Oh das jammer:Pquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je betalen, anders zien ze dat gewoon.
Ik ben nu gemiddeldquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking onzin jongen, wat een mongolensite.
Terwijl ik je gewoon zou doen, site klopt echt geen kut van.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
Bij mij staat er gewoon ''kansloos''
Precies.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Terwijl ik je gewoon zou doen, site klopt echt geen kut van.
Oh, dat was die MILF?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was best even een succesje, maar we zijn uiteindelijk niet getrouwd.
Nu niks lopen?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was best even een succesje, maar we zijn uiteindelijk niet getrouwd.
Nee, wou jou net liken, maarja...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu niks lopen?
Mijn account is er weer af :p
Net te laat....quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, wou jou net liken, maarja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef d4v1d het volgende:
Er zit een soort van grote ring om de aardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit een soort van grote ring om de aardeGa nu maar weer met duplo spelen. En je moet je kamer ook nog opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een soort van grote ring om de aardeJe bent een bijzondere jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waar moet ik die Duplo dan laten? Er klopt weer helemaal niks van wat je zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga nu maar weer met duplo spelen. En je moet je kamer ook nog opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |