Dan sluit je whatsapp eerst helemaal af, echt lastig hoor damnquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ze komt toch in dat gesprek als ze het opent snap jij nou helemaal niks
Zie hierbovenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je net met iemand zit te appen en je opent daarna weer dan opent ie vaak toch meteen dat gesprek waar je in zit
Jajajajaja rustig maarquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is toch gewoon een antwoord op je vraag
Hey suikerpluisjequote:
Lekker tochquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef HPLC het volgende:
productief dagje zo, heb al 4 uur genetflixt
Heb je gekekenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef HPLC het volgende:
productief dagje zo, heb al 4 uur genetflixt
Houd je niet van de dommequote:
Leukquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Marco Polo, zit al uren te kijken naar dikke Zosken
Hier kom je zelf ook wel uit hoorquote:
Of George Sand lezenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanavond I AM A KILLER afkijken denk ik.
Misschien beter iets met regenbogen en glitters kijken jijquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanavond I AM A KILLER afkijken denk ik.
Ik wil het je zien zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier kom je zelf ook wel uit hoor
Laat me met rustquote:
Is goed Josquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:34 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Ik ga waarschijnlijk terug en ben opzoek naar een boerderij in Groningen.. Als er dames zijn die bij me willen intrekken dan hoor ik dat wel.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien beter iets met regenbogen en glitters kijken jij
Gaat best oké eigenlijk. ben gewoon vooral hele tijd allemaal andere dingen aan t doen.quote:
Oké rot nu maar weer op hierquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:37 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Geen insinuaties alsjeblieft, gewoon normale dames 18+. En ik heet geen Jos
sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit gaat nooit meer wat worden, eerst al die rare dm en nu dit weer
Je bent wel goed in de schuld bij mij leggen maar laten we het gewoon houden dat jouw racistische uitlating richting mij al de doodsteek was. En met 'rare dm' bedoel je zeker die dm waarin ik vroeg wat je dwars zat, ga nou niet doen alsof ik je echt rare dm's stuur.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kreeg die aanbevolen vandaag en dacht zo van wtfbbq die is toch gecancelled, bleken het gewoon die oude twee seizoenen te zijn, FFFFUUUUUquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Marco Polo, zit al uren te kijken naar dikke Zosken
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kreeg die aambevolen vandaag en dacht zo van wtfbbq die is tocheck gecancelled, bleken het gewoon die oude twee seizoenen te zijn, FFFFUUUUU
Alsof jij niet een beetje racistisch bent, je werkt met vmbo kinderenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel goed in de schuld bij mij leggen maar laten we het gewoon houden dat jouw racistische uitlating richting mij al de doodsteek was. En met 'rare dm' bedoel je zeker die dm waarin ik vroeg wat je dwars zat, ga nou niet doen alsof ik je echt rare dm's stuur.
Ben alleen racistisch richting mocro'squote:Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij niet een beetje racistisch bent, je werkt met vmbo kinderen
Ja dat vraag ik mij dus ook afquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben nu net bij s2, maar hoe kunnen ze dit annuleren gvd
hoi, wie ben jij?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef JaNuDitWeer het volgende:
DM's gaan sturen met wat zit je dwars, heb je een probleem?... kan toch ook publiek?
Mooi, alles komt goed.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat best oké eigenlijk. ben gewoon vooral hele tijd allemaal andere dingen aan t doen.
Ja jij kan nog niet dmen, noobquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:45 schreef JaNuDitWeer het volgende:
DM's gaan sturen met wat zit je dwars, heb je een probleem?... kan toch ook publiek?
Doe er eens wat aan :squote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom kun jij dat niet, je bent toch modquote:
Hjb artistaquote:
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je op oorlogspad chloor?
Nee vind Haags oké, je doet het zelf maar luie paprikaburritoquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hopelijk pak je haags aan, dat vind ik zo'n lamzak
wou vnv burrito bestellen maar lijkt Indonesisch te wordenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee vind Haags oké, je doet het zelf maar lui paprikaburrito
Oh oke Nielsquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou vnv burrito bestellen maar lijkt Indonesisch te worden
Jawel, lig er elke avond wakker vanquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak je je nooit zorgen over jezelf, zo obsessief
Ook lekker tochquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou vnv burrito bestellen maar lijkt Indonesisch te worden
oh dat verklaart het ingevallen bekkiequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jawel, lig er elke avond wakker van
Hahahaahquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jawel, lig er elke avond wakker van
Mailen naar forum@fok.nl om je account te laten verwijderenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:03 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Wat is dat toch met al dat kloontjes geklets haha, alsof de hele wereld een kloon is
doneer en verander je naam naar 4045quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:07 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Schijnt niet te kunnen verwijderen en je kan ook niet je nick aanpassen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:14 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Doneer waarvoor? Kenneth herinner ik me niet
Hou op m’n boy is op vakantie dus m’n poes snakt naar een eenogige monster maar mag niet rondslettenquote:
Who’s disquote:
Zijn jullie al official?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou op m’n boy is op vakantie dus m’n poes snakt naar een eenogige monster maar mag niet rondsletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |