quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:14 schreef d4v1d het volgende:
Yasmin is de enige hier die nog een beetje leuk is.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je zin om een keertje bitterballen te eten?
Vlieg op.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet naar Berlijn vliegen om een handtekening te zetten voor iets totaal onzinnigs.... Kan niet via post of machtiging. Nee ik moet er zelf naar toe![]()
Mijn vader heeft daar aantal jaren geleden een appartment gekocht waarbij de constructie is dat alle eigenaren gezamelijk eigenaar zijn van alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vlieg op.
Is het voor een overheidsinstantie of een bedrijf?
En dat moet je dan ook doen voor alle komende wijzigingen met een notaris?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft daar aantal jaren geleden een appartment gekocht waarbij de constructie is dat alle eigenaren gezamelijk eigenaar zijn van alles.
Nu zijn er dus een paar bewoners die van parkeerplaats willen ruilen en dat wordt dan in het grondboek ofzo door een notaris vast gelegd.
Omdat ik nu erfgename ben moet ik dus ook komen tekenen.
Voor fucking parkeerplaatsen
Alle eigenaren moeten dus ook voor alles toestemming geven.
Nee mag niet. Mijn stiefmoeder en ik zijn dus nu beide eigenaar omdat wij de erfgenamen zijn. Omdat het nog niet op haar naam staat moet ik dus ook voor dit soort shit tekeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dat moet je dan ook doen voor alle komende wijzigingen met een notaris?
Kan je niet een willekeurige bewoner voor nu (en de toekomst) volmachten, bij voorkeur vanuit Nederland?
NOu ja als ik het niet doe is mijn stiefmoeder de enige die niet tekent en heeft de notaris gezegd dat ze daar flink op zal worden aangekeken. ( door de andere bewoners.)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou het echt zwaar vertikken om hiervoor naar Berlijn af te reizen
Die bewoners hebben geen enkel besef van de afstand Schiphol -> Berlijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NOu ja als ik het niet doe is mijn stiefmoeder de enige die niet tekent en heeft de notaris gezegd dat ze daar flink op zal worden aangekeken. ( door de andere bewoners.)
Want mijn stiefmoeder zei ook al van nou weet niet of ze hier voor komt
Ja dat denk ik wel maar dat zijn blijkbaar de regels. Schijnbaar is het zo dat ik als ik niet kom tekenen en ze het toch doorvoeren ik de boel kan saboteren ofzo. En zeggen dat ik daar geen toestemming voor heb gegeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die bewoners hebben geen enkel besef van de afstand Schiphol -> Berlijn?
Zeg dat je stedentripje Berlijn op de planning staat voor de volgende zomer.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel maar dat zijn blijkbaar de regels. Schijnbaar is het zo dat ik als ik niet kom tekenen en ze het toch doorvoeren ik de boel kan saboteren ofzo. En zeggen dat ik daar geen toestemming voor heb gegeven.
Dus ze wachten echt totdat ik kom.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg dat je stedentripje Berlijn op de planning staat voor de volgende zomer.
Ik mag dus alleen een Duitse notaris machtigen om dit te doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:45 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik lees is dat je een notaris wel mag machtigen om voor jou te tekenen. Maar dan moet je je bij de gemachtigde notaris kunnen legitimeren.
Dus zoek een Duitse notaris die in Nederland op vakantie is, en geef een volmacht
Het moet een notaris zijn lees ik. De natonaliteit was een aanname van mijquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik mag dus alleen een Duitse notaris machtigen om dit te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |