SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Op naar het PS5-topicquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Graag discussie over Cyberpunk verplaatsen naar het PlayStation 5 topic. Dank u allen.
Dit waren trouwens de pc-specs van de demo die we net zagen. Natuurlijk voor alle optimalisaties en weet ik veel wat allemaal, maar leuk voor het ideequote:CPU: Intel i7-8700K @ 3.70 GHz
MB: ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING
RAM: G.Skill Ripjaws V, 2x16GB, 3000MHz, CL15
GPU: GeForce GTX 1080 Ti
SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe
PSU: Corsair SF600 600W
Op naar de PS5 Pro en Xbox Two X topics, oh wachtquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit waren trouwens de pc-specs van de demo die we net zagen. Natuurlijk voor alle optimalisaties en weet ik veel wat allemaal, maar leuk voor het idee
quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op naar de PS5 Pro en Xbox Two X topics, oh wacht
Switch port incomingquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit waren trouwens de pc-specs van de demo die we net zagen. Natuurlijk voor alle optimalisaties en weet ik veel wat allemaal, maar leuk voor het idee
Fixedquote:
Ik wil nog steeds de ignore functie op fokquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Als dit een PS5 release was geweest hadden ze dat echt wel al aangekondigd. Komt gewoon naar PS4 me dunkt.
Maar MMaRsu, jij hebt toch hullemoal geen Playstation?![]()
ja hoor ze kondigen alvast een ps5 versie aan terwijl sony die console niet heeft onthuldquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Als dit een PS5 release was geweest hadden ze dat echt wel al aangekondigd. Komt gewoon naar PS4 me dunkt.
Maar MMaRsu, jij hebt toch hullemoal geen Playstation?![]()
Dan moet Sony eerst wat aankondigen, Iedereen weet dat het er komt, maar dat gras mag niemand voor de voeten van Sony wegmaaienquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Als dit een PS5 release was geweest hadden ze dat echt wel al aangekondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |