abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181476339
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_181476358
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus je zou Badr niet nemen als hij nu naakt voor je stond?
Nee.
pi_181476367
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:17 schreef Yasmin23 het volgende: [..] Als ik je niet mag zou ik je nooit zo aantrekkelijk vinden dat ik sex met je zou willen.
Normaliter is dat zo. Maar met haar dus niet. Ik zou ook nooit de eerste stap gezet hebben bij haar.
pi_181476389
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
Ja, maar jij bent sowieso niet van seks op de eerste date. ;)
pi_181476638
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Normaliter is dat zo. Maar met haar dus niet. Ik zou ook nooit de eerste stap gezet hebben bij haar.
Het is vooral ook gewoon grappig/leuk dat dat meisje een seksuele spanning voelde (neem ik aan) door een beetje ruzie met jou te hebben
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181476814
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
En met een bos bloemen dat die belooft zijn leven te verbeteren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181476855
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

En met een bos bloemen dat die belooft zijn leven te verbeteren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_181476896
Zoenen na een geslaagde eerste date: doen jullie dat of niet?
pi_181476944
Alleen als hij heeft betaald...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:48:37 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181477036
quote:
6s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef TvhN het volgende:
er zijn mensen die het wel of niet meemaken rechtevenredig koppelen aan t wel of geen succes noemen
pi_181477040
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen als hij heeft betaald...
Zit je nou te trollen? :7
pi_181477050
quote:
Uiteraard. Of meer. Waarom niet?
pi_181477084
quote:
Hoeft niet perse... Maar bij een succesvolle date wordt er wel een beetje affectie getoond naar mijn idee.
pi_181477157
quote:
Ja hoor!
Gek? kan je dat eten?
pi_181477467
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is vooral ook gewoon grappig/leuk dat dat meisje een seksuele spanning voelde (neem ik aan) door een beetje ruzie met jou te hebben
Er is een reden waarom goedmaak-seks bestaat.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181477494
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Er is een reden waarom goedmaak-seks bestaat.
Oh mijn libido zakt onder 0 van gezeik eigenlijk...
pi_181477497
quote:
Als het voor allebei goed voelt, waarom niet?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181477899
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh mijn libido zakt onder 0 van gezeik eigenlijk...
Mijn libido is altijd hoog...
pi_181477962
Afhankelijk van waar de discussie/ruzie over gaat, kan dat best opeens omslaan naar seks ja :P
Gek? kan je dat eten?
pi_181478254
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef quickstepster het volgende:
Afhankelijk van waar de discussie/ruzie over gaat, kan dat best opeens omslaan naar seks ja :P
Doe ns een voorbeeldje.
pi_181478399
quote:
11s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doe ns een voorbeeldje.
:')
pi_181478404
quote:
11s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doe ns een voorbeeldje.
Bij serieuze onderwerpen niet. Vooral als het puur door irritatie is en het eigenlijk nergens over gaat. Leeg melkpak in de koelkast laten staan. Vergeten pakketje op te halen. Dan slaat de irritatie bij mij wel eens om naar lust wanneer ik me dat besef op een verhit moment :Y
Gek? kan je dat eten?
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:40:40 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181478410
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef quickstepster het volgende:
Denk dat het vooral uitmaakt hoe de seks is die je met elkaar hebt. Als dat eigenlijk maar so-so is dan niet maar als de vonken er elke geer vanaf vliegen :P
pi_181478476
quote:
6s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Denk dat het vooral uitmaakt hoe de seks is die je met elkaar hebt. Als dat eigenlijk maar so-so is dan niet maar als de vonken er elke geer vanaf vliegen :P
Denk dat dat wel klopt. Maar dit is wel weer flink offtopic. Iemand nog datenieuws?
Gek? kan je dat eten?
pi_181478519
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
? Tis er Yasmin?

quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:40 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Bij serieuze onderwerpen niet. Vooral als het puur door irritatie is en het eigenlijk nergens over gaat. Leeg melkpak in de koelkast laten staan. Vergeten pakketje op te halen. Dan slaat de irritatie bij mij wel eens om naar lust wanneer ik me dat besef op een verhit moment :Y
Interesting :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')