abonnement Unibet Coolblue
pi_181542055
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Logisch.

[..]

Het is een beetje een baude stelling.
Ik ben ook tegen ver-relieuzen van onze samenleving. God wat ben ik blij dat we van de verzuilng af zijn. Dat ik als gedoopt Protestant met een Katholiek meisje mocht trouwen. O+ Etc.

[..]

Wat is je punt? :)
We zijn het in essentie eens. De aanpak is alleen ingewikkeld.
Vrijheid (van religie) staat bij mij hoog in het vaandel.
Discriminatie doe ik liever niet aan.

...
Het idd ingewikkeld. ;)

Vrijheid (van religie) staat bij mij ook hoog (zodoende dat ik kritisch ben op een religie die geen vrijheid kent).
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181542064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nope, maar wat ik er ondertussen van gezien heb (dit itt Hamburg) is dat het allemaal vrij rustig verloopt... Maar als er ergens iets extreem rechts gevonden kan worden dat het meteen het nieuws domineert.
Niemand koopt een krant die verkondigt dat een demonstratie grotendeels rustig verliep.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:11:35 #228
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181542072
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar Hamburg wordt wel aangehaald om aan te tonen dat linksen gevaarlijk zijn. Denk je dat iedereen die daar demonstreerde een relschopper was?
Hamburg wordt vooral aangehaald om aan te tonen dat anti-fa gevaarlijk is. En dat is ook gewoon zo.

quote:
Nogmaals, als ik het over nazi's heb, dan heb ik het over nazi's.
Ja. Zoals ik toch? En elk ander persoon die niet per se vindt dat je voor je meningen en de uiting daarvan in woorden of handgebaren een kogel moet krijgen...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181542110
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar Hamburg wordt wel aangehaald om aan te tonen dat linksen gevaarlijk zijn. Denk je dat iedereen die daar demonstreerde een relschopper was?

Nogmaals, als ik het over nazi's heb, dan heb ik het over nazi's.
Nee, en zo is niet iedereen van deze mars een kankernazi.
pi_181542115
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hamburg wordt vooral aangehaald om aan te tonen dat anti-fa gevaarlijk is. En dat is ook gewoon zo.
Klopt. En demonstraties waarbij mensen de Hitlergroet doen en buitenlanders aanvallen, laten zien dat nazi's gevaarlijk zijn.

quote:
Ja. Zoals ik toch? En elk ander persoon die niet per se vindt dat je voor je meningen en de uiting daarvan in woorden of handgebaren een kogel moet krijgen...
Nope. Maar ik snap best dat je heel graag het beeld wil creëren dat ik iedereen die anders denkt dan ik een nazi noem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181542125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:09 schreef AchJa het volgende:
Nope, maar wat ik er ondertussen van gezien heb (dit itt Hamburg) is dat het allemaal vrij rustig verloopt... Maar als er ergens iets extreem rechts gevonden kan worden dat het meteen het nieuws domineert.
Valt ook allemaal wel mee, overdag is er niet echt drama en 's avonds komen alle rare hooligans uit het hok om een beetje met de politie te rellen. Zijn er ook een stuk minder dan in Hamburg.

Maar desalniettemin vind ik het niet netjes om flessen en vuurwerk naar de politie te gooien en door de straten te gaan lopen op zoek naar buitenlanders om in elkaar te timmeren. Gewaagd statement maak ik dus even!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181542126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, en zo is niet iedereen van deze mars een kankernazi.
Heb ik dat beweerd dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181542167
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik dat beweerd dan?
Je zei 'Kankernazi's', maar nergens zeg je: maar niet allemaal. En als ik het goed begrijp bedoel je dan iedereen.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:18:31 #234
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181542234
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. En demonstraties waarbij mensen de Hitlergroet doen en buitenlanders aanvallen, laten zien dat nazi's gevaarlijk zijn.
Alleen lijkt er nogal veel onduidelijkheid te zijn over wie wie heeft aangevallen en waarom.

Terwijl dat tuig in Hamburg je gewoon trots vertelde wie ze waren en wat voor verschrikkingen ze hadden uitgevoerd en waarom.

Dus laten we maar even afwachten wat het verhaal is.

Als we tijdens de verkrachtingen in Keulen van jou "maar even moeten afwachten" dan kan je hier vast ook wel even je muil houden tot er meer informatie is toch?

quote:
[..]

Nope. Maar ik snap best dat je heel graag het beeld wil creëren dat ik iedereen die anders denkt dan ik een nazi noem.
Ik ken je langer dan vandaag.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181542269
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je zei 'Kankernazi's', maar nergens zeg je: maar niet allemaal. En als ik het goed begrijp bedoel je dan iedereen.
Waarom zou 'kankernazi's' slaan op figuren die geen nazi Zijn?

Nogmaals, waar is die behoefte aan specifiek benoemen als het om Hamburg gaat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181542293
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Alleen lijkt er nogal veel onduidelijkheid te zijn over wie wie heeft aangevallen en waarom.
Nee, dat is vrij duidelijk.

quote:
Ik ken je langer dan vandaag.
Je kent mij helemaal niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181542318
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou 'kankernazi's' slaan op figuren die geen nazi Zijn?

Nogmaals, waar is die behoefte aan specifiek benoemen als het om Hamburg gaat?
We moeten gewoon de nuance waarborgen.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:23:26 #238
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181542332
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat is vrij duidelijk.
Lekker ambigu. Expres?

Wat is "vrij duidelijk". Dat het onduidelijk is of dat jij juist volledig duidelijkheid hebt over wie wat en waarom?

quote:
[..]

Je kent mij helemaal niet.
Dat is niet aan jou om te beslissen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181542381
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een simpel statement lijkt dit. Ware het niet dat vele mensen aan links. En ja ook zeker jij, Koos... al heel snel mensen een nazi noemen. Zou me niks verbazen als je stiekem denkt dat ik ook een nazi ben. Of een cryptofascist.

Dat gevoel van mij bij hoe jij de wereld beoordeelt zorgt er voor dat dit soort posts van jou minder waarde hebben.
Ik ben al zover dat ik het negeer!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181542403
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lekker ambigu. Expres?

Wat is "vrij duidelijk". Dat het onduidelijk is of dat jij juist volledig duidelijkheid hebt over wie wat en waarom?
Tsja, de verhalen in de media laten daar weinig twijfel over bestaan. Maar die zijn volgens jou uiteraard niet te vertrouwen.

quote:
Dat is niet aan jou om te beslissen.
Nogmaals, ik snap de verleiding. Het is een nuttige frame. Zeker in een topic als dit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181542424
Figuren die de Hitlergroet brengen een nazi noemen. Moet natuurlijk niet gekker worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:29:43 #242
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181542459
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
Figuren die de Hitlergroet brengen een nazi noemen. Moet natuurlijk niet gekker worden.
Een grote groep demonstranten en de achterliggende organisatie waarvan enkelingen die (wel of niet) de Hitlergroet hebben gedaan op basis van vage berichtgeving op eventuele hitlergroeten die werden gedaan... nazi's noemen.

Dat is waar het hier om gaat, Koos. Niet om jouw spurieuze haat voor individuele 'per definitie' nazi's.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181542494
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een grote groep demonstranten en de achterliggende organisatie die (wel of niet) de Hitlergroet hebben gedaan op basis van vage berichtgeving op eventuele hitlergroeten die werden gedaan... nazi's noemen.

Dat is waar het hier om gaat, Koos. Niet om jouw spurieuze haat voor individuele 'per definitie' nazi's.
Precies, gewoon ontkennen en negeren en doen alsof de berichtgeving op niets is gebaseerd. Want nazi's bestaan niet, zeker in Oost-Duitsland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:33:24 #244
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181542541
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies, gewoon ontkennen en negeren en doen alsof de berichtgeving op niets is gebaseerd. Want nazi's bestaan niet, zeker in Oost-Duitsland.
Nazi's zullen bestaan ja. De vraag is... kan je iedereen in deze demo voor nazi uitmaken zonder dat je je schuldig maakt aan dezelfde generalisaties waar je met zoveel passie tegen vecht als het om andere groepen gaat?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:35:48 #245
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181542605
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is vrijheid. Klopt. Dat is (in mijn ogen) geen eigenrichting.

[..]

Ik zal de volgende keer even vragen wat je precies met eigenrichting bedoelt! :D Het is ingewikkeld.

[..]

Hè, wat fijn! :D

[..]

De enige die ze tegen kan houden. De dochter zelf of haar omgeving. Lastig. Zeker. Eigenrichting? Nee.

[..]

We laten mensen niet hun gang gaan, want privacy. We hebben alleen wel te maken met wetten waar, godzijdank, justitie zich ook aan moet houden.
Eigenrichting? Nee.

[..]

Opgelucht? Integendeel! :D
Oke daar heb je me je te pakken. Ik zie eigenrichting blijkbaar niet zoals het letterlijk bedoelt wordt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181542652
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nazi's zullen bestaan ja. De vraag is... kan je iedereen in deze demo voor nazi uitmaken zonder dat je je schuldig maakt aan dezelfde generalisaties waar je met zoveel passie tegen vecht als het om andere groepen gaat?
Dat doe ik dan ook niet.

Als er wordt bericht over extreem-rechtse figuren die de politie met flessen bekogelen, de Hitlergroet brengen en buitenlanders aanvallen dan durf ik het wel aan om die gasten nazi's te noemen. Gewaagd, I know.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:40:45 #247
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181542734
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook niet.

Dit topic gaat over "Opstand in Chemnitz". Jouw post is "kanker nazi's".

Maargoed ... ik zal je het voordeel van de twijfel geven als je hier durft te onderkennen dat mensen die anti-immigratie demonstraties bijwonen niet per se nazi's hoeven te zijn maar gewoon redelijke burgers met oprechte zorgen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181542819
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit topic gaat over "Opstand in Chemnitz". Jouw post is "kanker nazi's".

Maargoed ... ik zal je het voordeel van de twijfel geven als je hier durft te onderkennen dat mensen die anti-immigratie demonstraties bijwonen niet per se nazi's hoeven te zijn maar gewoon redelijke burgers met oprechte zorgen.
Volgende keer posten in een topic over illegale immigranten: Kankercriminelen. Dat moet dan ook kunnen van Koos. Er zullen vast criminelen tussen zitten.
pi_181542891
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgende keer posten in een topic over illegale immigranten: Kankercriminelen. Dat moet dan ook kunnen van Koos. Er zullen vast criminelen tussen zitten.
Dat is hier dan ook de normale gang van zaken. Vluchtelingen worden weggezet als criminelen en terroristen en daarbij is geen ruimte voor nuance.

Maar snap best dat je mijn bijdragen bewust verkeerd leest. Is immers een handige frame.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181542966
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is hier dan ook de normale gang van zaken. Vluchtelingen worden weggezet als criminelen en terroristen en daarbij is geen ruimte voor nuance.

Maar snap best dat je mijn bijdragen bewust verkeerd leest. Is immers een handige frame.
Ik snap de dubbele standaard.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:53:35 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543110
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is hier dan ook de normale gang van zaken. Vluchtelingen worden weggezet als criminelen en terroristen en daarbij is geen ruimte voor nuance.

Maar snap best dat je mijn bijdragen bewust verkeerd leest. Is immers een handige frame.
Dat is hier dan ook de normale gang van zaken. Bezorgde burgers worden weggezet als nazi's en fascisten en daarbij is geen ruimte voor nuance.

Maar snap best dat je mijn bijdragen bewust verkeerd leest. Is immers een handige frame.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543164
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is hier dan ook de normale gang van zaken. Bezorgde burgers worden weggezet als nazi's en fascisten en daarbij is geen ruimte voor nuance.

Maar snap best dat je mijn bijdragen bewust verkeerd leest. Is immers een handige frame.
Werkelijk niemand hier noemt doorsnee burgers nazi's. Net zoals dat users op FOK! nooit worden uitgemaakt voor nazi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:56:35 #253
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543195
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk niemand hier noemt doorsnee burgers nazi's. Net zoals dat users op FOK! nooit worden uitgemaakt voor nazi.
In Charlotsville gebeurde het. Hier gebeurt het waarschijnlijk.. afhankelijk van de info die nog binnen moet komen. Er zijn zat andere demo's in de US waar pro-free-speech mensen voor nazi's worden uitgemaakt. Ik zie jou gretig mensen voor nazi uitmaken die wellicht een genuanceerdere positie hebben.

Dus nee dat ballonnetje gaat niet op.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543305
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

In Charlotsville gebeurde het.
In Charlottesville liepen figuren met swastikavlaggen te zwaaien. Hoe moet je dat soort gasten anders noemen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:03:26 #255
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543356
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In Charlottesville liepen figuren met swastikavlaggen te zwaaien. Hoe moet je dat soort gasten anders noemen?
Tijdens linkse demo's lopen er ook mensen met USSR vlaggen te zwaaien. Dat is nog geen reden om aan te nemen dat iedereen daar een full blown pro-stalin communist is.

Mensen nemen shit mee van huis en lopen er mee te zwaaien.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543383
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

In Charlotsville gebeurde het. Hier gebeurt het waarschijnlijk.. afhankelijk van de info die nog binnen moet komen. Er zijn zat andere demo's in de US waar pro-free-speech mensen voor nazi's worden uitgemaakt. Ik zie jou gretig mensen voor nazi uitmaken die wellicht een genuanceerdere positie hebben.

Dus nee dat ballonnetje gaat niet op.
The jew will not replace me, riepen ze daar, dus ja... Onvergelijkbaar met wat ik hier an sich zie gebeuren.

Alhoewel extremisten hierop reageren en er gebruik van maken natuurlijk en daarop reageren dan weer de extremisten van de tegengestelde snit.
I´m back.
pi_181543393
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Tijdens linkse demo's lopen er ook mensen met USSR vlaggen te zwaaien. Dat is nog geen reden om aan te nemen dat iedereen daar een full blown pro-stalin communist is.

Mensen nemen shit mee van huis en lopen er mee te zwaaien.
Ik ken weinig mensen die thuis swastikavlaggen hebben liggen, dat dan weer niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:04:56 #258
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181543397
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk niemand hier noemt doorsnee burgers nazi's. Net zoals dat users op FOK! nooit worden uitgemaakt voor nazi.
Mja, Toefjes en Barbusse maakten Harvest89 laatst nog uit voor nazi. Maar geloof niet dat hij er erg mee zat.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:05:13 #259
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543405
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ken weinig mensen die thuis swastikavlaggen hebben liggen, dat dan weer niet.
Leuk voor je dat je die mensen niet kent. Verder weinig relevant voor het voorbeeld. Kusjes.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Eindredactie Games woensdag 29 augustus 2018 @ 13:05:31 #260
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181543411
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgende keer posten in een topic over illegale immigranten: Kankercriminelen. Dat moet dan ook kunnen van Koos. Er zullen vast criminelen tussen zitten.
Dat is juist exact wat er altijd gebeurt, dat maakt het verloop van dit topic zo vermakelijk. Lui die normaliter geen probleem hebben met het op één hoop gooien van moslims/vluchtelingen/'getintiërs' nu opeens als geen ander kunnen nuanceren om aan te stippen dat deze demonstranten niet per se neo-nazi's zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181543440
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Tijdens linkse demo's lopen er ook mensen met USSR vlaggen te zwaaien. Dat is nog geen reden om aan te nemen dat iedereen daar een full blown pro-stalin communist is.

Mensen nemen shit mee van huis en lopen er mee te zwaaien.
Precies, iemand had gewoon een swastikavlag thuis liggen en vond het wel een strak plan om ermee te zwaaien.

Goed verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181543443
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Leuk voor je dat je die mensen niet kent. Verder weinig relevant voor het voorbeeld. Kusjes.
Ik wil alleen maar zeggen dat mensen die thuis nazi-dingen hebben liggen wellicht toch wat eerder in de hoek van de nazi's dan in de hoek van de bezorgde burger geplaatst moeten worden.

Net zoals mensen die communistenvlaggen thuis hebben liggen misschien ook wel gewoon communisten zijn in plaats van PvdA-stemmers.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181543451
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk niemand hier noemt doorsnee burgers nazi's. Net zoals dat users op FOK! nooit worden uitgemaakt voor nazi.
Neuj. Je moet alleen niet gaan zeggen dat de islam anderen aantast in hun rechten.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, waar waren we?

Oh ja: opkankeren met die kankernazi's.
Ja.

En opkankeren met al die kankerlijers die andere mensen voor kankernazi uitmaken, alleen omdat ze kritiek hebben op het immigratie en integratie beleid. ^O^ kankerdekankers
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:07:13 #264
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543461
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is juist exact wat er altijd gebeurt, dat maakt het verloop van dit topic zo vermakelijk. Lui die normaliter geen probleem hebben met het op één hoop gooien van moslims/vluchtelingen/'getintiërs' nu opeens als geen ander kunnen nuanceren om aan te stippen dat deze demonstranten niet per se neo-nazi's zijn.
Of... mensen houden koos gewoon aan zijn eigen standaarden. Van mij mag je best generaliseren hoor.

Is je vergeven dat je je niet beseft dat dit een spelletje is wat al een langere tijd met Koos wordt gespeeld gezien zijn nogal sterke deugmeningen over alles. Behalve dan als de rollen ineens omgedraaid zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:07:35 #265
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543472
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies, iemand had gewoon een swastikavlag thuis liggen en vond het wel een strak plan om ermee te zwaaien.

Goed verhaal.
Yup.. En volgens jou maakt dat de hele demonstratie "nazi's"
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:07:59 #266
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543485
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat mensen die thuis nazi-dingen hebben liggen wellicht toch wat eerder in de hoek van de nazi's dan in de hoek van de bezorgde burger geplaatst moeten worden.
Dat klopt. What's your fucking point?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543493
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk niemand hier noemt doorsnee burgers nazi's. Net zoals dat users op FOK! nooit worden uitgemaakt voor nazi.
_O-
pi_181543505
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat klopt. What's your fucking point?
Dat het dan toch niet zo gek is om ze nazi's te noemen, of wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:09:06 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181543517
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is juist exact wat er altijd gebeurt, dat maakt het verloop van dit topic zo vermakelijk. Lui die normaliter geen probleem hebben met het op één hoop gooien van moslims/vluchtelingen/'getintiërs' nu opeens als geen ander kunnen nuanceren om aan te stippen dat deze demonstranten niet per se neo-nazi's zijn.
Spijker. Kop.
Huilen dan.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:09:36 #270
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543531
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat het dan toch niet zo gek is om ze nazi's te noemen, of wel?
Een persoon die een nazivlag in zijn handen heeft een nazi noemen is inderdaad prima.

Een hele demo afrekenen op enkele figuren die "ook zijn komen opdagen" omdat het beter voor je narrative uit komt...

Dat is ter slechter trouw.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543552
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Yup.. En volgens jou maakt dat de hele demonstratie "nazi's"
Nee, dat maakt dat er nazi's aanwezig waren in Charlottesville. Niet gek, want Richard Spencer was een van de organisatoren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181543561
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een persoon die een nazivlag in zijn handen heeft een nazi noemen is inderdaad prima.

Een hele demo afrekenen op enkele figuren die "ook zijn komen opdagen" omdat het beter voor je narrative uit komt...

Dat is ter slechter trouw.
Maar, en dat is een beetje het punt, Koos roept nu al een tijdje dat hij specifiek op de nazi's doelt als hij nazi's zegt, niet op iedereen die per ongeluk in dezelfde demo meeloopt. Als je dan weer roept 'ja, Koos noemt iedereen een nazi' wordt het een beetje een cirkeltje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181543562
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is juist exact wat er altijd gebeurt, dat maakt het verloop van dit topic zo vermakelijk. Lui die normaliter geen probleem hebben met het op één hoop gooien van moslims/vluchtelingen/'getintiërs' nu opeens als geen ander kunnen nuanceren om aan te stippen dat deze demonstranten niet per se neo-nazi's zijn.
Klopt. En dan wordt dat ook altijd weggehaald en riskeer je een ban.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:12:46 #274
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543602
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat maakt dat er nazi's aanwezig waren in Charlottesville. Niet gek, want Richard Spencer was een van de organisatoren.
Ga je nu expres langs mijn punt heen of... wat doe je hier?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:14:09 #275
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543641
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar, en dat is een beetje het punt, Koos roept nu al een tijdje dat hij specifiek op de nazi's doelt als hij nazi's zegt, niet op iedereen die per ongeluk in dezelfde demo meeloopt. Als je dan weer roept 'ja, Koos noemt iedereen een nazi' wordt het een beetje een cirkeltje.
Ik ken Koos dan ook langer dan vandaag. Als jij gewoon een bezorgde burger bent en je staat op straat te demo-en dat je het Europese immigratiebeleid zat bent en je wil dat er strenger wordt gehandhaaft aan de buitengrenzen.

Dan ben je volgens velen hier gewoon een nazi... of je nou wel of niet met een swastika staat te zwaaien maakt stiekem geen fuck uit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543677
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat maakt dat er nazi's aanwezig waren in Charlottesville. Niet gek, want Richard Spencer was een van de organisatoren.
Zijn alt-right nazi's?
pi_181543716
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ken Koos dan ook langer dan vandaag. Als jij gewoon een bezorgde burger bent en je staat op straat te demo-en dat je het Europese immigratiebeleid zat bent en je wil dat er strenger wordt gehandhaaft aan de buitengrenzen.

Dan ben je volgens velen hier gewoon een nazi... of je nou wel of niet met een swastika staat te zwaaien maakt stiekem geen fuck uit.
Neuh, jij wil vooral dat ik zo denk. Is immers een makkelijke stropop om tegen te strijden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181543722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zijn alt-right nazi's?
Spencer is een nazi ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181543732
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Spencer is een nazi ja.
Maar is iedereen die alt-right is ook nazi?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:18:08 #280
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543742
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, jij wil vooral dat ik zo denk. Is immers een makkelijke stropop om tegen te strijden.
Dan zal het voor jou geen probleem zijn om alsnog op mijn post te reageren waarin ik je uitdaag dat je die onderkenning doet toch?

Die ene post die je expres negeerde met een smerige dodge door op een ander persoon te reageren?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zijn alt-right nazi's?
Blank en rechts dus ja
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_181543751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar is iedereen die alt-right is ook nazi?
Geen idee. Ken ze niet allemaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:19:46 #283
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543770
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee. Ken ze niet allemaal.
Zijn alle marokkanen criminelen?

Koos: Geen idee. Ken ze niet allemaal.

Dat je niet ziet wat je doet is... lachwekkend.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181543781
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan zal het voor jou geen probleem zijn om alsnog op mijn post te reageren waarin ik je uitdaag dat je die onderkenning doet toch?

Die ene post die je expres negeerde met een smerige dodge door op een ander persoon te reageren?
Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. Je bent een nazi als je een nazi bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181543808
Hier nog zo'n smerige nazi:

  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:22:14 #286
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543818
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. Je bent een nazi als je een nazi bent.
Dit gaat niet over de logische absoluten of anderzijds wetmatigheden der gemeenschappelijke identiteit.

Een gans is een gans. Is altijd waar. Dat is totaal oninteressant.

Dit gaat over wat voor jou de drempel is om iemand voor nazi uit te maken. En daar is niks makkelijks aan gezien jouw standaarden om tot die conclusie te komen... nogal arbitrair zijn. En vooral gedreven worden door hoe sympathiek je bent richting een bepaalde kant van een verhaal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:22:34 #287
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181543822
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. Je bent een nazi als je een nazi bent.
Verder is dit alweer een smerige dodge. Doe eens echt antwoorden op die post.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Admin woensdag 29 augustus 2018 @ 13:24:18 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181543863
Zeg, kanker eens op met dat kankergedoe, volwassen kerels die zich gedragen als de eerste de beste 15-jarige die graag stoer mee wil doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:37:21 #289
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181544209
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is dat serieuze antwoord dan eigenlijk geweest, want volgens mij waren er toch ook afgelopen jaar weer een flink aantal aanrandingen in diverse Duitse steden gemeld? Weliswaar niet op de schaal van het jaar daarvoor, maar toch in Keulen 9 aangiften en in Berlijn 10, voor zo snel ik ff kan vinden.
Dat is verdomd weinig zelfs...
Ik geloof dat je niet helemaal door hebt hoeveel er op een gemiddelde uitgaansnacht wordt aangerand of wel soms?

Het serieuze antwoord was een combi van handhaving en makkelijk toegankelijke plaatsen waar iemand naartoe kon voor hulp(verlening). Een goede koppeling tussen die hulpverlening en handhavers zodat naarlingen er direct uitgepikt konden worden.
Wat gezamelijk naast een werkende oplossing ook een prima signaal is dat ze die grove ellende die gebeurd is niet tolereren, daar actief op reageren.

Dat heeft dus minder aanrandingen opgelevert dan normaal het geval is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181544338
Wat een nuance opeens zeg. Waar was het in dat confederate standbeelden topic?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181544518
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is verdomd weinig zelfs...
Ik geloof dat je niet helemaal door hebt hoeveel er op een gemiddelde uitgaansnacht wordt aangerand of wel soms?

Het serieuze antwoord was een combi van handhaving en makkelijk toegankelijke plaatsen waar iemand naartoe kon voor hulp(verlening). Een goede koppeling tussen die hulpverlening en handhavers zodat naarlingen er direct uitgepikt konden worden.
Wat gezamelijk naast een werkende oplossing ook een prima signaal is dat ze die grove ellende die gebeurd is niet tolereren, daar actief op reageren.

Dat heeft dus minder aanrandingen opgelevert dan normaal het geval is.
Weinig zelfs? :')
Dat dergelijke maatregelen nodig zijn, zegt mij eigenlijk wel genoeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2018 13:50:44 ]
pi_181544667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en jij vind nu het geweld van de rellende hooligans en neo-nazi's in Chemnitz 'nodig' en 'terecht' ?

kun je dat uitleggen, of slaat je betiteling van 'nodig' en 'terecht' op andere vormen van geweld dan de rellende hooligans en neo-nazi's in Chemnitz... Waar is geweld dan wel nodig en terecht ?
Dat zeg ik nergens.dat het terecht is.

Lees m'n post nog een keer rustig, die lijkt me duidelijk genoeg.

Ik ga mezelf liever niet herhalen.
pi_181544797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:54 schreef DrMabuse het volgende:
geweld
Dat is de post waarin je stelde :

"Maar net als jij weet ik dat er situaties zijn dat geweld nodig / begrijpelijk is."

dat lijkt me idd heel duidelijk, dat je sugereert dat er gevallen zijn waarin geweld nodig of begrijpelijk is voor jou..

dan praat je dus gewoon geweldadige criminaliteit goed, zolang het maar bv in jouw eigen straatje past...

Ik kan wel begrijpen dat je dat beter niet te vaak kunt herhalen; het is namelijk een erg dom idee, dat "geweld begrijpelijk of nodig zou zijn"..
zeker als je dat gaat roepen in een topic over neo-nazi-groepen die in Chemnitz lukraak buitenlanders jagen of de politie aanvallen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181544807
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zullen altijd moorden en misdaden worden gepleegd, ongeacht de hoeveelheid energie die de overheid steekt in criminaliteitsbestrijding. Je kunt dus altijd wel een argument vinden om te redeneren dat het tijd is om het heft in eigen handen te nemen.
Heft in eigen handen nemen is voor mij echt geen taboe.

Dat begint al bij zelf kunnen / willen optreden in situaties waar het nodig is zoals een overval, bedreiging, verkrachting etc. en voordat er politie is.

Gepast geweld komende vanaf de bedreigde / belaagde persoon daar zie ik geen probleem mee.

Jij wel?
pi_181544912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat is de post waarin je stelde :

"Maar net als jij weet ik dat er situaties zijn dat geweld nodig / begrijpelijk is."

dat lijkt me idd heel duidelijk, dat je sugereert dat er gevallen zijn waarin geweld nodig of begrijpelijk is voor jou..

dan praat je dus gewoon geweldadige criminaliteit goed, zolang het maar bv in jouw eigen straatje past...

Ik kan wel begrijpen dat je dat beter niet te vaak kunt herhalen; het is namelijk een erg dom idee, dat "geweld begrijpelijk of nodig zou zijn"..
zeker als je dat gaat roepen in een topic over neo-nazi-groepen die in Chemnitz lukraak buitenlanders jagen of de politie aanvallen
Je wil me zo ontzettend graag in een bepaalde hoek douwen i.p.v. begrijpelijk te lezen.

Droevig en vermoeiend hoor.
pi_181544931
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:41 schreef Barbusse het volgende:
Wat een nuance opeens zeg. Waar was het in dat confederate standbeelden topic?
Daar is toch ook juist nuance door tegen vandalisme te zijn?
pi_181544987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Daar is toch ook juist nuance door tegen vandalisme te zijn?
Nee hoor. Daar moesten die rellers gewoon allemaal de bak in.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:05:14 #298
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181544997
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Weinig zelfs? :')
Dat dergelijke maatregelen nodig zijn, zegt mij eigenlijk wel genoeg.
Ja weinig. Zoals gezegd, ik denk niet dat je door hebt hoevaak er aangerand wordt op een gemiddelde uitgaansnacht.

Dat die maatregelen nodig zijn is idd problematic, daar ben ik het geheel mee eens. Maar er was wel degelijk een serieuze reactie vanuit de handhavers op dit probleem en in zo'n mate dat op die plekken het rustiger en met minder aanrandingen dan normaal verliep.
Een hele duidelijke dat gedrag pikken we niet straalde het uit.

Ik ben vaak teleurgesteld over reacties op oa dit soort ellende, maar in deze was ik aardig tevreden. Werd er eindelijk serieus gereageerd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181545013
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee hoor. Daar moesten die rellers gewoon allemaal de bak in.
Als je dingen die niet van jou zijn gaat slopen.
pi_181545717
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:02 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Je wil me zo ontzettend graag in een bepaalde hoek douwen i.p.v. begrijpelijk te lezen.

Droevig en vermoeiend hoor.
Nee, ik vraag je om gewoon aan te geven dat geweld altijd fout is, maar jij vind het kennelijk nodig de hele tijd met een 'ja maar..' of een 'soms is het eigenlijk wel nodig'.

Is het nu zo moeilijk om gewoon aan te geven dat geweld fout is, los ervan wie precies dat geweld pleegt?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')