Jep. Dat is met enkel DNA op kleding wel een probleem.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:15 schreef Spectator19 het volgende:
er zal hem op zijn hoogst iets als dood door schuld ten laste gelegd kunnen worden. Zelfs dat is nog de vraag. Als hij – of zijn advocaat – een min of meer aannemelijk verhaal in elkaar draaien dat hij Nicky die nacht inderdaad is tegengekomen, maar niet betrokken is geweest bij ontucht en verklaart dat er met Nicky niks aan de hand was toen hij vertrok, is het aan justitie om te bewijzen dat het anders is
https://www.misdaadjourna(...)-gaat-hij-vertellen/
Dat laatste lijkt me sowieso voor de hand liggendquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:15 schreef vosss het volgende:
Zonder bekentenis kan dit nog wel eens een hele lastige zaak worden gok ik zo.
Of ze moeten niet alles in de media verteld hebben qua bewijs en alles wat ze gevonden hebben.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef kiffer het volgende:
[..]
Of je gaat via Gibraltar zoals elk ander.
https://www.google.nl/map(...)035!2d41.3850639!3e2
Niet echt, de politie heeft dan wel gezwegen, de pers niet.....quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sowieso voor de hand liggend
Het is sowieso belangrijk om daderinformatie achter te houden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Justitie heeft ongetwijfeld niet alles vrijgegeven omdat een verdachte dan een verhaal kan verzinnen.
Dat er bepaalde zaken niet bekendgemaakt zijn werd de avond van de persco ook een paar keer gezegd in Laat op één.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is sowieso belangrijk om daderinformatie achter te houden.
En is bovendien vrij gebruikelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat er bepaalde zaken niet bekendgemaakt zijn werd de avond van de persco ook een paar keer gezegd in Laat op één.
Lijkt me ook niet meer dan logisch..quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat er bepaalde zaken niet bekendgemaakt zijn werd de avond van de persco ook een paar keer gezegd in Laat op één.
Trucjes om het groter te laten lijken dan het is, je kunt moeilijk zeggen dat je met lege handen staat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dit moment ja.. met wat er bekend gemaakt is. De vraag is, of alles bekend gemaakt is en ik vermoed dat dat niet het geval is. Als ie blijft zwijgen, komt ie met een lagere straf weg dan ie naar mijn idee verdient als ie schuldig verklaard wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:15 schreef Spectator19 het volgende:
er zal hem op zijn hoogst iets als dood door schuld ten laste gelegd kunnen worden. Zelfs dat is nog de vraag. Als hij – of zijn advocaat – een min of meer aannemelijk verhaal in elkaar draaien dat hij Nicky die nacht inderdaad is tegengekomen, maar niet betrokken is geweest bij ontucht en verklaart dat er met Nicky niks aan de hand was toen hij vertrok, is het aan justitie om te bewijzen dat het anders is
https://www.misdaadjourna(...)-gaat-hij-vertellen/
Tuurlijk TjjWester.. dream on.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Trucjes om het groter te laten lijken dan het is, je kunt moeilijk zeggen dat je met lege handen staat.
Even denken. Eerst stap je op een krakkemikkig rubberboortje met 50+ man terwijl ie maar voor max 15 man geschikt is. Dan steek je het bootje lek, doet een noodoproep en dan komt Timmermans-ferries je ophalen middels een veerpont. ZOiets toch?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:25 schreef kiffer het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe een veerboot werkt ?
Papiamento lijkt op Spaans. Is dat ook goed?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:12 schreef Gorraay het volgende:
Een zak spekkies voor degene die als eerste een Spaans/Catalaans bericht over de arrestatie vindt.
Internet blijft moeilijk voor die oude man.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 26-08-2018 om 22:50:56Ha ha, in de consternatie van het goede nieuws bij mijn vorige tweet een foto van mijn dochter bijgevoegd die volmaakt onschuldig is natuurlijk.... was op de terugweg van rechercheteam en moest even snel in de (stilstaande) auto in het donker twitteren. Sorry Kel!! https://t.co/sfjsfzvlkR reageer retweet
Ik vermoed dat ze er niet te veel aandacht aan willen geven, om te voorkomen dat er straks hordes journalisten op een lokaal Spaans politiebureau/cellencomplex af komen stormen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Papiamento lijkt op Spaans. Is dat ook goed?![]()
https://www.vigilantekors(...)rimen-di-verstappen/
In de Spaanse media ben ik het nog niet tegengekomen.
Dit is wel slimme actie geweest. Peturrquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter die even zijn vriendjes bij de Telegraaf vroeg of Jos met zijn kop op de voorpagina kon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |