Maar wel jezelf zitten kontvingeren als die schijtvet aan het moenen is, wat een schijnheil, wat een hypocriet!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat een verhaal.
Ik zou het ook echt nooit doen. Ik doe al niet aan 69, dan maar omstebeurt en een beetje geduld, hoef m'n neus niet in die ster.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:00 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Maar wel jezelf zitten kontvingeren als die schijtvet aan het moenen is, wat een schijnheil, wat een hypocriet!
jij zit ook niet niet braaf in de klas zo te zienquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat alle kleutertjes rond dit tijdstip gewoon braaf in de klas zaten, maar blijkbaar zitten er ook nog een aantal thuis achter de computer...
Kiddos zijn heel de dag online tegenwoordig. Of denk je dat ze hun telefoon inleveren in de klas?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat alle kleutertjes rond dit tijdstip gewoon braaf in de klas zaten, maar blijkbaar zitten er ook nog een aantal thuis achter de computer...
Kut heh, werken voor je geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:01 schreef illusions het volgende:
Wat is een business model maken toch een tedious kutproces. En dan mag ik het straks ook nog vertalen naar Nederlands en Spaans. Fuck my life.
Best wel.quote:
Romano wordt echt een legende als dit mainstream gaat en er een nieuwe bullmarkt ontstaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
The prophecy is fulfilled!Crypto twitter ging er gister echt helemaal op los. Fucking mooi.
Dit gaat niet mainstream.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Romano wordt echt een legende als dit mainstream gaat en er een nieuwe bullmarkt ontstaat.
Als dat vooral maar aan de prijs van Viacoin te zien is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Romano wordt echt een legende als dit mainstream gaat en er een nieuwe bullmarkt ontstaat.
Viral is iets anders dan mainstream.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Er gaan gekkere dingen viral. Just sayin'.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:45 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Viral is iets anders dan mainstream.
Mainstream zie ik als NOS Journaal wat het erover heeft, of RTL Nieuws.
Motherboard heeft iig al een lijntje uitgegooid.twitter:
Mja, mainstream is vandaag de dag nogal een losse term geworden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:45 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Viral is iets anders dan mainstream.
Mainstream zie ik als NOS Journaal wat het erover heeft, of RTL Nieuws.
Ouch, dat gaat een dure les worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier zijn all in. Ik voor 80%, op VET.
Ja? Ik had verwacht dat jij wel wat stacks buiten crypto had!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ga echt altijd all-in. Als ik niet in TUSD zit, trade ik met alles.#YOLO
Ja ding-dong, maar wat ik in crypto heb zitten staat allemaal op Binance en als ik ga traden gooi ik de volle stack erin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:23 schreef Aventuras het volgende:
Ja? Ik had verwacht dat jij wel wat stacks buiten crypto had!
Dan is het toch niet all in..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja ding-dong, maar wat ik in crypto heb zitten staat allemaal op Binance en als ik ga traden gooi ik de volle stack erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |