Ja, en het moet wel héél goed nieuws zijn aangezien de koers nu eens niet in elkaar dondert na zo'n berichtquote:Op woensdag 5 september 2018 08:10 schreef Draconian het volgende:
Mensen al op de hoogte hier van het grote nieuws over Vechain?
Eigenlijk is het wel heel groot nieuws:-)
https://medium.com/@vecha(...)ric-car-ab591f73237f
De koers gaat wel even -2% door jouw bericht, alsof de dumpers het waren vergeten dat dit blijkbaar zo hoort...quote:Op woensdag 5 september 2018 10:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en het moet wel héél goed nieuws zijn aangezien de koers nu eens niet in elkaar dondert na zo'n bericht
oeps sorryquote:Op woensdag 5 september 2018 11:06 schreef Blik het volgende:
[..]
De koers gaat wel even -2% door jouw bericht, alsof de dumpers het waren vergeten dat dit blijkbaar zo hoort...
Blijf het een bizar mechanisme vinden, goed nieuws leidt tot een dump ipv een stijging
Ja, in 2016/2017 was dat andersom.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:06 schreef Blik het volgende:
Blijf het een bizar mechanisme vinden, goed nieuws leidt tot een dump ipv een stijging
Ah social media platform, daar hadden we er nog niet genoeg van.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef Rossdale het volgende:
https://tictalk.com/#/
https://twitter.com/tictalkfoundat1
Soort social media platform wat op vechain gaat draaien.
Dat pakte goed uit met BTC bijna op 7400, nu twijfel of ik het niet toch terug ga stoppen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu net op 269 een gedeelte verkocht. Dat gaat weer terug naar "gewone" aandelen.
Nu het al redelijk duidelijk is wat de partnership op 5 september is verwacht ik eerder een sell the news dan een boost
Gewoon zoals altijd wanneer Binance dat tweet. Meestal voor de 5e van elke maand. We kunnen er toch niks mee, dus als komt het een dag eerder op later... boeienquote:Op woensdag 5 september 2018 18:29 schreef Poepoog het volgende:
Wanneer wordt de VTHO gestort van de afgelopen maand op Binance, of gebeurt dat niet :’)
Op de China markt, niet het Westen. Wordt nieteens echt ondersteund door Vechain.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah social media platform, daar hadden we er nog niet genoeg van.
hoezoquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Op de China markt, niet het Westen. Wordt nieteens echt ondersteund door Vechain.
-
Wordt een mooie week voor VeChain qua techniek.
Wat als biztards gelijk krijgen en hij naar 3k zakt?quote:Op zaterdag 8 september 2018 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, 1/3e wat ik in fiat op rond de $1,95 eruit heb gehaald nu weer op $1,45 erin gegooid (blijft makkelijker rekenen met die 2 nullen eraf)
Andere 3e komt als BTC onder de 6k gaat en de laatste 3e voor als hij nu echt door die 5800 support zal zakken.
Dan koop ik geen nieuwe auto aan het eind van het jaarquote:Op zondag 9 september 2018 11:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat als biztards gelijk krijgen en hij naar 3k zakt?
Wat is genoeg?quote:Op maandag 10 september 2018 19:42 schreef EggsTC het volgende:
Wie nu genoeg ven heeft is binnen over een tijdje.
Wie een halfjaar geleden genoeg ven had is rektquote:Op maandag 10 september 2018 19:42 schreef EggsTC het volgende:
Wie een jaar geleden lisk had ook.quote:Op maandag 10 september 2018 19:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wie een halfjaar geleden genoeg ven had is rekt
quote:Op maandag 10 september 2018 19:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wie een jaar geleden lisk had ook.
ik heb geen verwachtingen, ik denk dat we mindblown worden.quote:Op maandag 10 september 2018 20:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwgierigheid, wat zijn je verwachtingen?
Je lijkt cream welquote:Op maandag 10 september 2018 19:42 schreef EggsTC het volgende:
Dan zoveel mogelijk verzamelen.quote:
Wat is zoveel mogelijk?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan zoveel mogelijk verzamelen.
doet cream ook hoor en niet te zuinig ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar wij posten geen affiliate links
Als je met 400k vet binnen bent dan ben je met 200k ook geen arme sloeberquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk het ook, maar ik hoop met 200k al een klapper te kunnen maken
Ja , maar dat is mijn hersenspinsel en beeld hiervan, het is nog geen waarheid.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je met 400k vet binnen bent dan ben je met 200k ook geen arme sloeber
Voor VET bedoel je? in dat topic zitten we hequote:Op dinsdag 11 september 2018 13:30 schreef Blik het volgende:
Alleen dan nog wel de kracht hebben om te HODLen als het naar 10 cent en hoger gaat. Ik ga wel een klein deel (20%) verkopen mocht het 10 cent raken binnenkort. Dan is mijn complete inleg en een beetje meer terug en kan ik de rest gebruiken voor lange termijn
Anderen een soort van exit-plan in gedachten? Wanneer ga je verkopen?
Uiteraard voor VET, neem aan dat niet iedereen tot hun dood in VET gaat blijven zittenquote:Op dinsdag 11 september 2018 13:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voor VET bedoel je? in dat topic zitten we he
Ik vind 10cent nog te laag om het te verkopen, het lijkt me dat het meer waard gaat worden dan dat in een nieuwe grote bullrun, ik zit meer te denken bij 25-30ct.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard voor VET, neem aan dat niet iedereen tot hun dood in VET gaat blijven zitten
Wellicht dat ik nog wel wat over ga houden voor extreem langere termijn, maar ik verwacht wel grotendeels uit te stappen als VET bepaalde waardes haalt. Zoals bijvoorbeeld bij 10 cent 20% verkopen
Maar alles, of is dat een eerste stap waarin je een gedeelte verkoopt?quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind 10cent nog te laag om het te verkopen, het lijkt me dat het meer waard gaat worden dan dat in een nieuwe grote bullrun, ik zit meer te denken bij 25-30ct.
Nee, gedeelte.. 15% ofzo, maar ik raak mn node kwijt als ik zulke percentages verkoop dus het zal ook liggen aan de VTHO koers.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar alles, of is dat een eerste stap waarin je een gedeelte verkoopt?
Ah. dat probleem heb ik niet, gaat niet ten kostte van mijn "perks"quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, gedeelte.. 15% ofzo, maar ik raak mn node kwijt als ik zulke percentages verkoop dus het zal ook liggen aan de VTHO koers.
Zag dat ik op Binance VTHO had gekregen. Is ook niet veel waard of wel?quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, gedeelte.. 15% ofzo, maar ik raak mn node kwijt als ik zulke percentages verkoop dus het zal ook liggen aan de VTHO koers.
Nog niet, iedereen verkoopt het tegen meer VET, maar ik behoud het lekker, zie later wel wat het waard wordt, als we een soort van GASje krijgen tenopzichte van NEO (in verhouding) is het prima.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zag dat ik op Binance VTHO had gekregen. Is ook niet veel waard of wel?
Kan niet meer, omwisselen tegen VET (tenzij je het eerst omzet in ETH)quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nog niet, iedereen verkoopt het tegen meer VET, maar ik behoud het lekker, zie later wel wat het waard wordt, als we een soort van GASje krijgen tenopzichte van NEO (in verhouding) is het prima.
Ja maar dat is wat ik bedoel... gewoon omzetten naar VET, via wat voo rmanier dan ook, straks op de OCE zal het kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan niet meer, omwisselen tegen VET (tenzij je het eerst omzet in ETH)
Dat gaat mijn eerste plukje VET zijn wat weggaat, richting OCE. Als die een BNB doet dan ben je echt binnenquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat ik bedoel... gewoon omzetten naar VET, via wat voo rmanier dan ook, straks op de OCE zal het kunnen.
Ja daar he bik ook nog wel wat voor over met de ICO, als we uberhaupt mee kunnen doenquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat gaat mijn eerste plukje VET zijn wat weggaat, richting OCE. Als die een BNB doet dan ben je echt binnen
SHA is tot dusver de populairste VET ico die je daadwerkelijk kan halen. OCE zal het leuk doen, maar de sale is natuurlijk te klein. Ik schat 50-75k max.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:34 schreef Blik het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor SafeHaven, maar twijfel nog of ik daadwerkelijk ga investeren. Minimum van 30.000 VET
Je hebt ook PLAIR nogquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
SHA is tot dusver de populairste VET ico die je daadwerkelijk kan halen. OCE zal het leuk doen, maar de sale is natuurlijk te klein. Ik schat 50-75k max.
Had juist het idee dat OCE het populairste wasquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
SHA is tot dusver de populairste VET ico die je daadwerkelijk kan halen. OCE zal het leuk doen, maar de sale is natuurlijk te klein. Ik schat 50-75k max.
may ik vragen Als jij deze geschreven hebtquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:46 schreef Faeroer het volgende:
Financial report 4: https://medium.com/@vecha(...)t-vol-4-c31417f88ef5
*Mag ik vragen of jij dit stuk geschreven hebt meneer?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
may ik vragen Als jij deze geschreven hebt
Zo populair dat het niet te doen is eraan mee te doen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Had juist het idee dat OCE het populairste was
Hehequote:Op dinsdag 11 september 2018 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
may ik vragen Als jij deze geschreven hebt
lolquote:
"die je daadwerkelijk kan halen". OCE's allocatie wordt gigantisch klein.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Had juist het idee dat OCE het populairste was
gaan wetwitter:vechainofficial twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 18:02:39Join us at 7 pm on September 19th in Amsterdam to meet @kfeng027, @JeromeGrilleres, Noah, @MustangChain and @SafeHavenio! Due to fire marshal restraints, please complete the following form so we can best accommodate our potential guests.https://t.co/suKc5EFBMV https://t.co/xT8VX2mgaK reageer retweet
Interessante tweetquote:
Lol? Jij vind plair niks? Ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hehe
[..]
lol
[..]
"die je daadwerkelijk kan halen". OCE's allocatie wordt gigantisch klein.
Ik heb wel wat staan, maar meer in SHA. SHA behoeft geeneens een shill, mits markt ons niet leegzuigtquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
Lol? Jij vind plair niks? Ik ook niet.
Wilde eerst wel iets investeren maar ook min. 30k vet met een economic node en het lijkt mij nou niet echt een gat in de markt. En die telegram groep is ook om te huilen. Heb wel de KYC doorstaan, maar heb spijt dat ze nu al mijn gegevens hebben.
Huh transparantie?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:46 schreef Faeroer het volgende:
Financial report 4: https://medium.com/@vecha(...)t-vol-4-c31417f88ef5
Staat er ook in hoeveel meetings ze hebben gehad?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:00 schreef fathank het volgende:
Over verkopen exitstrategie gesproken:
Onder de 1 euro gaat er niks weg.
[..]
Staat er ook in hoeveel meetings ze hebben gehad?
9001quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:00 schreef fathank het volgende:
Over verkopen exitstrategie gesproken:
Onder de 1 euro gaat er niks weg.
[..]
Staat er ook in hoeveel meetings ze hebben gehad?
quote:Vorige maand werd al bekend dat Accenture samen met AB InBev, APL en Kuehne + Nagel bezig is met een eigen blockchainoplossing voor de logistieke sector. Dat zou volgens eigen zeggen een enorme efficiëntieverbetering moeten opleveren.
De door Accenture en partners ontwikkelde oplossing versnelt de stroom aan transportdocumenten, reduceert de vereiste gegevensinvoer met 80 procent, vereenvoudigt gegevenswijzigingen tijdens het verzendproces, stroomlijnt de controles die vereist zijn voor vracht en vermindert de last en het risico van boetes voor de naleving van de douanevoorschriften die aan klanten worden opgelegd.
ouchquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef EggsTC het volgende:
Kuehne Nagel blockchain deployment
Vechain wordt niet genoemd, de partnership lijkt gebakken lucht als ik dit en dit lees.
[..]
Ja man is maar 7 maanden oud dat 'nieuws' lmaoquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef EggsTC het volgende:
Kuehne Nagel blockchain deployment
Vechain wordt niet genoemd, de partnership lijkt gebakken lucht als ik dit en dit lees.
[..]
Dit is van vandaag; https://newsroom.kuehne-n(...)logy-for-vgm-portal/quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja man is maar 7 maanden oud dat 'nieuws' lmao
Omdat Nederlandse deep divers zuigenquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:59 schreef EggsTC het volgende:
Waarom wordt VeChain niet genoemd door kuehne in dat artikel?
Er wordt niks “tegengesproken”.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is van vandaag; https://newsroom.kuehne-n(...)logy-for-vgm-portal/
Als het 1 van de oudste partnerships is, waarom wordt dat tegengesproken door april nieuws?
En jij bent insider toch? Laat ns ff wat inside info zien hierover.
Ook niets bevestigd door Kuehne nagel... alleen een soort van partnership uit 2016 met VEN.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er wordt niks “tegengesproken”.
Jongen, er zijn letterlijk honderden systemen voor K&N waarbij een blockchain oplossing uitkomst kan bieden. Dit artikel gaat over 1 systeem waar een private chain gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ook niets bevestigd door Kuehne nagel... alleen een soort van partnership uit 2016 met VEN.
Dit is alarmerend broeder. Laat mij jou zeggen.
Jonge, het hoofdkantoor zat hier vroeger op de dijk. Ik weet prima wat K&N is, maar het is opvallend dit toch.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jongen, er zijn letterlijk honderden systemen voor K&N waarbij een blockchain oplossing uitkomst kan bieden. Dit artikel gaat over 1 systeem waar een private chain gebruikt wordt.
Volgens mij snap je niet hoe groot K&N daadwerkelijk is.
Ik zou verkopen, je hebt duidelijk geen strong hands.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, het hoofdkantoor zat hier vroeger op de dijk. Ik weet prima wat K&N is, maar het is opvallend dit toch.
Je kan het met een roze bril bekijken maar ik blijf liever kritisch bradder.
IK EIS MEER INFO VAN DIE INSIDER HIER
Wat denk jij eigenlijk wat de koers nog gaat doen zo de komende 6 maanden?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou verkopen, je hebt duidelijk geen strong hands.
Hoe kom je erbij dat het exit is ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Mij boeit de kuehne nagel partnership niet zo veel, maar het feit dat er niet gezegd wordt dat dit exit is, (mocht het exit zijn, de partner met vechain) dan vind ik het wel heel alarmerend dat dat niet gemeld wordt, nergens.
Voorlopig kan op telegram en alles ook niemand komen met goeie bevestigingen.
Omdat alles intern is @Mijkroflquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Mij boeit de kuehne nagel partnership niet zo veel, maar het feit dat er niet gezegd wordt dat dit exit is, (mocht het exit zijn, de partner met vechain) dan vind ik het wel heel alarmerend dat dat niet gemeld wordt, nergens.
Voorlopig kan op telegram en alles ook niemand komen met goeie bevestigingen.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:48 schreef Blik het volgende:
Whitepaper, pagina 89, Kuehne & Nagel
Waarom zou Vechain erover liegen en het in de whitepaper zetten? Als het in de whitepaper gezet wordt, mag je er vanuit gaan dat dit vrij serieus is.
Er werd vandaag gerept over dat Vechain een samenwerking zou hebben met een partij die erg bekend is met financiële diensten, investeringen, technologische en business strategieën. Er wordt gefluisterd dat het Deloitte danwel PWC zou zijn, maar dit zou natuurlijk ook Accenture kunnen zijn. Dan valt alles wel opeens op zijn plek.
Dronek?? dnek jij dta ik dronek ben kerle?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het exit is ?
Ga naar bed Eggy, je bent dronken.
Ik sta erop, verkoop je coinsquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Dronek?? dnek jij dta ik dronek ben kerle?
Hopelijk hebben jullie gelijk, mijn panicsell IS 1 KNOP HIER VANDAAN
Je overdrijft.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik sta erop, verkoop je coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |