sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:24 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
van 3 kan ik bevestigen dat ze geen pik hebben (tenzij die grote clit van zosk een micropener is)
Ben jij ooit nuchterquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind wel leuk maar misschien komt het door de wiet.
aigt tot zoquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hnnngg eerst douchen dan en dan in bed
Blij dat we er maar 3 uur waren want langer dan dat en ik had mezelf ergens opgeknooptquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind wel leuk maar misschien komt het door de wiet.
Haha godverdommequote:Op zondag 26 augustus 2018 19:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blij dat we er maar 3 uur waren want langer dan dat en ik had mezelf ergens opgeknoopt
ik ook ;squote:Op zondag 26 augustus 2018 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel goed, heb daar elk weekend last van ;s
Welke smaak. Dat zijn belangrijke details Azpi. En wat ga je kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:31 schreef Kiid het volgende:
Ik ga zo ook douchen, b&j's eten, netflix en slapen
Wil je Ps4 kopen?quote:
Choco ijs met cookie doughquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke smaak. Dat zijn belangrijke details Azpi. En wat ga je kijken.
Dat laatste valt wel mee tegen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso kut dierentuin. Godverdomme net alsof je bergen aan het beklimmen bent daar
Oh okequote:Op zondag 26 augustus 2018 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik haat het leven. Ik haat alles. Walgelijk.
Kom op discord wie ben ik met me spelenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik haat het leven. Ik haat alles. Walgelijk.
Is goed, dm voor detailsquote:
Omg goeie smaak keuze.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Choco ijs met cookie dough
Wat weet ik nog niet. Moet ff kijken op nf of er wat leuks is
Denk het wel. Had AC syndicate geleend maar moet weer werken komende week dus gaat 'm toch niet wordenquote:
Dm mij voor details bedoelde ikquote:
Je had ook Fifa 18 moeten kopen gekkie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk het wel. Had AC syndicate geleend maar moet weer werken komende week dus gaat 'm toch niet worden
Ga Origins spelenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk het wel. Had AC syndicate geleend maar moet weer werken komende week dus gaat 'm toch niet worden
Maar dat ben je niet. Je bent vies lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:34 schreef BozeHaas het volgende:
1x b&j gehad voelde me meteen viesdik
Moet ik serieus opzoeken, vrees dat als ik m aanzet hij eerst weer drie uur moet updatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |