Ik vind het zeer kwetsend dat je zo over onze cultuur praatquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een jankcultuur geworden. Zonde wel.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, hij heeft het zelf ook niet bepaald op z'n heupen vandaag.
Nouja, dat is hier op Fok niet anders. Zie al mijn notes. Allemaal door getriggerde mietjes en huilende single moms.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook overal "veel zeer boze reacties", getriggerde mietjes en huilende single moms. Flikker toch op joh.
Behalve hier. Hier delen we uit en incasseren we!quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, dat is hier op Fok niet anders. Zie al mijn notes. Allemaal door getriggerde mietjes en huilende single moms.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Behalve hier. Hier delen we uit en incasseren we!
Ga niet kijken. Tyfus Peter R.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:37 schreef JanCees het volgende:
Straks Peter R bij boulevard over jos B
Wie?quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Pushbericht VI: Boetius naar Mainz 05
Alsof iemand dat interessant vind
vindtquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Pushbericht VI: Boetius naar Mainz 05
Alsof iemand dat interessant vind
Zometeen bij M : Erik van 't Padje die Jos B. persoonlijk kent van het bushcraften.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:37 schreef JanCees het volgende:
Straks Peter R bij boulevard over jos B
hoe laat en waar is datquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen bij M : Erik van 't Padje die Jos B. persoonlijk kent van het bushcraften.
Zou hij vanwege zijn naam die hobby gekozen hebben??![]()
![]()
![]()
Ned 1. over ca 10 minuten na het sportjournaalquote:
Ik lees dit nu terug en ik zie dat Tagliano allereerst mijn kat hartstikke leuk vindt (Wat opzich niet zo'n verrassing is) maar dat hij daarnaast tegen de moderatie ingaat wanneer de gesprekken over mijn kat worden weggemod.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Dit was die desbetreffende post.
[..]
Ik ga er gemakshalve vanuit dat de kat van GGMM hier instemmend knikte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees dit nu terug en ik zie dat Tagliano allereerst mijn kat hartstikke leuk vindt (Wat opzich niet zo'n verrassing is) maar dat hij daarnaast tegen de moderatie ingaat wanneer de gesprekken over mijn kat worden weggemod.
Wat is het die gozer gebeurd joh.Wat is het die gozer gebeurd johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik lees dit nu terug en ik zie dat Tagliano allereerst mijn kat hartstikke leuk vindt (Wat opzich niet zo'n verrassing is) maar dat hij daarnaast tegen de moderatie ingaat wanneer de gesprekken over mijn kat worden weggemod.
Wat is het die gozer gebeurd joh.Komt die Kat uit Dachau of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat is het die gozer gebeurd joh.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat plaatje is nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nou ja, een aantal dagen oud inmiddels.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat plaatje is nieuw
[..]
Wat is er met die gozer gebeurd joh.die vloerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat plaatje niet leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, een aantal dagen oud inmiddels.Maar ik ben blij dat je hem leuk vindt.
[..]
Wat is er met die gozer gebeurd joh.die is er zelf in gaan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halter met 1 kg.quote:
wat leuk dat je kat een hobby heeft!quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij had net gefitnesst.
Daarom lag hij nu ook even uit te rusten.
Het houdt hem van de straat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat leuk dat je kat een hobby heeft!
Bek houwe gekquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:14 schreef O_o_ het volgende:
Gadverdamme wat een lelijke tyfuskat, je schrikt je eigen toch de vinkentering als je 's ochtends door dat gratenpakhuis wordt gewekt.
Jammer dat je zoveel kritiek krijgt op je eigen persoon en op je katquote:
Nou, doe je je best de mensen te entertainen, krijg je dit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je zoveel kritiek krijgt op je eigen persoon en op je kat.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:14 schreef O_o_ het volgende:
Gadverdamme wat een lelijke tyfuskat, je schrikt je eigen toch de vinkentering als je 's ochtends door dat gratenpakhuis wordt gewekt.
Stank voor dank, inderdaad. Dan voel je je wel even te kakken gezet. Hopelijk weet je deze blitzkrieg een plekje te geven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, doe je je best de mensen te entertainen, krijg je dit.
Baal hier best wel van.
Niet geklikt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:19 schreef JanCees het volgende:
https://speld.nl/2018/08/27/politie-pakt-per-ongeluk-jos-b-op/
SpeldGoden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:19 schreef JanCees het volgende:
Godenquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:19 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |