Ja, maar ik blijf dus hangenquote:Op maandag 1 juli 2019 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon bij 3 sterren direct door toch?
[..]
aanklikken? voor onderhoud?
meer janitors in dienst nemen zou dat toch moeten oplossen lijkt mij?
ik blijf ook hangen, maar dat is vooral een ' geen zin om opnieuw te beginnen' kwestiequote:
hmm, zou ik eens naar moetrn kijken of dat bij mij misschien ook zo is..quote:Ja, het lijkt er op dat ze denken geen werk te hebben wanneer ik het niet aanklik, heel irritant.
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Perfecte game om eens in de zoveel tijd weer op te pakken voor een half uurtje 's middags en dan je afvragen waarom het ineens zo donker is buiten.
Zo gaat het wel jaquote:Op maandag 1 juli 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Perfecte game om eens in de zoveel tijd weer op te pakken voor een half uurtje 's middags en dan je afvragen waarom het ineens zo donker is buiten.
Zo gaat het vaak wel jaquote:Op maandag 1 juli 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Deze geweldige game is momenteel in de summer sale voor nog geen 12 euro: 11,89 euro
Op steam zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Deze geweldige game is momenteel in de summer sale voor nog geen 12 euro: 11,89 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |