quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit de race nu te kijken en heb 10 minuten gehad. "IndyCar-stijl herstart, zouden ze in de F1 ook moeten doen!" uiteraard weer gehoord, maar het stoort me niet zo hevig als de al meermaals genoemde 'Antonio Dovizioso'.
Eerstvolgende keer dat hij bij de Formule E moet invallen heeft hij het waarschijnlijk over "BMW rijder Andrea Felix da Costa"quote:Op zondag 9 juni 2019 13:38 schreef heywoodu het volgende:
Ronald herstelt zich en maakt excuses voor het 'Antonio Dovizioso', nou, vooruit dan maar.
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat hij bij de Formule E moet invallen heeft hij het waarschijnlijk over "BMW rijder Andrea Felix da Costa"
Aberdeen is een Schotse stad, Ronald.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:45 schreef Sabata het volgende:
Wittmann staat inmiddels bij SAT1 tegen Rast te schelden, maar bindt een beetje in als hij de beelden ziet (Aberdeen schoot eerst Rast af die Witmann uitschakelt)
Dankje voor de inspiratie Heywoodu, ik ga de spellingscontrole voortaan Ronald noemenquote:
Die bewaard ie voor de “IndyCar”-restart.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:55 schreef heywoodu het volgende:
Koude banden/geen bandenwarmers
Ronald vergeet te zeggen dat ze dat in de F1 ook zouden moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |