Welnee, ze liggen te kroelen. Maar dat is blijkbaar opwindendquote:
Die tim moet echt een gesprek met een psych gaan krijgen die draait helemaal door in zijn denk wereld.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim doet allerlij aannames...
Cris: En heb je dat ook gevraagd aan de mensen zelf?
Cris in pitbull mode
daarom zei ik ook of zoquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, ze liggen te kroelen. Maar dat is blijkbaar opwindend
Applaus...quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
zow
.. ff zin an
ga maar janken bij de modjes
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
zow
.. ff zin an
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
zow
.. ff zin an
![]()
![]()
Hiske deed ook samen met Adriaan een aanname ..dat Tim Mike een hand wilde geven wat totaal niet zo was ...ik mag Tim niet maar Hiske is ook heel minnetjes bezig...quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim doet allerlij aannames...
Cris: En heb je dat ook gevraagd aan de mensen zelf?
Cris in pitbull mode
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:47 schreef Amputalent het volgende:
Deze heb ik van de Talpa server kunnen pikken.
https://embed.vidello.com(...)video/1920/video.mp4
En dat moeten we weten omdat?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
De tamponverpakkingen liggen achter het toilet.
Handig voor timquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jouw mening over andere Cossers is helemaal niet interessant en niet nodig. Cos betekent commentaar op streams en niet op Cossers.quote:
Manon komt dat even melden.quote:
Maar de tent voor zichzelf. Van het geld van anderen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim heeft alles voor de groep gedaan
Die is aan het cockblockenquote:
en dat is belangrijk?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jouw mening over andere Cossers is helemaal niet interessant en niet nodig. Cos betekent commentaar op streams en niet op Cossers.
Maar hij heeft nog nooit in de ik vorm gesproken haha.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
Tim: IK ga die sauna bestellen... IK ga hem dan bellen. Zodra IK de yurt heb geregeld
dat molenpaard vindt van welquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar hij heeft nog nooit in de ik vorm gesproken haha.
talpa server? het staat fakequote:Op maandag 27 augustus 2018 17:47 schreef Amputalent het volgende:
Deze heb ik van de Talpa server kunnen pikken.
https://embed.vidello.com(...)video/1920/video.mp4
dat mocht toch niet of zo?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze kunnen inderdaad ook een loods neerzetten. Die dingen kosten minder dan 1000 euro tweedehands.
binnen of achter het houthok?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Heeft tim nou ooit iets gedaan wat hij zegt?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
Als van de week naar binnen komt van die afluisterapparatuur kost het hem echt zijn kop. Denk dat hij dan bij kop en kont wordt gepakt en met de stemming eruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |