Mortaxx moet mod worden in POL.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een tijd geleden. Heb je nu nog zin om mod te zijn eigenlijk, of wil je niet in dit team en met de huidige mods samenwerken.
preciesquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen maar beter want vrouwen zijn vaak alleen maar vervelend
Waar moet ik mod worden denk jequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortaxx moet mod worden in POL.
ik vind 21 echt te jong en wij schelen al bijna 10 jaarquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:38 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
als jij je het kon veroorloven zou je hetzelfde doen hans
Wil je een relatie zoals Scott en Sofia?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:38 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
als jij je het kon veroorloven zou je hetzelfde doen hans
te jong voor wat?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik vind 21 echt te jong en wij schelen al bijna 10 jaar
Wel krap.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:39 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
19 maar dan moeten ze wel levenservaring hebben
jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil je een relatie zoals Scott en Sofia?
Daar zou ik ook wel goed kunnen aarden denk ik. Ik moet dan alleen wel wat meer mijn empathische kant zien op te wekkenquote:
dan ban ik gelijk die linkse kliek in die scquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortaxx moet mod worden in POL.
Laat het maar gaan, er is te weinig toewijding aanwezig om er echt van te kunnen genieten. Dan zit je jezelf alleen maar in de weg, terwijl je nu gewoon rustig kan gaan slapen zo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:42 schreef Kiid het volgende:
Als ik binnen nu en 18 minuten niet ga douchen dan gaat het ook niet meer gebeuren. Just sayin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |