je een slang naar buiten moet hangen vind ik echt ondingen.
Ik vind het wel een goede oplossing eigenlijk, als je er de ruimte (tuin!) voor hebt. Op mijn 1,5 x 3 m balkonnetje past ie vast niet ;)
pi_181518921
Stroomverbruik valt overigens goed mee; die dingen zijn zeer goed geïsoleerd.
pi_181518924
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik bedoelde LL, met een knipoog :D
pi_181518950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goede oplossing eigenlijk, als je er de ruimte (tuin!) voor hebt. Op mijn 1,5 x 3 m balkonnetje past ie vast niet ;)
:D Whehe! :D
Ja nou hier staat hij in een lastig hoekje op de tegels. Op het gras zou beter zijn, maar ik heb het gazonnetje eindelijk BIJNA helemaal netjes, en zo'n bad is absolute garantie dat het gras daar binnen een paar dagen volledig dood is! :')
pi_181518961
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:50 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Ik bedoelde LL, met een knipoog :D
Hehe I know! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')