Ik ben een onnavolgbare GOAT op Fifa dus dan speel ik graag een potje tegen jequote:Op zondag 26 augustus 2018 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom fifa tegen mij dan vriend, ben reteslecht dus goed voor je ego
dankj broer doet me goed ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar dat ben je niet. Je bent vies lekker
Hahaha oeps. Bedoelde dat het niet zo zwaar is toch allemaal qua lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van die zin kan ik geen cookie dough maken chick
Wowquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja heb pics gezien
Hij is ook lang en heeft een tijdje gebasketbald
Heb k niequote:
Zwaar is het niet maar behoorlijk irritant welquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha oeps. Bedoelde dat het niet zo zwaar is toch allemaal qua lopen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
boos omdat the witcher leuker is dan jij
oke ik ben Heerenveenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een onnavolgbare GOAT op Fifa dus dan speel ik graag een potje tegen je
Zou het gewoon doen, ik heb bijna 9 jaar onafgebroken Samsung's gehad, maar nu ik eens voor een Nokia ben gegaan, zal ik volgende keer waarschijnlijk geen Samsung's meer overwegen, deze bevalt mij gewoon een stuk beter in vrijwel ieder opzicht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus een Nokia wanneer mijn Samsung op is.
Ga toch geen FIFA spelenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je had ook Fifa 18 moeten kopen gekkie.
Hoe oud is de Ps4 en nog meer interessante weetjes?
Hard geworden. Maar hoe gaat een transactie onder twee autistische fokkers? Is dat dan van afstand opsturen of bij elkaar op de koffie komen met alle risico van dienquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga toch geen FIFA spelen
Drie jaar volgens mij, heb een stapel spellen erbij ook en de originele doos wink
Ah hebben vast vakantie nu.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:38 schreef Kiid het volgende:
Plus het leek wel een duitse invasie daar
gewoon ophalen alsof dat zo moeilijk is, heb zelfs ik ook ooit gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hard geworden. Maar hoe gaat een transactie onder twee autistische fokkers? Is dat dan van afstand opsturen of bij elkaar op de koffie komen met alle risico van dien
Geen interesse hoor als je zo moeilijk doetquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dm mij voor details bedoelde ik
Was dat ook een fokster?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon ophalen alsof dat zo moeilijk is, heb zelfs ik ook ooit gedaan
Ja goede vraag dit :squote:Op zondag 26 augustus 2018 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hard geworden. Maar hoe gaat een transactie onder twee autistische fokkers? Is dat dan van afstand opsturen of bij elkaar op de koffie komen met alle risico van dien
Kijk userfoto’s hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haas is uitzonderingquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Maar jij zei dat ik geen fokkers moest daten
Is goed, jij woont toch te ver wegquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen interesse hoor als je zo moeilijk doet
Ik hoop het ook. Is wel echt zware lichamelijke inspanning.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Nou jongens en meiden ik ga maar eens stofzuigen. Hopelijk overleef ik dit.
Had dat een keer op de ps3 ging hem toen verkopen kutdingquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik serieus opzoeken, vrees dat als ik m aanzet hij eerst weer drie uur moet updaten
oei, is dit je eerste werkdag van het jaar?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, jij woont toch te ver weg
echt zo'n myr story ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:43 schreef Kiid het volgende:
Jullie dachten trouwens misschien dat dit weekend voor mij al afzien was, maar wacht maar tot je hoort wat er volgende week op de planning staat. Dan moet ik naar godvergeten Tilburg op kraambezoek bij haar nicht. Verschrikkelijk en haar vriend is echt zo'n sufkut dus ga mij kapot vervelen. Weg zaterdag.
Ik moet echt mijn rug een keer rechten en nee leren te verkopen
kan nog steeds toch. Zeg dat je met je vrienden gaat FOK!kenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:43 schreef Kiid het volgende:
Jullie dachten trouwens misschien dat dit weekend voor mij al afzien was, maar wacht maar tot je hoort wat er volgende week op de planning staat. Dan moet ik naar godvergeten Tilburg op kraambezoek bij haar nicht. Verschrikkelijk en haar vriend is echt zo'n sufkut dus ga mij kapot vervelen. Weg zaterdag.
Snap niet dat ze je meesleept als je het duidelijk niet leuk vindtquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:43 schreef Kiid het volgende:
Hahaha dat heeft zij toch helemaal niet door gekkiequote:Op zondag 26 augustus 2018 19:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Snap niet dat ze je meesleept als je het duidelijk niet leuk vindt
Ahahahquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Had dat een keer op de ps3 ging hem toen verkopen kutding
Probeer je de band met je huisgenoten weer wat te versterkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Zak paprikachips en een pizza peperoniquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:45 schreef Kiid het volgende:
Maar chloro, ik heb wel interesse aangezien ik volgende maand toch een Ps4 wil gaan kopen. Wat wil je ervoor hebben dan?
Ja diequote:Op zondag 26 augustus 2018 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van die chick? Ben benieuwd of de Faxie crew ook daar bovenop springt...
sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van die chick? Ben benieuwd of de Faxie crew ook daar bovenop springt...
Seems fairquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zak paprikachips en een pizza peperoni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |