Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus je zou Badr niet nemen als hij nu naakt voor je stond?
Normaliter is dat zo. Maar met haar dus niet. Ik zou ook nooit de eerste stap gezet hebben bij haar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:17 schreef Yasmin23 het volgende: [..] Als ik je niet mag zou ik je nooit zo aantrekkelijk vinden dat ik sex met je zou willen.
Het is vooral ook gewoon grappig/leuk dat dat meisje een seksuele spanning voelde (neem ik aan) door een beetje ruzie met jou te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Normaliter is dat zo. Maar met haar dus niet. Ik zou ook nooit de eerste stap gezet hebben bij haar.
En met een bos bloemen dat die belooft zijn leven te verbeteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
En met een bos bloemen dat die belooft zijn leven te verbeteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn mensen die het wel of niet meemaken rechtevenredig koppelen aan t wel of geen succes noemenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef TvhN het volgende:
Zoenen na een geslaagde eerste date: doen jullie dat of niet?
Zit je nou te trollen?quote:
Uiteraard. Of meer. Waarom niet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef TvhN het volgende:
Hoeft niet perse... Maar bij een succesvolle date wordt er wel een beetje affectie getoond naar mijn idee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef TvhN het volgende:
Ja hoor!quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef TvhN het volgende:
Er is een reden waarom goedmaak-seks bestaat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is vooral ook gewoon grappig/leuk dat dat meisje een seksuele spanning voelde (neem ik aan) door een beetje ruzie met jou te hebben
Oh mijn libido zakt onder 0 van gezeik eigenlijk...quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Er is een reden waarom goedmaak-seks bestaat.
Als het voor allebei goed voelt, waarom niet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef TvhN het volgende:
Mijn libido is altijd hoog...quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh mijn libido zakt onder 0 van gezeik eigenlijk...
Doe ns een voorbeeldje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef quickstepster het volgende:
Afhankelijk van waar de discussie/ruzie over gaat, kan dat best opeens omslaan naar seks ja
Bij serieuze onderwerpen niet. Vooral als het puur door irritatie is en het eigenlijk nergens over gaat. Leeg melkpak in de koelkast laten staan. Vergeten pakketje op te halen. Dan slaat de irritatie bij mij wel eens om naar lust wanneer ik me dat besef op een verhit momentquote:
Denk dat het vooral uitmaakt hoe de seks is die je met elkaar hebt. Als dat eigenlijk maar so-so is dan niet maar als de vonken er elke geer vanaf vliegenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef quickstepster het volgende:
Afhankelijk van waar de discussie/ruzie over gaat, kan dat best opeens omslaan naar seks ja
Denk dat dat wel klopt. Maar dit is wel weer flink offtopic. Iemand nog datenieuws?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het vooral uitmaakt hoe de seks is die je met elkaar hebt. Als dat eigenlijk maar so-so is dan niet maar als de vonken er elke geer vanaf vliegen
? Tis er Yasmin?quote:
Interestingquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:40 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Bij serieuze onderwerpen niet. Vooral als het puur door irritatie is en het eigenlijk nergens over gaat. Leeg melkpak in de koelkast laten staan. Vergeten pakketje op te halen. Dan slaat de irritatie bij mij wel eens om naar lust wanneer ik me dat besef op een verhit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |