abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181562506
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het ergst is dat men zich blind lijkt te staren op het nieuwe stadion in plaats van creatief beleid om het gat te dichten. Totaal gebrek aan visie.
Bij ons lijken we vooral goed de verantwoordelijkheid buiten de organisatie te leggen. Dan zijn het weer de supporters die zorgen dat sponsors zouden weglopen, dan is het weer het stadion, dan is het weer pech met blessures etc. Er zijn altijd wel excuses.
#12 is not for sale!
pi_181562734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:32 schreef govie het volgende:

[..]

Het viel mij gewoon op, ze zetten direct druk na balverlies net als ajax incluis de spitsen. Dit naast het irriterende gedrag van vangijp, die liet advocaat niet praten die eigenlijk veel interessanter is om aan te horen. Advocaat was het bijvoorbeeld niet helemaal eens met zijn mening over dejong en sorenson maar dat konden we dus niet meer aanhoren. Vandegijp moeten ze niet als voetbalanalist neerzetten bij wedstrijden, is hij niet voor geschikt.
Goed verhaal dit.
pi_181562883
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:22 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Aan het einde juist wel, met Elia, Jorgensen, Kongolo en Karsdorp een paar keer. Vooral in combinatie met het kunstgras. Ajax uit speelde we vijf spelers die normaal geen basisopleiding hadden. Dat is vorig seizoen gewoon verder gegaan.
Dan laat mijn geheugen me in de steek, ik had in mijn hoofd dat jullie daarin een soort Leicester waren. Elke keer dezelfde jongens het veld in sturen. Behalve dan de Kuyt wissel.
pi_181562950
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:24 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mwoa. Je mag wel wat van je prijzengeld investeren naar op het veld. Gewoon 1 of 2 gerichte investeringen voor in totaal 5-15 mln en de rest in lange termijnsinvesteringen zou ik nog wel begrijpen.

Maar zoals het nu gaat, verkopen we een linksback voor 15mln en er 1 terugvoor 6mln. Dan moet je niet gek opkijken als je er sportief op achteruit gaat. Met dat extra geld werd dan nog wel een Larsson gehaald, waardoor het gat van Elia opgevangen moest worden, maar ook daar lever je kwaliteit in.

Als je dan je zwakste posities ook nog eens niet versterkt met CL geld, loop je meer en meer achter de feiten aan.

Als je dan nu spelers transfervrij of met verlies laat vertrekken en je zegt dat je geen geld hebt voor versterkingen, weet ik niet of je dat CL-geld nou echt goed/veilig besteed hebt..
Ik ben er ook geen fan van, maar het is de veiligste keus. In de zin dat 25 miljoen in die complexen en evt schulden wel waardevast zijn. Voor 25 miljoen spelers kopen (of een deel ervan) is meer een risico: als ze goed zijn verleng je het sportieve succes en haal je er ook nog financieel veel uit. Als ze floppen zit je met lege handen.

Redelijk tekenend dan voor Feyenoord dat ze voor de veiligste keus gaan.
pi_181563038
Ik vraag me serieus af of een nieuw stadion nog een verschil gaat maken. Met dat soort bedragen voor CL en toenemende sponsoring bedragen worden recettes uit ticketverkoop steeds minder significant voor inkomsten van club.
pi_181563063
Feyenoord heeft gewoon enorm pech gehad dat jeugd en masse is vertrokken. Puur kapitaalverlies.
pi_181563079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vraag me serieus af of een nieuw stadion nog een verschil gaat maken. Met dat soort bedragen voor CL en toenemende sponsoring bedragen worden recettes uit ticketverkoop steeds minder significant voor inkomsten van club.
Als ik de verhalen mag geloven is men intern bij Feyenoord gaan twijfelen over het nieuwe stadion.
pi_181563114
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:55 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als ik de verhalen mag geloven is men intern bij Feyenoord gaan twijfelen over het nieuwe stadion.
Dit was de laatste update

https://www.fr12.nl/nieuw(...)tadion-haalbaar.html
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:00:00 #259
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181563194
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 23:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Op de lange termijn raakt CL voetbal waarschijnlijk helemaal uit zicht voor Nederlandse teams, dan doen alleen nog de beste 8 of 6 competities mee. Sponsoring en dergelijke stijgt ook nauwelijks in Nederland.

Ik maak me meer zorgen om de teruglopende opkomst in het Nederlandse voetbal. Dat zou ons ook gewoon kunnen treffen als die trend doorzet, ook al is het legioen zo trouw. Dan zit je daar met je dure nieuwe stadion.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2018 @ 00:01:18 #260
35723 crew  GGMM
pi_181563226
Zowel Ajax als PSV hebben de CL gehaald en harken miljoenen binnen.

Dat is wel een felicitatie waard lijkt me!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181563240
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op de lange termijn raakt CL voetbal waarschijnlijk helemaal uit zicht voor Nederlandse teams, dan doen alleen nog de beste 8 of 6 competities mee. Sponsoring en dergelijke stijgt ook nauwelijks in Nederland.

Ik maak me meer zorgen om de teruglopende opkomst in het Nederlandse voetbal. Dat zou ons ook gewoon kunnen treffen als die trend doorzet, ook al is het legioen zo trouw. Dan zit je daar met je dure nieuwe stadion.
Ik kreeg nu al mails dat ik met korting tickets kon komen.

Sfeer in De Kuip is afgelopen jaren ook bedroevend.
pi_181563251
quote:
Er zou in september duidelijkheid komen toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat merk je nu al. Komende thuiswedstrijden niet uitverkocht, open dag en eerste training schrikbarend terug lopend aantal bezoekers.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2018 @ 00:03:16 #263
35723 crew  GGMM
pi_181563274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Dat merk je nu al. Komende thuiswedstrijden niet uitverkocht, open dag en eerste training schrikbarend terug lopend aantal bezoekers.
Vind je het gek met dit beleid.

Ik zou er als supporter ook wel een keer klaar mee zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181563289
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het ligt voor mij meer aan bedroevende veldspel. Ik ga niet 3/4 dag opofferen voor een ongelofelijke zaadpot. Dan kijk ik liever met schuin oog Fox en doe ik tegelijkertijd wat anders.
pi_181563306
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Maar jij bent geen supporter.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:06:06 #266
262211 hhh38
pi_181563329
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Het ligt voor mij meer aan bedroevende veldspel. Ik ga niet 3/4 dag opofferen voor een ongelofelijke zaadpot.
Dat ligt in elkaars lijn natuurlijk.

Het is misschien goed om een keer een signaal af te geven, het kan zo ook niet langer
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2018 @ 00:06:25 #267
35723 crew  GGMM
pi_181563335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:04 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Maar jij bent geen supporter.
Gelukkig niet zeg! :D

En die zijn er ook steeds minder.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2018 @ 00:06:51 #268
35723 crew  GGMM
pi_181563343
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Het ligt voor mij meer aan bedroevende veldspel. Ik ga niet 3/4 dag opofferen voor een ongelofelijke zaadpot. Dan kijk ik liever met schuin oog Fox en doe ik tegelijkertijd wat anders.
Tja, volledig begrijpelijk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181563364
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg! :D

En die zijn er ook steeds minder.
Aantal seizoenkaarthouders blijft stabiel. Minder dagjesmensen.
pi_181563399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat ligt in elkaars lijn natuurlijk.

Het is misschien goed om een keer een signaal af te geven, het kan zo ook niet langer
Denk je dat dat gaat gebeuren als men na Trencin thuis you'll never walk alone inzet? Feyenoord city zou de vonk kunnen zijn die de boel in de fik zet.
pi_181563401
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:07 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Aantal seizoenkaarthouders blijft stabiel. Minder dagjesmensen.
Ik ken ook SK houders die tegenwoordig wedstrijden overslaan.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:10:30 #272
262211 hhh38
pi_181563427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:08 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Denk je dat dat gaat gebeuren als men na Trencin thuis you'll never walk alone inzet? Feyenoord city zou de vonk kunnen zijn die de boel in de fik zet.
Ja dat is een beetje het probleem, het lijkt wel alsof een groot deel van de Kuip niet ziet dat er iets structureel mis is.
pi_181563439
quote:

[..]

Met dat gezang werk je je club juist verder de vernieling in. Tijd om de verhuisdozen wellicht weer van zolder te halen.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2018 @ 00:11:21 #274
35723 crew  GGMM
pi_181563448
quote:

[..]

Denk je dat dat gaat gebeuren als men na Trencin thuis you'll never walk alone inzet?
Dat was echt heel gênant.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181563456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje het probleem, het lijkt wel alsof een groot deel van de Kuip niet ziet dat er iets structureel mis is.
Zien ze ook niet. Die blijven hangen in de ziekelijke loyaliteit en vinden alles wel best zolang er maar HARD GEWERKT wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')