abonnement Unibet Coolblue
pi_181475475
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:54:10 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181475524
Ik had "dat mag niet op dit niveau" wel een goeie TT gevonden :D
  Beste/leukste mod 2022 zondag 26 augustus 2018 @ 16:55:59 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_181475572
Het enige wat niet op dit niveau mag is zijn aanblijven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:56:11 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181475577
Volgende week NAC, dan AZ uit. Zou zomaar kunnen dat Gio over een paar weken weer heel stevig in het zadel zit.
pi_181475594
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:56 schreef fetX het volgende:
Volgende week NAC, dan AZ uit. Zou zomaar kunnen dat Gio over een paar weken weer heel stevig in het zadel zit.
Nog 10 jaar 3/4 plaats spelen....
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:58:03 #6
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181475611
quote:
De eerste wissel van Feyenoord was pas na tachtig minuten. ''Dat is bewust. Wij zaten goed in de wedstrijd en het was belangrijk om jongens negentig minuten te laten spelen. Je wisselt om iets te veranderen of om spelers in bescherming te nemen. Dat was vandaag niet nodig.''
Zegt alles over hoe Gio erin staat mbt talenten de kans geven.
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:00:09 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181475651
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:56 schreef fetX het volgende:
Volgende week NAC, dan AZ uit. Zou zomaar kunnen dat Gio over een paar weken weer heel stevig in het zadel zit.
Daar vrees ik ook voor.
pi_181475659
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:56 schreef fetX het volgende:
Volgende week NAC, dan AZ uit. Zou zomaar kunnen dat Gio over een paar weken weer heel stevig in het zadel zit.
Koeman gaf het aan bij zijn tijd als trainer, een totaal gebrek aan topsportklimaat.
Dat is niet binnen 5 jaar opgelost, nieuw trainingscomplex is 1 , volgende stap is een nieuw stadion. Dat duurt nog wel 5 jaar.
pi_181475684
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:56 schreef fetX het volgende:
Volgende week NAC, dan AZ uit. Zou zomaar kunnen dat Gio over een paar weken weer heel stevig in het zadel zit.
Dat hoop ik dan maar, want dat betekent dat Feyenoord dan in ieder geval de punten blijft pakken.

Maar het kan net zo goed zomaar volledig in elkaar donderen hoor. Je zag het vandaag al.

Zelfs NAC thuis is onder Gio geen zekerheidje meer. Ik reken mezelf dus nog niet rijk.

Ik hink duidelijk op 2 gedachten. Enerzijds hoop je op een zo goed mogelijk Feyenoord, anderzijds hoop je op een zo spoedig mogelijk vertrek van Gio.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:01:49 #10
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181475686
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Koeman gaf het aan bij zijn tijd als trainer, een totaal gebrek aan topsportklimaat.
Dat is niet binnen 5 jaar opgelost, nieuw trainingscomplex is 1 , volgende stap is een nieuw stadion. Dat duurt nog wel 5 jaar.
Niet alleen Koeman. Ook Rutten gaf het destijds aan. Vooral qua organisatie (bestuur, scouting, rvc) is het gewoon een kleuterklas bij ons.
pi_181475692
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Koeman gaf het aan bij zijn tijd als trainer, een totaal gebrek aan topsportklimaat.
Dat is niet binnen 5 jaar opgelost, nieuw trainingscomplex is 1 , volgende stap is een nieuw stadion. Dat duurt nog wel 5 jaar.
Rutten zei het ook. Verbeek zei het ook.
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:03:33 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181475736
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Koeman gaf het aan bij zijn tijd als trainer, een totaal gebrek aan topsportklimaat.
Dat is niet binnen 5 jaar opgelost, nieuw trainingscomplex is 1 , volgende stap is een nieuw stadion. Dat duurt nog wel 5 jaar.
Je kan echt wel een topsportklimaat hebben zonder een nieuw stadion. Je gebruikt dat ding maar eens in de 14 dagen en als alle gewenste faciliteiten aanwezig zijn voor de spelers is er niets aan de hand.

Topsportklimaat bereik je met trainingsfaciliteiten en de juiste mentaliteit bij het bestuur en de staf. Vooral dat laatste ontbreekt.
pi_181475752
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:01 schreef fetX het volgende:

[..]

Niet alleen Koeman. Ook Rutten gaf het destijds aan. Vooral qua organisatie (bestuur, scouting, rvc) is het gewoon een kleuterklas bij ons.
Volgens mij is Feyenoord voor een aantal Rotterdamse mensen met geld een ego-speeltje waar ze graag een beetje macht over willen hebben. En dan heb ik het niet over een directeur of td, maar mensen die betrokken zijn bij die hele aandelendeal en de RVC. Of het sportief goed gaat is voor dat soort mensen niet nr. 1 prioriteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 17:08:28 ]
pi_181475758
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Rutten zei het ook. Verbeek zei het ook.
Klopt het is dus structureel. En Amrabat dus ook, dat ten Hag bij Utrecht beter traint dan Gio bij Feyenoord.
pi_181475797
Hoe kan je tegen zo'n team nu weer 3 goals weggeven? Echt ongelooflijk.
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:07:31 #16
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181475858
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Klopt het is dus structureel. En Amrabat dus ook, dat ten Hag bij Utrecht beter traint dan Gio bij Feyenoord.
Dat moet Gio toch pijn hebben gedaan. Hamer gaf het indirect ook aan.
pi_181475860
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kan echt wel een topsportklimaat hebben zonder een nieuw stadion. Je gebruikt dat ding maar eens in de 14 dagen en als alle gewenste faciliteiten aanwezig zijn voor de spelers is er niets aan de hand.

Topsportklimaat bereik je met trainingsfaciliteiten en de juiste mentaliteit bij het bestuur en de staf. Vooral dat laatste ontbreekt.
Klopt grotendeels wel. Een topsportklimaat gaat vooral over instelling en de juiste voorwaarden.

Een nieuw stadion zorgt echter wel voor één van die voorwaarden. Het draagt bij aan structureel hogere inkomsten waardoor je de hele organisatie beter kunt neerzetten evenals de spelersgroep.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181475866
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kan echt wel een topsportklimaat hebben zonder een nieuw stadion. Je gebruikt dat ding maar eens in de 14 dagen en als alle gewenste faciliteiten aanwezig zijn voor de spelers is er niets aan de hand.

Topsportklimaat bereik je met trainingsfaciliteiten en de juiste mentaliteit bij het bestuur en de staf. Vooral dat laatste ontbreekt.
Ik denk dat Feyenoord een veel grotere sprong kan maken door in te zetten op een vernieuwende aanpak. En dan bedoel ik niet louter en alleen kijken naar budget verhogen (geld blijft natuurlijk het meest zwaarwegende verschil), maar ook dingen die je nu al kunt gaan doen met een kleiner budget.

Investeer in je scouting, je jeugdopleiding, investeer in een professionele mindset van iedereen binnen de club, stel een verfrissende coach aan met een visie waar je dan ook echt aan vast gaat houden. Communiceer dat ook eerlijk naar de achterban, kweek begrip, betrek iedereen op een positieve manier bij het opnieuw opbouwen van de club. Het is allemaal zo ongecoördineerd en ongeïnspireerd wat er al jaren gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 17:09:20 ]
pi_181475886
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kan echt wel een topsportklimaat hebben zonder een nieuw stadion. Je gebruikt dat ding maar eens in de 14 dagen en als alle gewenste faciliteiten aanwezig zijn voor de spelers is er niets aan de hand.

Topsportklimaat bereik je met trainingsfaciliteiten en de juiste mentaliteit bij het bestuur en de staf. Vooral dat laatste ontbreekt.
Wel meer inkomsten. Feyenoord is een zeer populaire club en een groot nieuw stadion kan Feyenoord alleen maar groter maken. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Als jij een gezin hebt met 1 kind in een nostalgisch oud huis hebt maar je krijgt vervolgens een tweeling dan ga je verhuizen zeker als verbouwen niet mogelijk is.
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:13:12 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181476035
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord een veel grotere sprong kan maken door in te zetten op een vernieuwende aanpak. En dan bedoel ik niet louter en alleen kijken naar budget verhogen (geld blijft natuurlijk het meest zwaarwegende verschil), maar ook dingen die je nu al kunt gaan doen met een kleiner budget.

Investeer in je scouting, je jeugdopleiding, investeer in een professionele mindset van iedereen binnen de club, stel een verfrissende coach aan met een visie waar je dan ook echt aan vast gaat houden. Communiceer dat ook eerlijk naar de achterban, kweek begrip, betrek iedereen op een positieve manier bij het opnieuw opbouwen van de club. Het is allemaal zo ongecoördineerd en ongeïnspireerd wat er al jaren gebeurt.
Inderdaad. Dit is minstens net zo belangrijk als een nieuw stadion. Je kan in een prachtig nieuw onderkomen spelen, maar als de club net zo amateuristisch geleid wordt als nu heb je er bijna niets aan
pi_181476292
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord een veel grotere sprong kan maken door in te zetten op een vernieuwende aanpak. En dan bedoel ik niet louter en alleen kijken naar budget verhogen (geld blijft natuurlijk het meest zwaarwegende verschil), maar ook dingen die je nu al kunt gaan doen met een kleiner budget.

Investeer in je scouting, je jeugdopleiding, investeer in een professionele mindset van iedereen binnen de club, stel een verfrissende coach aan met een visie waar je dan ook echt aan vast gaat houden. Communiceer dat ook eerlijk naar de achterban, kweek begrip, betrek iedereen op een positieve manier bij het opnieuw opbouwen van de club. Het is allemaal zo ongecoördineerd en ongeïnspireerd wat er al jaren gebeurt.
Dit dus. 100% mee eens.
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 26 augustus 2018 @ 17:23:27 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181476299
Welke eredivisie cv gaat van Geel nu weer halen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 17:24:28 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181476333
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke eredivisie cv gaat van Geel nu weer halen.
Er zullen er 4 moeten komen. Want Scharie/bottegod moet je niet eens als standin willen hebben.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181476371
Je treft vandaag gewoon een ideale tegenstander, om het chargrijn van de afgelopen weg te spelen, nieuwe spelers te proberen enz.

En toch krijgen we het voor elkaar om gewoon meer onrust te zaaien.

Ik kan mij nog beelden herinneren van F de Boer die als trainer helemaal over z’n nek ging na een tegendoelpunte bij een 5-0 voorsprong. Bij ons is het allemaal zo apathisch.
#12 is not for sale!
pi_181476440
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef Haringkop het volgende:
Je treft vandaag gewoon een ideale tegenstander, om het chargrijn van de afgelopen weg te spelen, nieuwe spelers te proberen enz.

En toch krijgen we het voor elkaar om gewoon meer onrust te zaaien.

Ik kan mij nog beelden herinneren van F de Boer die als trainer helemaal over z’n nek ging na een tegendoelpunte bij een 5-0 voorsprong. Bij ons is het allemaal zo apathisch.
https://nos.nl/video/2206(...)oer-bij-nec-uit.html

_O_
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:31:12 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181476494
quote:
99s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:05 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je tegen zo'n team nu weer 3 goals weggeven? Echt ongelooflijk.
Gebrek aan systeem en organisatie en daardoor zenuwen achterin: Botteghin die een bal weggeeft, VdHeijden die aanwijzingen negeert, Malacia die van de verkeerde kant (no homo) staat te dekken, allemaal tekens dat de spelers niet zo goed weten wat te doen in welke situatie.
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:31:16 #27
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181476496
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Koeman gaf het aan bij zijn tijd als trainer, een totaal gebrek aan topsportklimaat.
Dat is niet binnen 5 jaar opgelost, nieuw trainingscomplex is 1 , volgende stap is een nieuw stadion. Dat duurt nog wel 5 jaar.
Dit is een foute veronderstelling, want je hebt al een stadion. Je moet dingen niet door elkaar husselen, een topsportopleiding en beleid staat totaal los van ieder vastgoed. Je moet gewoon een goede kapitein en luitenant, en daarnaast een hele mik korperaals die allemaal hun ding doen als een mierennest, in lijn met het doel van de kolonie.
Sowieso is dat gelul over feyenoordcity totaal van de pot gerukt. Wat heeft feyenoord nou na van hopoindonk zijn europacup nog gedaan wat het 3 na duurste stadion ter wereld eer aan doet, hele fucking maal niets! Het is megalomanisch denken, moet je eens bij de fctwente vragen hoe megalomanisch denken afloopt. Het is totaal debiel dat een op dit moment nietszeggende club uit europa het 3 na duurste stadion ter wereld gaat bouwen. Want welk technisch beleid gaat er voor zorgen dat dit mooie nieuwe stadion altijd vol zit? Ik ben benieuwd! Waar ik nog wel in zou kunnen komen is een stadion in 2 delen, dus dat je trubines bij kunt bouwen ofzo, dan begin je er pas aan als je het stadion ook altijd vol heb zitten, maar zo zit het plan niet in elkaar.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181476576
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:31 schreef govie het volgende:

[..]

Dit is een foute veronderstelling, want je hebt al een stadion. Je moet dingen niet door elkaar husselen, een topsportopleiding en beleid staat totaal los van ieder vastgoed. Je moet gewoon een goede kapitein en luitenant, en daarnaast een hele mik korperaals die allemaal hun ding doen als een mierennest, in lijn met het doel van de kolonie.
Sowieso is dat gelul over feyenoordcity totaal van de pot gerukt. Wat heeft feyenoord nou na van hopoindonk zijn europacup nog gedaan wat het 3 na duurste stadion ter wereld eer aan doet, hele fucking maal niets! Het is megalomanisch denken, moet je eens bij de fctwente vragen hoe megalomanisch denken afloopt.
We krijgen niet het op 3 na duurste stadion ter wereld.
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 17:35:05 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181476601
Klaas heeft een ban. En ik moet dimmen volgens klaas.

Sorry klaas ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 17:36:27 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181476630
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:31 schreef govie het volgende:

[..]

Dit is een foute veronderstelling, want je hebt al een stadion. Je moet dingen niet door elkaar husselen, een topsportopleiding en beleid staat totaal los van ieder vastgoed. Je moet gewoon een goede kapitein en luitenant, en daarnaast een hele mik korperaals die allemaal hun ding doen als een mierennest, in lijn met het doel van de kolonie.
Sowieso is dat gelul over feyenoordcity totaal van de pot gerukt. Wat heeft feyenoord nou na van hopoindonk zijn europacup nog gedaan wat het 3 na duurste stadion ter wereld eer aan doet, hele fucking maal niets! Het is megalomanisch denken, moet je eens bij de fctwente vragen hoe megalomanisch denken afloopt. Het is totaal debiel dat een op dit moment nietszeggende club uit europa het 3 na duurste stadion ter wereld gaat bouwen. Want welk technisch beleid gaat er voor zorgen dat dit mooie nieuwe stadion altijd vol zit? Ik ben benieuwd! Waar ik nog wel in zou kunnen komen is een stadion in 2 delen, dus dat je trubines bij kunt bouwen ofzo, dan begin je er pas aan als je het stadion ook altijd vol heb zitten, maar zo zit het plan niet in elkaar.
https://sportnieuws.nl/vo(...)ste-stadions-wereld/

Niet eens in de buurt. Waar haal je al die onzin vandaan joh? Van je FRFC maatjes?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181476762
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:35 schreeinonlogisch het volgende:
Klaas heeft een ban. En ik moet dimmen volgens klaas.

Toch wel apart dat er altijd wel iemand is die de lege plek van topicmongool opvult (govie)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 26 augustus 2018 @ 17:43:24 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181476832
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:41 schreef Daario het volgende:

[..]

Toch wel apart dat er altijd wel iemand is die de lege plek van topicmongool opvult (govie)
Hebben we Oldegaard al binnen ?
:D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_181477169
Koeman moest een snelweg oversteken om vervolgens op varkenoord te trainen. Ik sprak hem toen nog aan, ik liep met mijn zoontje met hem mee naar het trainingsveld. Ik zei nog tegen hem, wat een armoede he Ronald. Daar was hij het mee eens, Feyenoord onwaardig noemde hij het.
pi_181477269
Bijna nog weggeven ook. Wat slecht weer. Alles ook via de rechterkant.
blablablabla
pi_181477361
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:55 schreef Elan het volgende:
Bijna nog weggeven ook. Wat slecht weer. Alles ook via de rechterkant.
Op zich speelde ze wel oké, maar ik snap niet dat je niet gewoon 90 minuten je concentratie kan vasthouden.
pi_181477382
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:58 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Op zich speelde ze wel oké, maar ik snap niet dat je niet gewoon 90 minuten je concentratie kan vasthouden.
.
Heerenveen was gewoon compleet onmachtig ook hoor, zou me niet teveel illusies maken verder.
blablablabla
pi_181477437
"Ik heb heel veel positieve dingen gezien, maar in de laatste fase komen we onnodig in problemen", aldus Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst na #heefey (3-5). http://nos.nl/l/2247623

:')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181477476
Om Klaas even te quoten , laten we even wachten tot er 10-14 wedstrijden zijn gespeeld. 😋
pi_181477699
Wat hebben jullie een dramatische verdediging. Echt middenmoot niveau.
AFCA!
pi_181477858
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wat hebben jullie een dramatische verdediging. Echt middenmoot niveau.
Klinkt erg overtuigend met zo een nickname.
pi_181477883
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:00 schreef Ali_boo het volgende:
"Ik heb heel veel positieve dingen gezien, maar in de laatste fase komen we onnodig in problemen", aldus Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst na #heefey (3-5). http://nos.nl/l/2247623

:')
Gio is meer geschikt voor een kinderopvang. Lekker de hele dag kids pamperen en positief met hen in de weer zijn. Lekker eropuit met de bakfiets en af en toe een poepluier verschonen en een spelletje doen.
pi_181477908
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gio is meer geschikt voor een kinderopvang. Lekker de hele dag kids pamperen en positief met hen in de weer zijn. Lekker eropuit met de bakfiets en af en toe een poepluier verschonen en een spelletje doen.
Ik denk dat Gio het beter doet bij een club met betere spelers. Beetje als Zidane.
pi_181478006
‘Dit mag niet gebeuren’ ‘Dit kan echt niet op dit niveau’

Het nieuwe Feyenoord-mantra.. :r
#12 is not for sale!
pi_181478049
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik denk dat Gio het beter doet bij een club met betere spelers. Beetje als Zidane.
Dat kan best kloppen. Gio is een people manager maar slaat door in positivisme. Bij topsport hoort ook een (zelf) kritische benadering en die mis ik volledig bij Feyenoord.
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:29:19 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181478100
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik denk dat Gio het beter doet bij een club met betere spelers. Beetje als Zidane.
Zidane is ook een people manager, maar wel iemand die ook hard kan zijn voor z'n spelers volgens mij. Dat mis ik bij Gio
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:31:45 #46
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181478171
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zidane is ook een people manager, maar wel iemand die ook hard kan zijn voor z'n spelers volgens mij. Dat mis ik bij Gio
Ik denk dat hij nu best hard is tegen JPB. Overdreven hard, maar wel hard.
Makkelijk tweede.
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:33:35 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181478206
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nu best hard is tegen JPB. Overdreven hard, maar wel hard.
Oké, maar dat gaat niet om prestaties, dat gaat om gedrag. Hij was ook hard tegen Kramer. Ik had het specifieker moeten verwoorden
pi_181478210
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nu best hard is tegen JPB. Overdreven hard, maar wel hard.
Ook tegen Kuyt in het kampioensjaar. Gio is natuurlijk niet het probleem. Hij zeurt alleen minder dan een Verbeek , Koeman en Rutten.
pi_181478245
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nu best hard is tegen JPB. Overdreven hard, maar wel hard.
Dat pleit juist niet voor Gio. Boetius is een makkelijk slachtoffer en wordt als zondebok gebruikt. Als Gio echt ballen zou hebben dan zou hij bijvoorbeeld ook eens Berghuis aanpakken, die bij vlagen maar een luie donder is en niet mee verdedigt
pi_181478266


[ Bericht 100% gewijzigd door Pleun2011 op 26-08-2018 18:35:57 ]
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:36:30 #51
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181478291
Even iets anders, dit is de derde keer in een relatief korte tijd dat Feyenoord een behoorlijke voorsprong in een uitwedstrijd bijna weggeeft. De 0-3 bij Heracles begin vorig seizoen, die 1-4 bij PEC, de 0-2 bij Heerenveen en nu deze 0-4 (!!).

Ben het een beetje zat inmiddels hoor.
Makkelijk tweede.
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:38:51 #52
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181478344
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef Haringkop het volgende:
Ik kan mij nog beelden herinneren van F de Boer die als trainer helemaal over z’n nek ging na een tegendoelpunte bij een 5-0 voorsprong. Bij ons is het allemaal zo apathisch.
Dat was ook weer de andere kant op doorgeslagen, echt achterlijk.

Neemt niet weg dat het bij Feyenoord ook apathisch was vandaag. De 2-4 en 3-4 waren ook niet eens mooi gedaan door Heerenveen, dat zijn letterlijk blunders die je je basisplek zouden kosten als je pretendeert een topclub te zijn.
Makkelijk tweede.
pi_181478424
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat was ook weer de andere kant op doorgeslagen, echt achterlijk.

Neemt niet weg dat het bij Feyenoord ook apathisch was vandaag. De 2-4 en 3-4 waren ook niet eens mooi gedaan door Heerenveen, dat zijn letterlijk blunders die je je basisplek zouden kosten als je pretendeert een topclub te zijn.
Met deze selectie niet , je kan niet zonder Botteghin en vd Heijden. Want de rest is niet beter. St Juste wel naar die heb je brood nodig als back.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:01:10 #54
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181478993
Feyenoord begon uitstekend aan de wedstrijd tegen sc Heerenveen. De Rotterdammers kwamen al snel op een 0-3 voorsprong. In de tweede helft werd het toch nog spannend. Jeremiah St. Juste, die tegen zijn oude club in de basis begon, is niet tevreden met de slotfase.

"Toen maakten we niet zo heel slimme keuzes, waardoor zij drie hele makkelijke goals krijgen. Uiteindelijk heb je gewonnen, vijf mooie goals gemaakt. Die drie tegengoals kun je analyseren, want dat mag absoluut niet gebeuren, maar al met al heb je hier met goed voetbal gewonnen.'' Is het lek nu boven bij Feyenoord? "Lek boven? Was er een lek dan?"

''Groeiende? Ja, het is een proces dat we met elkaar aangaan: hoe we willen spelen, wat we van elkaar verwachten. Het gaat steeds beter. Als je ons vandaag zag spelen: vijf goals maken, alleen die drie goals moeten er dan nog uit", zegt St.Juste in gesprek met Voetbal International.


Godverdomme :'). We hoeven ons geen illusies meer te maken. Feyenoord ontbreekt het aan een topsportmentaliteit. Wat een armoe dit.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181479551
Het erge is dat Toornstra weer de grote man is met 2 goals terwijl hij opnieuw net als Vilhena voetballend niks toevoegd en dit zijn je meest vooruitgeschoven middenvelders.
pi_181479823
De overwinning ia gewoon te wijten aan de extreem matige verdediging van Heerenveen. Je speelt verder nog steeds zo labiel als daarvoor.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181479947
Berghuis met zijn debiele houding zou ik ook even hard de grond in slaan als trainer. Die kerel doet verdomme net alsof hij Messi is.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:42:52 #58
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181480116
Ik zat in t stadion, en ging even de hele wedstrijd op Vilhena letten. Die gast voegt echt weinig tot niets toe aan het spel. Zit geen snelheid in. We zouden misschien wel eens op hem moeten doorselecteren.

Verder was Berghuis ook dramatisch!! Waarom wordt die niet eens gewisseld?

Clasie en Toornstra wel sterk vandaag, net als Malacia en St Juste.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:43:36 #59
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181480132
Larsson ook weer heeeeel matig vandaag pfff.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:44:18 #60
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181480152
Sinisterra moet wel heel slecht zijn, dat hij vandaag geen speeltijd heeft gekregen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:52:54 #61
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181480348
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat pleit juist niet voor Gio. Boetius is een makkelijk slachtoffer en wordt als zondebok gebruikt. Als Gio echt ballen zou hebben dan zou hij bijvoorbeeld ook eens Berghuis aanpakken, die bij vlagen maar een luie donder is en niet mee verdedigt
Helemaal mee eens overigens.

Ik vind Boëtius ook helemaal niet het beste slachtoffer, zeker als zijn concurrent zó opzichtig faalt. Ik denk dat Feyenoord sowieso niet in de positie is om spelers weg te jagen.
Makkelijk tweede.
pi_181480426
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef satecl het volgende:
Ik zat in t stadion, en ging even de hele wedstrijd op Vilhena letten. Die gast voegt echt weinig tot niets toe aan het spel. Zit geen snelheid in. We zouden misschien wel eens op hem moeten doorselecteren.

Verder was Berghuis ook dramatisch!! Waarom wordt die niet eens gewisseld?

Clasie en Toornstra wel sterk vandaag, net als Malacia en St Juste.
Vilhena kan niet voetballen. Dat is echt niet normaal elke bal springt van zijn poot af.
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:22:17 #63
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181481135
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Berghuis met zijn debiele houding zou ik ook even hard de grond in slaan als trainer. Die kerel doet verdomme net alsof hij Messi is.
Omdat hij die bal weggooide? Dan spoor je zelf ook niet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181481238
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:22 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Omdat hij die bal weggooide? Dan spoor je zelf ook niet.
Nee om zijn houding na zijn gemiste kansen. Aanval gaat verder en meneer gaat cynisch staan lachen en maar zeiken op Kramer en Boetius.
pi_181481502
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef satecl het volgende:
Ik zat in t stadion, en ging even de hele wedstrijd op Vilhena letten. Die gast voegt echt weinig tot niets toe aan het spel. Zit geen snelheid in. We zouden misschien wel eens op hem moeten doorselecteren.

Verder was Berghuis ook dramatisch!! Waarom wordt die niet eens gewisseld?

Clasie en Toornstra wel sterk vandaag, net als Malacia en St Juste.
Ik vond hem vandaag in de tweede helft al een stuk sneller spelen dan normaal...
pi_181481566
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat pleit juist niet voor Gio. Boetius is een makkelijk slachtoffer en wordt als zondebok gebruikt. Als Gio echt ballen zou hebben dan zou hij bijvoorbeeld ook eens Berghuis aanpakken, die bij vlagen maar een luie donder is en niet mee verdedigt
Maar dan heb je wel even gemist dat Gio ook “moeilijke” jongens als Kazim en Kramer de selectie uitflikkerde.

En ik geloof ook niet dat er veel trainers zouden zijn die in een kampioensjaar een speler als Kuijt even op de bank zetten. Dat is toch een speler met macht, zowel binnen de spelersgroep als naar het legioen toe. Dan durf je wat mij betreft wel beslissingen te nemen
pi_181481713
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:39 schreef alopio het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel even gemist dat Gio ook “moeilijke” jongens als Kazim en Kramer de selectie uitflikkerde.

En ik geloof ook niet dat er veel trainers zouden zijn die in een kampioensjaar een speler als Kuijt even op de bank zetten. Dat is toch een speler met macht, zowel binnen de spelersgroep als naar het legioen toe. Dan durf je wat mij betreft wel beslissingen te nemen
Kazim en Kramer waren spelers die het zichzelf onmogelijk maakten, dat zijn nou juist hele makkelijke slachtoffers.

Kuyt wel een punt, maar de backup was er toen ook naar en Gio kent Dirk persoonlijk goed uit zijn oranje tijd. Dus dat ligt ook weer genuanceerder.
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:51:36 #68
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181481905
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:26 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee om zijn houding na zijn gemiste kansen. Aanval gaat verder en meneer gaat cynisch staan lachen en maar zeiken op Kramer en Boetius.
Berghuis kan weinig goed doen bij sommige mensen. Ik erger me wel eens aan z'n slordige passes door het midden, maar verder kijk ik vooral met verbazing naar die mongolen in onze verdediging.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181482008
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:51 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Berghuis kan weinig goed doen bij sommige mensen. Ik erger me wel eens aan z'n slordige passes door het midden, maar verder kijk ik vooral met verbazing naar die mongolen in onze verdediging.
Die kunnen niet beter, hij wel.
pi_181482569
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:39 schreef alopio het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel even gemist dat Gio ook “moeilijke” jongens als Kazim en Kramer de selectie uitflikkerde.

En ik geloof ook niet dat er veel trainers zouden zijn die in een kampioensjaar een speler als Kuijt even op de bank zetten. Dat is toch een speler met macht, zowel binnen de spelersgroep als naar het legioen toe. Dan durf je wat mij betreft wel beslissingen te nemen
Daar heb je gelijk in.
pi_181482874
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kazim en Kramer waren spelers die het zichzelf onmogelijk maakten, dat zijn nou juist hele makkelijke slachtoffers.

Kuyt wel een punt, maar de backup was er toen ook naar en Gio kent Dirk persoonlijk goed uit zijn oranje tijd. Dus dat ligt ook weer genuanceerder.
Tja makkelijk redeneren zo. Bij elke speler waar Gio ingrijpt is het “gemakkelijk” en grijpt ie niet in dan is hij laf.

Immers was ook jaren onomstreden terwijl die er ook geen kut van kon, een van de eerste dingen die van Bronckhorst deed was hem naar de uitgang bonjouren. Dus je kan hem niet verwijten geen keuzes te maken of niet te durven ingrijpen. Of het altijd de juiste keuzes zijn is natuurlijk een andere discussie.

En wat Kuijt betreft was dat gewoon een lastige beslissing. Kuijt kon dat absoluut niet accepteren voor zichzelf, dat heeft van Bronckhorst toen prima gemanaged. Als je zoiets doet bij een clubicoon dan durf je wel wat hoor, want was dit misgegaan dan was dit als een boomerang teruggekomen bij Gio, daar had Kuijt dan wel voor gezorgd
pi_181483572
Kuijt was een goede beslissing maar tegen Excelsior had hij juist wel moeten spelen, niet Jens Toorntra die al zijn doelpunten thuis maakte toen.

Je mag je afvragen of Kuijt had gespeeld tegen Heracles zonder schorsingen.

Hij moet ook de strijd aangaan met Berghuis, als je Boetius aanpakt voor een domme overtreding, die van Berghuis een paar dagen later was 10x zo dom, alleen de scheidsrechter gaf geel....
pi_181483598
Je kan ook beter voor Vermeer kiezen nu, als Bijlow blijft spelen met die verdediging maak je hem ook kapot.
  zondag 26 augustus 2018 @ 21:51:54 #74
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181483824
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef alopio het volgende:

[..]

Tja makkelijk redeneren zo. Bij elke speler waar Gio ingrijpt is het “gemakkelijk” en grijpt ie niet in dan is hij laf.

Immers was ook jaren onomstreden terwijl die er ook geen kut van kon, een van de eerste dingen die van Bronckhorst deed was hem naar de uitgang bonjouren. Dus je kan hem niet verwijten geen keuzes te maken of niet te durven ingrijpen. Of het altijd de juiste keuzes zijn is natuurlijk een andere discussie.

En wat Kuijt betreft was dat gewoon een lastige beslissing. Kuijt kon dat absoluut niet accepteren voor zichzelf, dat heeft van Bronckhorst toen prima gemanaged. Als je zoiets doet bij een clubicoon dan durf je wel wat hoor, want was dit misgegaan dan was dit als een boomerang teruggekomen bij Gio, daar had Kuijt dan wel voor gezorgd
Ik denk ook niet dat het een kwestie is van angst voor de speler of voor conflicten of zo als hij een speler buiten de basiself laat, maar een angst voor verandering. Ik vind Gio een veel te behoudende en daardoor laffe en tactisch zeer zwakke coach.

Dit soort coaches hebben het grote voordeel dat je nooit paniekvoetbal krijgt aan de andere kant waarbij de ene week een bijna compleet ander elftal speelt dan de week erna, of waarbij dragende spelers hun plek niet zeker zijn omdat de coach weer eens een gril in de kop krijgt.

Wat dat betreft ben ik dus wél blij met Van Bronckhorst: je staat niet voor lul met elk seizoen een andere coach nog vóór de kerst en ook qua presentatie is het een hele prettige persoonlijkheid om de club te representeren. Geen ordinair gedoe à la Henk ten Cate, of kwajongensbluf zoals Been of een ongeleid projectiel als Verbeek.
  zondag 26 augustus 2018 @ 21:52:59 #75
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181483857
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:45 schreef macca728 het volgende:
Je kan ook beter voor Vermeer kiezen nu, als Bijlow blijft spelen met die verdediging maak je hem ook kapot.
Het is geen klein kind, juist in zo'n seizoen is het makkelijk starten omdat je de blaam kunt verdelen. Als iemand schuldig is dan is het bijvoorbeeld wel botteghin, die heel wat ervaring heeft. Bij ajax maken 17 jarige hun debuut en bij feyenoord vaak later... just saying.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181484635
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het een kwestie is van angst voor de speler of voor conflicten of zo als hij een speler buiten de basiself laat, maar een angst voor verandering. Ik vind Gio een veel te behoudende en daardoor laffe en tactisch zeer zwakke coach.

Dit soort coaches hebben het grote voordeel dat je nooit paniekvoetbal krijgt aan de andere kant waarbij de ene week een bijna compleet ander elftal speelt dan de week erna, of waarbij dragende spelers hun plek niet zeker zijn omdat de coach weer eens een gril in de kop krijgt.

Wat dat betreft ben ik dus wél blij met Van Bronckhorst: je staat niet voor lul met elk seizoen een andere coach nog vóór de kerst en ook qua presentatie is het een hele prettige persoonlijkheid om de club te representeren. Geen ordinair gedoe à la Henk ten Cate, of kwajongensbluf zoals Been of een ongeleid projectiel als Verbeek.
Nee nu sta je voor lul met de resultaten en reacties als trots op het elftal en verder alle wekelijkse cliches...

Ten Cate speelde overigens wel vaak goed voetbal
pi_181484773
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:26 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee om zijn houding na zijn gemiste kansen. Aanval gaat verder en meneer gaat cynisch staan lachen en maar zeiken op Kramer en Boetius.
Ja, hij wil graag de mister bigstar zijn maar dat lukt even niet.
pi_181484968
Toch vind ik het ergens jammer dat er vandaag gewonnen is, stel dat je wint overtuigend van NAC dan is iedereen weer rustig.
Loop je bijvoorbeeld uit tegen AZ weer tegen een smadelijke nederlaag op zullen daar wederom geen consequenties aan verbonden worden want AZ is goed dus kan gebeuren .

Dan De Klassieker as usual kansloos verliezen en medio oktober op 9 punten van Ajax en 12 achter op PSV staan waarna we vol voor de beker gaan en de competitie wederom laten schieten.
blablablabla
  zondag 26 augustus 2018 @ 22:25:27 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181485038
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:23 schreef Elan het volgende:
Toch vind ik het ergens jammer dat er vandaag gewonnen is, stel dat je wint van NAC dan is iedereen weer rustig.
Loop je bijvoorbeeld uit tegen AZ weer tegen een smadelijke nederlaag op zullen daar wederom geen consequenties aan verbonden worden want AZ is goed dus kan gebeuren .

Dan De Klassieker as usual kansloos verliezen en medio oktober op 9 punten van Ajax en 12 achter op PSV staan waarna we vol voor de beker gaan en de competitie wederom laten schieten.
Welkom bij Feyenoord!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181485118
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:23 schreef Elan het volgende:
Toch vind ik het ergens jammer dat er vandaag gewonnen is, stel dat je wint overtuigend van NAC dan is iedereen weer rustig.
Loop je bijvoorbeeld uit tegen AZ weer tegen een smadelijke nederlaag op zullen daar wederom geen consequenties aan verbonden worden want AZ is goed dus kan gebeuren .

Dan De Klassieker as usual kansloos verliezen en medio oktober op 9 punten van Ajax en 12 achter op PSV staan waarna we vol voor de beker gaan en de competitie wederom laten schieten.
Dan nog 1 rondje beker en is dat ook weer klaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181485206
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan nog 1 rondje beker en is dat ook weer klaar.
Als je zoals vorig seizoen alles thuis loot kun je hem zomaar nog winnen ook.
blablablabla
  zondag 26 augustus 2018 @ 22:32:21 #82
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181485264
Gio heeft ook geen donder creativiteit in zich, en dat begint hem inmiddels echt op te breken. Hij is geen visionair, zijn beslissingen zijn bijna altijd voor de korte termijn en zelden voor de lange. Hij is kampioen geworden op een tactiek bedacht door Advocaat, wat Gio uiteindelijk (goed) heeft gemanaged. Vooral met Kuyt, want ondanks dat ik denk dat hij een belangrijke rol had, denk ik ook dat Kuyt een verschrikkelijke speler was om mee samen te werken.

Het probleempje was dat het seizoen daarna gewoon niet naar verwachting liep, op zich was het logisch om door te gaan met de kern van het seizoen ervoor en de nieuwe spelers rustig te brengen, maar toen raakte onze gehele verdediging geblesseerd en ontbrak Jørgensen ook nog. Gio kon dat níét managen, en dat kostte ons gelijk enorm veel punten.

Vorig seizoen kwamen er nog een paar rare dingen, zoals het behouden van Jones op het doel en het direct wisselen van Tapia door vdHeijden, wat alleen maar bewees dat Gio echt krampachtig vasthield aan de ploeg die hem kampioen maakte ipv dat hij iets nieuws probeert te ontwikkelen. Maar zo werkt het niet.

Één van de meest interessante wedstrijden vorig seizoen was het bekerduel tegen Heracles vorig seizoen. Feyenoord begon ijzersterk, combineerde erop los en speelde met name sterk door enorm veel positiewisselingen te gebruiken. Een concept wat prima bij Feyenoord past, aangezien St Juste, Tapia, Vilhena, Toornstra, Jørgensen en Larsson allemaal op meerdere posities uit de voeten kunnen. Bij de 2-1 kwam er helaas weer paniek en vervolgens een matige wedstrijd, maar het begin was enorm goed. Het is zo enorm jammer dat Feyenoord dát niet heeft gedurfd om door te ontwikkelen en dat ze heel de tijd terugvallen op het voorspelbare trechtervoetbal van nu.
Makkelijk tweede.
pi_181485282
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je zoals vorig seizoen alles thuis loot kun je hem zomaar nog winnen ook.
Dat gaat natuurlijk niet meer gebeuren. What are the odds?

Wachten op een keer Ajax of PSV uit ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181485478
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk niet meer gebeuren. What are the odds?

Wachten op een keer Ajax of PSV uit ofzo.
Die geven geen ene neuk om die hele beker. In het verleden zo vaak van PSV gewonnen voor de beker.

2010 wonnen we in Eindhoven kwartfinale van de beker met 0 - 3 om er vervolgens een paar maanden later met 10 - 0 af te gaan in de competitie.
blablablabla
pi_181485528
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Die geven geen ene neuk om die hele beker. In het verleden zo vaak van PSV gewonnen voor de beker.

2010 wonnen we in Eindhoven met 0 - 3 om er vervolgens een paar maanden later met 10 - 0 af te gaan.
PSV uit zou nog kunnen, maar Ajax uit is een garantie op verlies.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181485614
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

PSV uit zou nog kunnen, maar Ajax uit is een garantie op verlies.
Zou sowieso beter zijn voor het NL voetbal als wij ver weg blijven van elke vorm van Europees voetbal.
blablablabla
  zondag 26 augustus 2018 @ 22:46:27 #87
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181485710
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou sowieso beter zijn voor het NL voetbal als wij ver weg blijven van elke vorm van Europees voetbal.
doe nou eens normaal vent, alsof het beter zou gaan wanneer Heracles onze plek zou overnemen ofzo.

Manmanman...
Makkelijk tweede.
pi_181485740
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou sowieso beter zijn voor het NL voetbal als wij ver weg blijven van elke vorm van Europees voetbal.
Hoezo, dikke schijt. Feyenoord is de eerste en laatste club met een Europese hoofdprijs. Alsof Ajax en PSV er zoveel van bakken.
pi_181485900
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hoezo, dikke schijt. Feyenoord is de eerste en laatste club met een Europese hoofdprijs. Alsof Ajax en PSV er zoveel van bakken.
Wat een onzinnige post is dit zeg
pi_181485942
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:51 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Wat een onzinnige post is dit zeg
Allemaal toch , tijd om naar je lampenkap topic te gaan ?
pi_181485978
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hoezo, dikke schijt. Feyenoord is de eerste en laatste club met een Europese hoofdprijs. Alsof Ajax en PSV er zoveel van bakken.
Van de klassieke top 3 staan wij prestatietechnisch mijlenver van Ajax en PSV.
Komen eerder in de buurt van AZ en Utrecht. Dacht dat zelfs Twente meer Europese punten gepakt heeft dan Feyenoord de laatste 10 jaar.
blablablabla
pi_181486012
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Van de klassieke top 3 staan wij prestatietechnisch mijlenver van Ajax en PSV.
Komen eerder in de buurt van AZ en Utrecht. Dacht dat zelfs Twente meer Europese punten gepakt heeft dan Feyenoord de laatste 10 jaar.
Dus moet je maar geen Europees voetbal spelen ? Wat is dit voor onzin?
  zondag 26 augustus 2018 @ 22:55:48 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181486033
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hoezo, dikke schijt. Feyenoord is de eerste en laatste club met een Europese hoofdprijs. Alsof Ajax en PSV er zoveel van bakken.
_O-


Vooral vast blijven houden aan het verre verleden.
  zondag 26 augustus 2018 @ 22:56:20 #94
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181486041
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Van de klassieke top 3 staan wij prestatietechnisch mijlenver van Ajax en PSV.
Komen eerder in de buurt van AZ en Utrecht. Dacht dat zelfs Twente meer Europese punten gepakt heeft dan Feyenoord de laatste 10 jaar.
Dan nog heeft Nederland vijf Europese plekken.
Makkelijk tweede.
pi_181486074
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Allemaal toch , tijd om naar je lampenkap topic te gaan ?
Jouw post is inhoudelijk gewoon fout en irrelevant. En Europese 'hoofdprijs' is een beetje overdreven. Het is maar de huidige versie van de EL, kom op joh. En waarom is het relevant voor nu om een prijs te noemen die zo'n vijftien jaar geleden is behaald?
pi_181486086
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dus moet je maar geen Europees voetbal spelen ? Wat is dit voor onzin?
Echt veel te zoeken hebben we er niet. Getuige het debacle tegen Trencin ook weer.
blablablabla
pi_181486088
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-


Vooral vast blijven houden aan het verre verleden.
Je gaat voor het hoogst haalbare. Schijt aan of je wel of niet slaagt daarna.
pi_181486107
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Echt veel te zoeken hebben we er niet. Getuige het debacle tegen Trencin ook weer.
PSV en Ajax ook niet ook zat debacles gehad. Wat is je punt ?
  zondag 26 augustus 2018 @ 22:58:35 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181486108
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je gaat voor het hoogst haalbare. Schijt aan of je wel of niet slaagt daarna.
Het hoogst haalbare voor Feyenoord is plek 3.

Want realisme enzo.
pi_181486206
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Echt veel te zoeken hebben we er niet. Getuige het debacle tegen Trencin ook weer.
In de huidige vorm niet, maar normaliter moet je de groepsfase wel kunnen bereiken.
pi_181486220
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je gaat voor het hoogst haalbare. Schijt aan of je wel of niet slaagt daarna.
Als clubs punten blijven morsen en er een zooitje van maken zoals wij doen is er straks gewoon geen Europees voetbal meer. Dan mag je als Nederlandse club ergens eind juli in een vijfde voorronde instromen.

Winnen van Sturm Graz had ons een belangrijke voorsprong gegeven op Oostenrijk qua coefficient , ware het niet dat wij zover niet eens kwamen. Feyenoordgod.
blablablabla
pi_181486258
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het hoogst haalbare voor Feyenoord is plek 3.

Want realisme enzo.
Ja en dat is Europees voetbal.
  zondag 26 augustus 2018 @ 23:03:17 #103
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181486285
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Als clubs punten blijven morsen en er een zooitje van maken zoals wij doen is er straks gewoon geen Europees voetbal meer. Dan mag je als Nederlandse club ergens eind juli in een vijfde voorronde instromen.

Winnen van Sturm Graz had ons een belangrijke voorsprong gegeven op Oostenrijk qua coefficient , ware het niet dat wij zover niet eens kwamen. Feyenoordgod.
Sturm graz ook niet Hans..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181486312
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Sturm graz ook niet Hans..
Hahaha
pi_181486418
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Sturm graz ook niet Hans..
Dan had je die punten helemaal goed kunnen gebruiken.
blablablabla
pi_181486428
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan had je die punten helemaal goed kunnen gebruiken.
Hahaha
pi_181486453
Overigens staan we dichter bij Cyprus dan Turkije qua punten, dus dat dat Larnaca wellicht zorgt voor een stunt door het hoofdtoernooi te bereiken is misschien nog wel ongunstiger.
blablablabla
pi_181486460
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:09 schreef Elan het volgende:
Overigens staan we dichter bij Cyprus dan Turkije qua punten, dus dat dat Larnaca wellicht zorgt voor een stunt is misschien nog wel ongunstiger.
Allemaal de schuld van Feyenoord.
pi_181486490
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:10 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van Feyenoord.
Normaliter zou een club met onze begroting gehakt maken van zo'n nietig clubje ja. Nu spelen ze dus gelijk tegen Trencin en hebben alle kans zich thuis te kwalificeren voor de groepsfase.
blablablabla
pi_181486537
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Normaliter zou een club met onze begroting gehakt maken van zo'n nietig clubje ja. Nu spelen ze dus gelijk tegen Trencin en hebben alle kans zich thuis te kwalificeren voor de groepsfase.
Ja en vorig jaar Ajax en PSV tegen de lamme en blinden.
pi_181487064
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja en vorig jaar Ajax en PSV tegen de lamme en blinden.
Lekker naar anderen kijken met je gekleurde bril toch.

blablablabla
pi_181487127
Kramer rood bij zijn debuut _O-

Broodmongool is dat toch ook.
  zondag 26 augustus 2018 @ 23:45:28 #113
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_181487180
quote:
99s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:42 schreef Kerftminister het volgende:
Kramer rood bij zijn debuut _O-

Broodmongool is dat toch ook.
Voor het uitschelden van de scheidsrechter ook echt _O-
pi_181487252
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker naar anderen kijken met je gekleurde bril toch.

[ afbeelding ]
Twente en AZ met hun fairplay onder Munster en Schering.

En dan nog als Ajax en PSV zo goed zijn hadden ze meer punten kunnen halen in de afgelopen 10 jaar waar Feyenoord op sterven na dood lag. Moet Feyenoord nu ineens niet meer mee doen dan? Want dat zeg jij, beter speelt Feyenoord geen Europees meer.
Ik heb in de periode van de Europa Cup winst alle uitwedstrijden bezocht, helaas als het aan elan lag had ik thuis op de bank moeten zitten.
pi_181487256
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Voor het uitschelden van de scheidsrechter ook echt _O-
Waar speelt hij nu?
pi_181487409
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:49 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Waar speelt hij nu?
Ergens in Israël ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181487422
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ergens in Israël ofzo
Benieuwd wat hij tegen die scheids heeft gezegd dan:)
pi_181487855
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:58 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Benieuwd wat hij tegen die scheids heeft gezegd dan:)
Fuck you
AFCA!
pi_181488105
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:49 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Twente en AZ met hun fairplay onder Munster en Schering.

En dan nog als Ajax en PSV zo goed zijn hadden ze meer punten kunnen halen in de afgelopen 10 jaar waar Feyenoord op sterven na dood lag. Moet Feyenoord nu ineens niet meer mee doen dan? Want dat zeg jij, beter speelt Feyenoord geen Europees meer.
Ik heb in de periode van de Europa Cup winst alle uitwedstrijden bezocht, helaas als het aan elan lag had ik thuis op de bank moeten zitten.
Dat is inmiddels 15 jaar geleden. Deze statistiek gaat over de laatste 10 jaar.

Je hoeft er verder ook niks mee, maar beschamend is het natuurlijk wel. En dan nog wijzen op Twente en AZ ook. Die hebben in hun kortdurende succesperiode dus meer bewerkstelligd dan Feyenoord.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 00:46:19 #120
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181488295
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 00:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is inmiddels 15 jaar geleden. Deze statistiek gaat over de laatste 10 jaar.

Je hoeft er verder ook niks mee, maar beschamend is het natuurlijk wel. En dan nog wijzen op Twente en AZ ook. Die hebben in hun kortdurende succesperiode dus meer bewerkstelligd dan Feyenoord.
Wij komen natuurlijk wel uit een donkere tijd waarin het huidige bestuur/directie niets te verwijten valt. Als je vanaf 2012 kijkt zie je echter dat het te vaak mis is gegaan. Sparta Praag en Krasnodar zijn geen Trencin, maar het is wel erg vaak in ons nadeel uitgevallen. Zelfs in ons ene goede jaar met die overwintering in de Europa League lagen we er al bijna voor de groepsfase uit.
  maandag 27 augustus 2018 @ 01:02:24 #121
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181488590
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker naar anderen kijken met je gekleurde bril toch.

[ afbeelding ]
Uit welk jaar komt dit in godsnaam? Twentes aandeel is inderdaad hoger maar op de 10y ranking staat Twente 62e met 43.500 punten en Feyenoord 80e met 33.500 punten, waarvan 7 punten op basis van eerdere Europese prijzen.

Dat scheelt toch wel met je getoonde grafiek...
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 01:03:39 #122
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181488622
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker naar anderen kijken met je gekleurde bril toch.

[ afbeelding ]
Feyenoord altijd boven, till wie dai _O_
pi_181488656
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 00:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wij komen natuurlijk wel uit een donkere tijd waarin het huidige bestuur/directie niets te verwijten valt. Als je vanaf 2012 kijkt zie je echter dat het te vaak mis is gegaan. Sparta Praag en Krasnodar zijn geen Trencin, maar het is wel erg vaak in ons nadeel uitgevallen. Zelfs in ons ene goede jaar met die overwintering in de Europa League lagen we er al bijna voor de groepsfase uit.
Als je iets daarvoor kijkt was het ook al regelmatig beschamend. AA Gent bijvoorbeeld.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 01:12:37 #124
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181488775
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 01:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je iets daarvoor kijkt was het ook al regelmatig beschamend. AA Gent bijvoorbeeld.
Ah shit, slim opgemerkt, ik had totaal niet door dat we tussen 2006 en 2011 Europees niet presteerden. Geniaal man, heel relevant ook.

Is wel echt wanbeleid van Gio en vGeel geweest, dat we tussen 2008 en 2012 Europees zwakker presteerden dan Twente. Ik meen zelfs te herinneren dat Gio een eigen goal maakte tegen CSKA Moskou. Gelijk ontslaan.
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 01:16:51 #125
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181488820
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 01:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je iets daarvoor kijkt was het ook al regelmatig beschamend. AA Gent bijvoorbeeld.
Ik zeg toch dat je dat de huidige leiding niet kan aanrekenen?

Anders gaan we ook nog even de blamage van die groepsfase waar we alles verloren (onder andere Lech Poznan als ik het me goed herinner) bespreken. Dat doet er nu helemaal niet meer toe.
  maandag 27 augustus 2018 @ 01:23:58 #126
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181488866
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 01:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat je dat de huidige leiding niet kan aanrekenen?

Anders gaan we ook nog even de blamage van die groepsfase waar we alles verloren (onder andere Lech Poznan als ik het me goed herinner) bespreken. Dat doet er nu helemaal niet meer toe.
Gio was gewoon basisspeler in die desbetreffende groepsfase, oprotten dus!!!
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 06:10:05 #127
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181489670
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 01:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik meen zelfs te herinneren dat Gio een eigen goal maakte tegen CSKA Moskou. Gelijk ontslaan.
Ik zie een patroon en stem voor een andere coach.

Effe serieus, hebben jullie die verdediging gezien? Mijn hemel wat was dat slecht, beter dat giovanni koeman zijn systeem toepast, iets meer zekerheid achterin. Het lek is nog echt niet boven (en dan zal ik over de povere aanval nog maar niet beginnen).

[ Bericht 7% gewijzigd door govie op 27-08-2018 06:21:38 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 27 augustus 2018 @ 08:38:03 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181490674
De verdediging is ons zwakste punt. Zo’n Botteghin kan echt niet meer. En daarna Toornstra. Met 2 gerichte aankopen hadden we zoveel sterker kunnen zijn, maar ‘de selectie was (in juni) al op orde.’

Van GeelGod.
  maandag 27 augustus 2018 @ 08:52:58 #129
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181490800
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:38 schreef fetX het volgende:
De verdediging is ons zwakste punt. Zo’n Botteghin kan echt niet meer. En daarna Toornstra. Met 2 gerichte aankopen hadden we zoveel sterker kunnen zijn, maar ‘de selectie was (in juni) al op orde.’

Van GeelGod.
Toch speelde die Botteghin een geweldige eerste helft, wist niet wat ik zag. In de 2e helft werd het wat minder met een heel slecht laatste kwartier met die bizarre breedtepass.

Toornstra nam wraak op Fok!, tenminste op sommige haters hier. :)
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:00:10 #130
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181490867
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:38 schreef fetX het volgende:
De verdediging is ons zwakste punt. Zo’n Botteghin kan echt niet meer. En daarna Toornstra. Met 2 gerichte aankopen hadden we zoveel sterker kunnen zijn, maar ‘de selectie was (in juni) al op orde.’

Van GeelGod.
Tjah, Toornstra was gisteren wel onze beste man op het veld. En wat RocketRide zegt: Botteghin speelde tot de 70e minuut ook een goede wedstrijd.

Gewoon echte Feyenoord spelers. Prima, maar soms zakken ze gigantisch door de ondergrens heen. Dus prijzen zul je er niet mee winnen. Maar is dat realistisch met deze begroting t.o.v. Ajax en PSV?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:01:24 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181490883
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ergens in Israël ofzo
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:58 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Benieuwd wat hij tegen die scheids heeft gezegd dan:)
kkjood ?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181490891
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Tjah, Toornstra was gisteren wel onze beste man op het veld. En wat RocketRide zegt: Botteghin speelde tot de 70e minuut ook een goede wedstrijd.

Gewoon echte Feyenoord spelers. Prima, maar soms zakken ze gigantisch door de ondergrens heen. Dus prijzen zul je er niet mee winnen. Maar is dat realistisch met deze begroting t.o.v. Ajax en PSV?
Met deze spelers ben je kampioen geworden en heb je 2 bekers gepakt.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:03:02 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181490904
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:01 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Met deze spelers ben je kampioen geworden en heb je 2 bekers gepakt.
:) was het maar zo makkelijk
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:03:59 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181490919
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 23:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker naar anderen kijken met je gekleurde bril toch.

[ afbeelding ]
Totaal niet relevant. Je moet de tabel kijken sinds Gio er zit. Maar ook dan valt er wat voor te zeggen. Feyenoord speelde vorig jaar bijvoorbeeld Champions League. Dan is het logisch dat je weinig punten haalt want daar hebben wij niks te zoeken. Net als AZ daar niks te zoeken heeft.

Dit jaar tegen Trecin was natuurlijk gewoon een groot drama. Maar AZ blameerde zich ook dit jaar. Met Fred Rutten en Gio in de EL 2 jaar terug hebben we prima punten gepakt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:04:23 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181490926
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:01 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Met deze spelers ben je kampioen geworden en heb je 2 bekers gepakt.
Haha Elia en Kuyt moeten om deze opmerking lachen. Net als Kongolo en Karsdorp.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181490956
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:04 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha Elia en Kuyt moeten om deze opmerking lachen. Net als Kongolo en Karsdorp.
Botteghin en Toornstra hadden net zo goed een flink aandeel in die prijzen. Botteghin schoot ons naar de 1e bekerfinale tegen Roda JC.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:13:39 #137
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181491049
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:01 schreef satecl het volgende:

[..]

[..]

kkjood ?
:)

Het zou me niet eens verbazen. Wat een zelfdestructief figuur is dat toch.
pi_181491235
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 01:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat je dat de huidige leiding niet kan aanrekenen?

Anders gaan we ook nog even de blamage van die groepsfase waar we alles verloren (onder andere Lech Poznan als ik het me goed herinner) bespreken. Dat doet er nu helemaal niet meer toe.
O doet dat er niet meer toe. Oké man.

En Trencin, mogen we dat de huidige leiding wel aan rekenen? Of zijn daar ook weer verzachtende omstandigheden voor aan te dragen?

Al met al is het een incident daar gelaten structureel dramatisch met Feyenoord in Europa.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:32:47 #139
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181491313
Gewoon heel simpel, die botteghin is op dit moment niet een stabiele cv en dat is hij al sinds zijn rentree niet, einde discussie. Je hebt niets aan een verdediger die per wedstrijd 1x in de fout gaat met een grote kans tot gevolg. Ik weet nog toen tapia in de verdediging werd opgesteld, toen had iedereen wel een grote bek over dat hij eruit moest en hoe slecht hij wel niet was. Dit terwijl hij op een positie speelde die hem vreemd was. Nee, die botteghin is er te lang uitgeweest en daarna heeft hij nooit meer zijn oude niveau / spelfeeling behaald. Als je naar de centrale verdedigers kijkt van feyenoord, dan moet je er denk ik eentje kiezen en daarom heen een centrale defensie bouwen met een extra versterking als basisspeler erbij. Ik vind nog steeds st. juste de meeste potentie etaleren voor een plekkie in de centrale defensie, dus ik zou iemand zoeken die hem goed zou aanvullen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:47:19 #140
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181491573
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:06 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Botteghin en Toornstra hadden net zo goed een flink aandeel in die prijzen. Botteghin schoot ons naar de 1e bekerfinale tegen Roda JC.
Klopt, stegen erg boven zichzelf uit. Dat viel daarna ook wel te zien. Ze kunnen zich prima optrekken moet goede spelers om zich heen. Maar zelf de kar trekken? Nee, dat kunnen ze bij FC Groningen of FC Utrecht. Maar niet bij Feyenoord.

En als je dat op deze leeftijd niet kan, kom je wat mij betreft te kort voor Feyenoord. Leuk voor op de bank, maar niet basis waardig voor Feyenoord.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:49:23 #141
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181491613
Ik blijf het nog steeds ongelooflijk vinden dat Gio na een stand van 0-4 niet Sinisterra erin zet, terwijl Berghuis een van zijn slechtste wedstrijden speelde. Die 2 miljoen kunnen we wel weer afschrijven, ben ik bang.

https://www.voetbalprimeu(...)n-zaakwaarnemer.html

Ik dacht eerst dat dit een nep bericht was, maar krijg steeds meer het gevoel dat het klopt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:56:33 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181491735
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Tjah, Toornstra was gisteren wel onze beste man op het veld. En wat RocketRide zegt: Botteghin speelde tot de 70e minuut ook een goede wedstrijd.
Ja natuurlijk. Een kapot horloge staat ook twee keer per dag goed.

Toornstra speelde gister heel aardig, maar als je dat afzet tegen de rest van de wedstrijden komt hij gewoon tekort. Mist ook gewoon creativiteit. Botteghin maakt teveel fouten en is veel te traag. Er moet daar een snellere speler naast komen te staan. Een verdedigende aankoop had daarbij kunnen helpen of je moet Geertruida alsnog doorschuiven.
pi_181491742
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:06 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Botteghin en Toornstra hadden net zo goed een flink aandeel in die prijzen. Botteghin schoot ons naar de 1e bekerfinale tegen Roda JC.
Ja maar toen werd Boteghin vaak gered door Kongolo en Karsdorp die wel snelheid hadden.
pi_181492462
Pelle is per 1 januari transfervrij. Zou ik graag zien komen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_181492549
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:35 schreef H.FR het volgende:
Pelle is per 1 januari transfervrij. Zou ik graag zien komen.
Ja ben ook benieuwd of die zijn levensstandaard van 17 miljoen per jaar kan verlagen naar 1. Los van het feit dat we waarschijnlijk nog dramatischer voetballen dan die Chinezen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:42:54 #146
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181492637
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ben ook benieuwd of die zijn levensstandaard van 17 miljoen per jaar kan verlagen naar 1. Los van het feit dat we waarschijnlijk nog dramatischer voetballen dan die Chinezen.
LOL :)
pi_181492647
Toch ongelooflijk dat je na een wedstrijd waarin je met 0-4 hebt voorgestaan met een rotgevoel blijft zitten.

Dat kan echt alleen bij Feyenoord. :')

Iemand trouwens benieuwd naar de statistieken van 3 seizoenen Gio als hoofdtrainer? :)

Inclusief enkele wedstrijden dit seizoen heeft hij 140 wedstrijden als hoofdtrainer geleid. Zijn balans: 87 keer winst, 19 keer gelijkspel en 34 keer verloren.

Onder Gio wint Feyenoord dus maar iets meer dan 60% van de wedstrijden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181492753
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:35 schreef H.FR het volgende:
Pelle is per 1 januari transfervrij. Zou ik graag zien komen.
JAAAAA
Verhoek ook terughalen o en Goossens.
Party like it's 2012! *O*
blablablabla
pi_181492918
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ben ook benieuwd of die zijn levensstandaard van 17 miljoen per jaar kan verlagen naar 1. Los van het feit dat we waarschijnlijk nog dramatischer voetballen dan die Chinezen.
Mag toch hopen dat hij ook wat Chinese Yen op zijn Banca Monte dei Paschi di Siena-rekening heeft bewaard. :P
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:00:05 #150
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181493026
quote:
PHILLIP COCU SLAAT MET VUIST OP TAFEL NA DRAMATISCHE START: 'VILHENA MOET NAAR FENERBAHÇE SK KOMEN'

Phillip Cocu is het seizoen bij Fenerbahçe SK dramatisch begonnen. De Nederlander werd met zijn nieuwe werkgever in de voorronde Champions League uitgeschakeld door Benfica en in de competitie gaat het niet veel beter: twee nederlagen in drie duels. Tot overmaat van ramp vertrok sterspeler Giuliano naar Saoedi-Arabië.

En dus weet de ex-trainer van PSV dat er wat moet gebeuren. Om te beginnen moet Feyenoorder Tonny Vilhena volgens Turkse media de overstap naar Turkije maken. Feyenoord heeft met de komst van Ayoub al ingespeeld op zijn vertrek, de middenvelder stond eerder deze zomer al open voor een transfer.

Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)-fenerbahce-sk-komen
Laten we het hopen. Met Vilhena komen we ook niet verder.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 11:01:13 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181493057
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Met Vilhena komen we ook niet verder.
Eens.
pi_181493066
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch ongelooflijk dat je na een wedstrijd waarin je met 0-4 hebt voorgestaan met een rotgevoel blijft zitten.

Dat kan echt alleen bij Feyenoord. :')

Iemand trouwens benieuwd naar de statistieken van 3 seizoenen Gio als hoofdtrainer? :)

Inclusief enkele wedstrijden dit seizoen heeft hij 140 wedstrijden als hoofdtrainer geleid. Zijn balans: 87 keer winst, 19 keer gelijkspel en 34 keer verloren.

Onder Gio wint Feyenoord dus maar iets meer dan 60% van de wedstrijden.
Maar hij is de succesvolste coach aller tijden !!!!!
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:02:49 #153
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181493091
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Met Vilhena komen we ook niet verder.
Zou ik echt dikke prima vinden!
pi_181493135
Dan kunnen we Ramselaar halen :)
pi_181493304
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:47 schreef Elan het volgende:

[..]

JAAAAA
Verhoek ook terughalen o en Goossens.
Party like it's 2012! *O*
We hebben z'n maatje boetius al. Dat lijkt me voldoende.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:18:12 #156
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181493472
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:49 schreef satecl het volgende:
Ik blijf het nog steeds ongelooflijk vinden dat Gio na een stand van 0-4 niet Sinisterra erin zet, terwijl Berghuis een van zijn slechtste wedstrijden speelde. Die 2 miljoen kunnen we wel weer afschrijven, ben ik bang.

https://www.voetbalprimeu(...)n-zaakwaarnemer.html

Ik dacht eerst dat dit een nep bericht was, maar krijg steeds meer het gevoel dat het klopt.
Tegen De Graafschap viel hij wel aardig in toch?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181493520
Is er eigenlijk al een opvolger voor Bilal gehaald?

Blijf het zonde vinden dat Van Geel niet wat meer in de Jupiler League jonge talenten durft te scouten. Zo,n Semedo of Arnaut Danjuma hadden ook wel leuke spelers voor Feyenoord geweest en kosten in verhouding met wat wij voor een Larsson betaald hebben geen reet. Geloof dat die laatste voor 1 miljoen naar Brugge is gegaan en heeft alweer 2x gescoord.

Als je een beetje slim scout en er tijdig bij zit kun je grote talenten voor heel weinig oppikken.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:22:40 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181493557
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:20 schreef Elan het volgende:
Blijf het zonde vinden dat Van Geel niet wat meer in de Jupiler League jonge talenten durft te scouten. Zo,n Semedo of Arnaut Danjuma hadden ook wel leuke spelers voor Feyenoord geweest en kosten in verhouding met wat wij voor een Larsson betaald hebben geen reet. Geloof dat die laatste voor 1 miljoen naar Brugge is gegaan en heeft alweer 2x gescoord.
als je al ziet hoe moeilijk de beste spelers van eredivisie subtopper/middenmoters het hebben bij Feyenoord dan is KKD spelers scouten wel een enorm risico
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:25:58 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181493622
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:04 schreef macca728 het volgende:
Dan kunnen we Ramselaar halen :)
Vooral een centrale verdediger.
pi_181493683
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je al ziet hoe moeilijk de beste spelers van eredivisie subtopper/middenmoters het hebben bij Feyenoord dan is KKD spelers scouten wel een enorm risico
Dat geldt gezien de ervaringen van zowel Feyenoord als Ajax ook regelmatig voor spelers die de overstap maken van bijvoorbeeld Heerenveen naar Feyenoord.

Met als grote verschil dat je de transfersommen aanzienlijk lager liggen waardoor je je financiële risico´s kan inperken.

Dat is ook het verschil tussen Feyenoord en Ajax, waar Feyenoord kiest voor schijnzekerheid durft Ajax wel dat soort spelers op te pikken van kleine clubs a la Dolberg en Schuurs.
blablablabla
pi_181493892
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar hij is de succesvolste coach aller tijden !!!!!
Dat is hij niet. Die fruitschalen moet je niet als prijs beschouwen. In de tijd van Van Hanegem werden we kampioen, wonnen meerdere keren de beker en deden we Europees beter mee dan nu. In de tijd van Beenhakker werden we kampioen en haalden we de 2e groepsfase van de CL. Dat lijkt mij een grotere prestatie dan het winnen van de beker of die fruitschaal.
pi_181493944
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is hij niet. Die fruitschalen moet je niet als prijs beschouwen. In de tijd van Van Hanegem werden we kampioen en deden we Europees beter mee dan nu. In de tijd van Beenhakker werden we kampioen en haalden we de 2e groepsfase van de CL. Dat lijkt mij een grotere prestatie dan het winnen van de beker of die fruitschaal.
Eens. Sowieso Happel beste Feyenoord trainer ooit.
Jammer dat er hier een poos zo´n dikke kutmod was die zijn goede naam te grabbel gooide
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:41:27 #163
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181494009
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:04 schreef macca728 het volgende:
Dan kunnen we Ramselaar halen :)
Van Geel wilde geen middenvelders meer halen geloof ik. Lijkt me ook prima.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:46:53 #164
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181494165
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:20 schreef Elan het volgende:
Is er eigenlijk al een opvolger voor Bilal gehaald?
Sinisterra.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181494389
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Met Vilhena komen we ook niet verder.
Ik denk dat we met Ayoub op zijn positie er zelfs op vooruit zouden gaan.

Alleen wordt de spoeling dan wel behoorlijk dun qua vervangers op het middenveld.

Eigenlijk hebben we dan alleen nog Tapia als fatsoenlijke middenvelder op de bank zitten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181494415
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:46 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Sinisterra.
Willen ze daar überhaupt nog mee verder dan, if so raar dat hij gisteren niet inviel.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:54:45 #167
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181494416
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat we met Ayoub op zijn positie er zelfs op vooruit zouden gaan.

Alleen wordt de spoeling dan wel behoorlijk dun qua vervangers op het middenveld.

Eigenlijk hebben we dan alleen nog Tapia als fatsoenlijke middenvelder op de bank zitten.
El Bouchataoui, Kokcu en Werhmann.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181494558
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:54 schreef satecl het volgende:

[..]

El Bouchataoui, Kokcu en Werhmann.
Ik had het over fatsoenlijke middenvelders.

Ik kan niet goed inschatten in hoeverre deze spelers al klaar zijn voor het grote werk. Maar zekerheidjes zijn het allerminst (maar dat zijn Toornstra en Vilhena wat mij betreft ook niet).

Maar dat ze het leuk doen bij Jong Feyenoord of bij de O19 zegt mij nog niet zoveel. Dat niveau ligt daar toch echt een stuk lager, en er zijn al zoveel talenten bij Feyenoord omhoog geschreven dat ik daar weinig waarde meer aan hecht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:01:39 #169
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181494584
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik had het over fatsoenlijke middenvelders.

Ik kan niet goed inschatten in hoeverre deze spelers al klaar zijn voor het grote werk. Maar zekerheidjes zijn het allerminst (maar dat zijn Toornstra en Vilhena wat mij betreft ook niet).

Maar dat ze het leuk doen bij Jong Feyenoord over bij de O19 zegt mij nog niet zoveel. Dat niveau ligt daar toch echt een stuk lager, en er zijn al zoveel talenten bij Feyenoord omhoog geschreven dat ik daar weinig waarde meer aan hecht.
Dus maar weer wat middelmaat halen? Ryan Koolwijk misschien?

Die gasten zijn 19 en 20 jaar. Als ze niet eens op de bank kunnen zitten, kan je beter hun contract verscheuren en wegsturen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 12:05:42 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181494687
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Dus maar weer wat middelmaat halen? Ryan Koolwijk misschien?

Die gasten zijn 19 en 20 jaar. Als ze niet eens op de bank kunnen zitten, kan je beter hun contract verscheuren en wegsturen.
quote:
Met Ryan halen we een jongen die weet wat het is om in de eredivisie te spelen. Hij is met zijn ervaring door de wol geverfd en zal een positieve impuls geven aan deze selectie.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181494709
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik had het over fatsoenlijke middenvelders.

Ik kan niet goed inschatten in hoeverre deze spelers al klaar zijn voor het grote werk. Maar zekerheidjes zijn het allerminst (maar dat zijn Toornstra en Vilhena wat mij betreft ook niet).

Maar dat ze het leuk doen bij Jong Feyenoord of bij de O19 zegt mij nog niet zoveel. Dat niveau ligt daar toch echt een stuk lager, en er zijn al zoveel talenten bij Feyenoord omhoog geschreven dat ik daar weinig waarde meer aan hecht.
Gewoon opstellen de kans geven om te beginnen. Malacia was gisteren echt een verademing om te zien tov Verdonk.

Stond wel aan de verkeerde kant te dekken bij de 1-4 maar het talent spat er werkelijk vanaf. Heerlijke speler.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:07:21 #172
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181494734
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181494739
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Dus maar weer wat middelmaat halen? Ryan Koolwijk misschien?

Die gasten zijn 19 en 20 jaar. Als ze niet eens op de bank kunnen zitten, kan je beter hun contract verscheuren en wegsturen.
Waarom meteen weer zo zwart / wit?

Ik denk niet dat dit al meteen spelers zijn die een dragende of stabiele kracht op het middenveld kunnen zijn nee.

"Vroeger" speelden spelers uit eigen jeugd ook niet op 20 jarige leeftijd al meteen in de basis hoor. Meestal zijn spelers op 23 jarige leeftijd pas echt in staat om een dragende kracht voor Feyenoord te worden.

Ik zou wel voorstander zijn van het uitlenen van veel jeugd aan eredivisieclubs zodat ze veel spelen en ervaring opdoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:13:05 #174
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181494866
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom meteen weer zo zwart / wit?

Ik denk niet dat dit al meteen spelers zijn die een dragende of stabiele kracht op het middenveld kunnen zijn nee.

"Vroeger" speelden spelers uit eigen jeugd ook niet op 20 jarige leeftijd al meteen in de basis hoor. Meestal zijn spelers op 23 jarige leeftijd pas echt in staat om een dragende kracht voor Feyenoord te worden.

Ik zou wel voorstander zijn van het uitlenen van veel jeugd aan eredivisieclubs zodat ze veel spelen en ervaring opdoen.
We hebben ze zelf hard genoeg nodig aangezien ze het 2e elftal (eindelijk) eens serieus oppakken.

Verder een vreemde uitspraak dat spelers pas op hun 23e pas en staat zijn een dragende kracht te zijn.
1. We hebben het over wisselspelers, Clasie en Ayoub staan basis.
2. Spelers uit de jeugd hoeven ook niet meteen dragende spelers te worden. Dat zijn Clasie, van Persie, Jorgensen, Berghuis. En eigenlijk zouden Botteghin en en Scharie dat ook moeten zijn.
3. Malacia en Bijlow laten zien dat als je ze de kans geeft, ze zich in goede snelheid ontwikkelen. Dat hebben eerder Kongolo, Karsdorp en De Vrij ook laten zien. Of ben je vergeten dat ook zij gigantische fouten hebben gemaakt op het begin?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181494965
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom meteen weer zo zwart / wit?

Ik denk niet dat dit al meteen spelers zijn die een dragende of stabiele kracht op het middenveld kunnen zijn nee.

"Vroeger" speelden spelers uit eigen jeugd ook niet op 20 jarige leeftijd al meteen in de basis hoor. Meestal zijn spelers op 23 jarige leeftijd pas echt in staat om een dragende kracht voor Feyenoord te worden.

Ik zou wel voorstander zijn van het uitlenen van veel jeugd aan eredivisieclubs zodat ze veel spelen en ervaring opdoen.
De Vrij was 18 net als Kongolo en volgens mij Vilhena ook zoiets..Wijnaldum was zelfs 16 en Fer was 17, waarom zou je in godsnaam niet op je twintigste een volwaardige eredivisiespeler kunnen zijn :? .

Het is niet dat het niveau hier in Nederland dusdanig is dat je eerst een periode moet rijpen in een minder sterke competitie of iets dergelijks.

Is financieel ook beter, zie Ajax met al die piepjonge gehypte spelers. Grote clubs betalen daar graag de hoofdprijs voor.
blablablabla
pi_181495012
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom meteen weer zo zwart / wit?

Ik denk niet dat dit al meteen spelers zijn die een dragende of stabiele kracht op het middenveld kunnen zijn nee.

"Vroeger" speelden spelers uit eigen jeugd ook niet op 20 jarige leeftijd al meteen in de basis hoor. Meestal zijn spelers op 23 jarige leeftijd pas echt in staat om een dragende kracht voor Feyenoord te worden.

Ik zou wel voorstander zijn van het uitlenen van veel jeugd aan eredivisieclubs zodat ze veel spelen en ervaring opdoen.
Gemiddelde leeftijd Eredivisie is 24 jaar. En volgens jou ben je pas als 23 jarige geschikt om n Feyenoord 1 te ballen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181495348
Het is waar dat Feyenoord onder Been en Koeman met veel eigen jeugd voetbalde en dat onze jeugd toen min of meer voor de leeuwen is geworpen. Dat is echter uit noodzaak geboren.

Dat heeft - tot op zekere hoogte - weliswaar goed uitgepakt, maar als je van mening bent dat Feyenoord eigenlijk ieder jaar voor de landstitel moet spelen dan kun je het niet veroorloven dat het eerste elftal verwordt tot een soort speeltuin cq opleidingselftal waarin men fouten kan veroorloven.

Een basisspeler bij Feyenoord 1 moet naar mijn mening bovengemiddeld goed zijn en niet 'gemiddeld goed met ruimte om te groeien', al weet ik wel dat veel Feyenoord-spelers uit het huidige elftal hier ook niet aan voldoen hoor.

Maar als je echt van mening bent dat het topsportklimaat omhoog moet bij Feyenoord dan zou je juist niet zomaar alle jeugd onbeperkt de kans moeten geven. Dan is uitlenen een veel betere optie.

Bij Ajax krijgen ze om één of andere reden het veel beter voor elkaar om jeugd in te passen (al laten ze die vaak eerst 1 of 2 jaar in de Eerste divisie voetballen), maar mijn ervaring is ook dat Feyenoord talenten helaas nogal vaak omhoog worden geschreven. Dat maakt mij ook sceptischer.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 12:41:33 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181495389
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is waar dat Feyenoord onder Been en Koeman met veel eigen jeugd voetbalde en dat onze jeugd toen min of meer voor de leeuwen is geworpen. Dat is echter uit noodzaak geboren.

Dat heeft - tot op zekere hoogte - weliswaar goed uitgepakt, maar als je van mening bent dat Feyenoord eigenlijk ieder jaar voor de landstitel moet spelen dan kun je het niet veroorloven dat het eerste elftal verwordt tot een soort speeltuin cq opleidingselftal waarin men fouten kan veroorloven.

Een basisspeler bij Feyenoord 1 moet naar mijn mening bovengemiddeld goed zijn en niet 'gemiddeld goed met ruimte om te groeien', al weet ik wel dat veel Feyenoord-spelers uit het huidige elftal hier ook niet aan voldoen hoor.

Maar als je echt van mening bent dat het topsportklimaat omhoog moet bij Feyenoord dan zou je juist niet zomaar alle jeugd onbeperkt de kans moeten geven. Dan is uitlenen een veel betere optie.

Bij Ajax krijgen ze om één of andere reden het veel beter voor elkaar om jeugd in te passen (al laten ze die vaak eerst 1 of 2 jaar in de Eerste divisie voetballen), maar mijn ervaring is ook dat Feyenoord talenten helaas nogal vaak omhoog worden geschreven. Dat maakt mij ook sceptischer.
Nogal ja. Eigenlijk voldoen alleen Berghuis, de Jorg en van Persie aan het niveau wat je als topclub na moet willen streven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:45:35 #179
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181495502
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik had het over fatsoenlijke middenvelders.

Ik kan niet goed inschatten in hoeverre deze spelers al klaar zijn voor het grote werk. Maar zekerheidjes zijn het allerminst (maar dat zijn Toornstra en Vilhena wat mij betreft ook niet).

Maar dat ze het leuk doen bij Jong Feyenoord of bij de O19 zegt mij nog niet zoveel. Dat niveau ligt daar toch echt een stuk lager, en er zijn al zoveel talenten bij Feyenoord omhoog geschreven dat ik daar weinig waarde meer aan hecht.
Dit seizoen is een uitgelezen kans om wat talenten op te stellen. Wanneer ga je ze dan de stap laten maken? Met Ayoub, Clasie, Toornstra, Tapia en daar achter El Bouchataoui, Kokcu en Wehrmann zit je prima qua breedte. Bovendien gaat van Persie waarschijnlijk ook op het middenveld spelen als Jorgensen fit is.


Ik zou het juist heel kwalijk vinden als ze nu weer zo’n middelmaat aankoop gaan doen. Want dat is wat je kunt verwachten.
pi_181495516
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is waar dat Feyenoord onder Been en Koeman met veel eigen jeugd voetbalde en dat onze jeugd toen min of meer voor de leeuwen is geworpen. Dat is echter uit noodzaak geboren.

Dat heeft - tot op zekere hoogte - weliswaar goed uitgepakt, maar als je van mening bent dat Feyenoord eigenlijk ieder jaar voor de landstitel moet spelen dan kun je het niet veroorloven dat het eerste elftal verwordt tot een soort speeltuin cq opleidingselftal waarin men fouten kan veroorloven.

Een basisspeler bij Feyenoord 1 moet naar mijn mening bovengemiddeld goed zijn en niet 'gemiddeld goed met ruimte om te groeien', al weet ik wel dat veel Feyenoord-spelers uit het huidige elftal hier ook niet aan voldoen hoor.

Maar als je echt van mening bent dat het topsportklimaat omhoog moet bij Feyenoord dan zou je juist niet zomaar alle jeugd onbeperkt de kans moeten geven. Dan is uitlenen een veel betere optie.

Bij Ajax krijgen ze om één of andere reden het veel beter voor elkaar om jeugd in te passen (al laten ze die vaak eerst 1 of 2 jaar in de Eerste divisie voetballen), maar mijn ervaring is ook dat Feyenoord talenten helaas nogal vaak omhoog worden geschreven. Dat maakt mij ook sceptischer.
Feyenoord is dan ook geen topclub.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:47:29 #181
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181495557
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Feyenoord is dan ook geen topclub.
Feyenoord is een Nederlandse topclub met een subtopmentaliteit. Dat laatste is het probleem.
pi_181495632
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit seizoen is een uitgelezen kans om wat talenten op te stellen. Wanneer ga je ze dan de stap laten maken? Met Ayoub, Clasie, Toornstra, Tapia en daar achter El Bouchataoui, Kokcu en Wehrmann zit je prima qua breedte. Bovendien gaat van Persie waarschijnlijk ook op het middenveld spelen als Jorgensen fit is.

Ik zou het juist heel kwalijk vinden als ze nu weer zo’n middelmaat aankoop gaan doen. Want dat is wat je kunt verwachten.
Precies.
De echte toptalenten a la Sanchez of Lozano komen toch niet naar Feyenoord. Dan kun je je maar beter richten op je eigen product en her en der jonge goedkope spelers door ontwikkelen in plaats van geld te verbranden aan zogenaamd gearriveerde spelers die eigenlijk pure middelmaat zijn zoals na het kampioenschap.

Zie liever een jeugdspeler fouten maken maar met de juiste instelling speelt dan zo´n Larsson die als duurste aankoop ooit als een drol speelt en ook niet eens met een kop rondloopt alsof het een straf is om voor ons te spelen. Al moet er uiteindelijk natuurlijk wel progressie in spelers zitten.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:54:59 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181495720
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Je vergeet nog "zijn komst wordt breed gedragen binnen de club"
pi_181495785
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:47 schreef fetX het volgende:

[..]

Feyenoord is een Nederlandse topclub met een subtopmentaliteit. Dat laatste is het probleem.
Dat is al decennia een probleem. De potentie is er qua supportersaantallen en sponsormogelijkheden binnen de regio absoluut maar het komt er zelden tot nooit uit.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:58:19 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181495798
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies.
De echte toptalenten a la Sanchez of Lozano komen toch niet naar Feyenoord. Dan kun je je maar beter richten op je eigen product en her en der jonge goedkope spelers door ontwikkelen in plaats van geld te verbranden aan zogenaamd gearriveerde spelers die eigenlijk pure middelmaat zijn zoals na het kampioenschap.

Zie liever een jeugdspeler fouten maken maar met de juiste instelling speelt dan zo´n Larsson die als duurste aankoop ooit als een drol speelt en ook niet eens met een kop rondloopt alsof het een straf is om voor ons te spelen. Al moet er uiteindelijk natuurlijk wel progressie in spelers zitten.
het heeft ook wel te maken met wat voor spelers je koopt en hoe je ze laat functioneren in het elftal, over dat kopen kunnen we wel eens zijn dat Van Geel daar een uitzondering daargelaten niet bijzonder goed in is, dan krijg je het functioneren en ook daar lijkt het dat de trainer het niet voor elkaar krijgt. individuele spelers afbranden is natuurlijk het makkelijkste wat er is, ze in hun kracht laten functioneren veel moeilijker.
pi_181496174
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

het heeft ook wel te maken met wat voor spelers je koopt en hoe je ze laat functioneren in het elftal, over dat kopen kunnen we wel eens zijn dat Van Geel daar een uitzondering daargelaten niet bijzonder goed in is, dan krijg je het functioneren en ook daar lijkt het dat de trainer het niet voor elkaar krijgt. individuele spelers afbranden is natuurlijk het makkelijkste wat er is, ze in hun kracht laten functioneren veel moeilijker.
Je moet beginnen met een degelijk scoutingnetwerk op de zetten. Van Geel wijst men vaak aan als het kwade genie achter de miskopen omdat hij eindverantwoordelijk is maar hij laat zich natuurlijk leiden door zijn (hoofd)scouts.
Maar ook gewoon kappen met 4/5 miljoen voor een speler uitgeven, in die positie zitten wij helemaal niet. Je kunt voor 1 of 2 miljoen een prima jonge rechts of linksback kopen en die door ontwikkelen.

Gaan mensen in Rotterdam wel zenuwachtig wijzen naar Ajax, maar Ajax heeft door een uitstekend beleid iets van 250 miljoen op de bank en nog 250 miljoen op het veld lopen. Kun je je totaal niet aan meten en moet je ook helemaal niet gaan proberen door dan ook maar lekker met geld te gaan smijten.

En wat je zegt dat de rol van een trainer cruciaal is klopt ook gewoon. Malacia zie je vanaf dag 1 aan dat daar potentie in zit, net als St Juste. Larsson linksbuiten werkt gewoon niet. Ook gisteren weer niet. Daar moet je op anticiperen. Als Toornstra kut speelt (wat 9/10 x het geval is) kun je gerust Kökcü er in zetten.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:22:42 #187
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181496292
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Je moet beginnen met een degelijk scoutingnetwerk op de zetten. Van Geel wijst men vaak aan als het kwade genie achter de miskopen omdat hij eindverantwoordelijk is maar hij laat zich natuurlijk leiden door zijn (hoofd)scouts.
Maar ook gewoon kappen met 4/5 miljoen voor een speler uitgeven, in die positie zitten wij helemaal niet. Je kunt voor 1 of 2 miljoen een prima jonge rechts of linksback kopen.

En wat je zegt dat de rol van een trainer cruciaal is klopt ook gewoon. Malacia zie je vanaf dag 1 aan dat daar potentie in zit, net als St Juste. Larsson linksbuiten werkt gewoon niet. Ook gisteren weer niet. Daar moet je op anticiperen. Als Toornstra kut speelt (wat 9/10 x het geval is) kun je gerust Kökcü er in zetten.
Tuurlijk kan je wel 4 of 5 miljoen aan één speler uitgeven, anders hadden we ook de goede aankopen van vorig jaar niet gehad. Je hebt ook spelers nodig die er direct staan als een belangrijke speler voor veel geld vertrekt. Als Jörgensen afgelopen winter was vertrokken voor 17 miljoen had z'n vervanger wmb zelfs best 6-8 miljoen mogen kosten.

Het probleem is alleen dat je precies moet weten wat je haalt en hoeveel potentie het heeft. En in 75% van de gevallen moet de doorverkoopwaarde minstens gelijk zijn. Op dit moment zijn Van Geel en z'n scouting daar blijkbaar niet toe in staat en moeten ze het hebben van voorspelbare transfers uit de Eredivisie.
pi_181496315
Over Kökcü gesproken. Prima kooltje in de supercup.

Feyenoord twitterde op zaterdag 25-08-2018 om 14:51:08 GOAL #FeyenoordO19!Wát een knal van Orkun Kökcü! 💥0-1! #psvfey https://t.co/OlYSPWpyIM reageer retweet
blablablabla
pi_181496393
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je wel 4 of 5 miljoen aan één speler uitgeven, anders hadden we ook de goede aankopen van vorig jaar niet gehad. Je hebt ook spelers nodig die er direct staan als een belangrijke speler voor veel geld vertrekt. Als Jörgensen afgelopen winter was vertrokken voor 17 miljoen had z'n vervanger wmb zelfs best 6-8 miljoen mogen kosten.

Het probleem is alleen dat je precies moet weten wat je haalt en hoeveel potentie het heeft, op dit moment zijn Van Geel en z'n scouting daar blijkbaar niet toe in staat en moeten ze het hebben van voorspelbare transfers uit de Eredivisie.
Die zogenaamde goede aankopen van vorig seizoen hebben anders totaal niet de kwaliteit gebracht die je mag verwachten als je als club iets van 35 miljoen in je elftal investeert.

Je had voor 1/3 van dat geld ook wel een selectie bij elkaar kunnen kopen die uiteindelijk vierde werd, zie AZ.
blablablabla
pi_181496394
Dit seizoen gaat toch geen prijzen opleveren.

Een tussenseizoen, maar waar verschillende spelers hun debuut maken (al dan niet onsuccesvol), ik vind t prima.

Als er serieus zo'n kut seizoen als vorig jaar komt met 0 lichtpuntjes ga ik ook niet verlengen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Forum Admin maandag 27 augustus 2018 @ 13:29:07 #191
35723 crew  GGMM
pi_181496417
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit seizoen gaat toch geen prijzen opleveren.

Een tussenseizoen, maar waar verschillende spelers hun debuut maken (al dan niet onsuccesvol), ik vind t prima.

Als er serieus zo'n kut seizoen als vorig jaar komt met 0 lichtpuntjes ga ik ook niet verlengen.
Successupporter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181496457
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Successupporter.
Gaat me niet eens om succes, maar ik wil graag nog goed zicht hebben op mn oude dag.
Teveel risico op oogaids.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:31:32 #193
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181496465
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Die zogenaamde goede aankopen van vorig seizoen hebben anders totaal niet de kwaliteit gebracht die je mag verwachten als je als club iets 35 miljoen in je elftal investeert.

Je had voor 1/3 van dat geld ook wel een selectie bij elkaar kunnen kopen die uiteindelijk vierde werd, zie AZ.
Je kan best leuke spelers halen voor een paar miljoen per stuk, maar jij had oprecht vorig seizoen en dit seizoen zonder Haps, St. Juste en Berghuis willen spelen? Als je beste speler al niet de kwaliteit brengt die je mag verwachten, dan wordt het wel heel lastig om aan jouw eisen te voldoen. Bij het zo geliefde topsportklimaat hoort ook durven investeren in spelers die wél de gewenste kwaliteit hebben.
pi_181496611
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kan best leuke spelers halen voor een paar miljoen per stuk, maar jij had oprecht vorig seizoen en dit seizoen zonder Haps, St. Juste en Berghuis willen spelen? Als je beste speler al niet de kwaliteit brengt die je mag verwachten, dan wordt het wel heel lastig om aan jouw eisen te voldoen. Bij het zo geliefde topsportklimaat hoort ook durven investeren in spelers die wél de gewenste kwaliteit hebben.
Ik vind Haps een prima aankoop verder maar wel aan de dure kant voor Feyenoord-begrippen. Je had direct na ons kampioensjaar voor die 10 miljoen zowel Van Drongelen, Dumfries als St Juste kunnen kopen en nog geld overgehouden.

Het moment waarop Van Geel spelers haalt is gewoon al te laat. Snap wel dat hij het doet, zogenaamd om zekerheid te creëren maar dat werkt zo dus niet.

Berghuis is prima maar moet je ook op een gegeven moment wel weer verkopen voor hij uit zijn contract loopt. Die loopt bijna verveeld rond omdat hij weer dat hij toch nooit gewisseld gaat worden en speelt de laatste weken daardoor ook gewoon heel matig. Er moet altijd een vorm van concurrentie zijn, ook voor je zogenaamde topspelers.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:41:31 #195
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181496637
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Willen ze daar überhaupt nog mee verder dan, if so raar dat hij gisteren niet inviel.
Dit zei Gio vrijdag:

quote:
Het gaat goed met zijn ontwikkeling", zegt Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie. "Hij is natuurlijk wat later gekomen in de voorbereiding en is nog vrij jong. Hij heeft nu de tijd om zich aan te passen aan de club, zijn medespelers en de manier van spelen."

"Ik zie in hem veel potentie dat hij nog belangrijk kan worden voor dit Feyenoord. Ook de manier van spelen en de kwaliteiten die hij heeft", vervolgt de trainer. "Uiteindelijk moeten we hem zo optrainen en begeleiden dat hij binnen nu en de komende weken meer speelminuten kan maken."
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:54:46 #196
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181496841
Optrainen. Die had ik al een tijd niet gehoord.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:59:17 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181496919
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vind Haps een prima aankoop verder maar wel aan de dure kant voor Feyenoord-begrippen. Je had direct na ons kampioensjaar voor die 10 miljoen zowel Van Drongelen, Dumfries als St Juste kunnen kopen en nog geld overgehouden.

Het moment waarop Van Geel spelers haalt is gewoon al te laat. Snap wel dat hij het doet, zogenaamd om zekerheid te creëren maar dat werkt zo dus niet.
Eens, maar ook de spelers die hij wel vroeg haalde zijn geen groot succes geworden. Bilal werd gehaald na z'n debuutseizoen, Gustafson was nog jong en had niets bewezen, Hahn had nog geen wedstrijd in de Eredivisie gespeeld.

quote:
Berghuis is prima maar moet je ook op een gegeven moment wel weer verkopen voor hij uit zijn contract loopt. Die loopt bijna verveeld rond omdat hij weer dat hij toch nooit gewisseld gaat worden en speelt de laatste weken daardoor ook gewoon heel matig. Er moet altijd een vorm van concurrentie zijn, ook voor je zogenaamde topspelers.
Hier ben ik het wel mee eens, hopelijk is Sinisterra in staat om enige vorm van concurrentie te bieden. Ik snap aan de andere kant wel dat Berghuis teleurgesteld is in hoe de club gerund wordt, terwijl er ongetwijfeld mooie praatjes waren toen ze hem definitief haalden na het kampioenschap.
pi_181497122
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eens, maar ook de spelers die hij wel vroeg haalde zijn geen groot succes geworden. Bilal werd gehaald na z'n debuutseizoen, Gustafson was nog jong en had niets bewezen, Hahn had nog geen wedstrijd in de Eredivisie gespeeld.

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, hopelijk is Sinisterra in staat om enige vorm van concurrentie te bieden. Ik snap aan de andere kant wel dat Berghuis teleurgesteld is in hoe de club gerund wordt, terwijl er ongetwijfeld mooie praatjes waren toen ze hem definitief haalden na het kampioenschap.
Bilal kostte 3.5 miljoen, dat was zeker in die tijd een godsvermogen voor ons. Haal je zo´n soortgelijk joch transfervrij ( en die zijn er plenty) of voor 5 ton was er al veel eerder afscheid van hem genomen (Net als destijds bijvoorbeeld met onze Noorse Iniesta). Nu bleef men vanwege zijn prijskaartje het maar proberen tegen beter weten in. Want ja 3.5 miljoen betalen voor een speler die er geen reet van kan is wel behoorlijk pijnlijk natuurlijk. Helemaal als je bij een club werkt waar de middelen toch al beperkt zijn.

Je moet als Feyenoord gewoon niet in de positie komen waarbij spelers nog opgesteld worden louter omdat ze kapitaal vertegenwoordigen. Zoals nu met Larsson ook weer het geval is.
blablablabla
pi_181497518
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Bilal kostte 3.5 miljoen, dat was zeker in die tijd een godsvermogen voor ons. Haal je zo´n soortgelijk joch transfervrij ( en die zijn er plenty) of voor 5 ton was er al veel eerder afscheid van hem genomen (Net als destijds bijvoorbeeld met onze Noorse Iniesta). Nu bleef men vanwege zijn prijskaartje het maar proberen tegen beter weten in. Want ja 3.5 miljoen betalen voor een speler die er geen reet van kan is wel behoorlijk pijnlijk natuurlijk. Helemaal als je bij een club werkt waar de middelen toch al beperkt zijn.

Je moet als Feyenoord gewoon niet in de positie komen waarbij spelers nog opgesteld worden louter omdat ze kapitaal vertegenwoordigen. Zoals nu met Larsson ook weer het geval is.
Net even gegoogled naar die Singh, was benieuwd. Hele rits aan Scandinavische clubs.

Zo heeft hij bijv. 1 maand bij Midtjylland gezeten, omdat hij er niet kon wennen. :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_181497520
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vind Haps een prima aankoop verder maar wel aan de dure kant voor Feyenoord-begrippen. Je had direct na ons kampioensjaar voor die 10 miljoen zowel Van Drongelen, Dumfries als St Juste kunnen kopen en nog geld overgehouden.

Het moment waarop Van Geel spelers haalt is gewoon al te laat. Snap wel dat hij het doet, zogenaamd om zekerheid te creëren maar dat werkt zo dus niet.

Berghuis is prima maar moet je ook op een gegeven moment wel weer verkopen voor hij uit zijn contract loopt. Die loopt bijna verveeld rond omdat hij weer dat hij toch nooit gewisseld gaat worden en speelt de laatste weken daardoor ook gewoon heel matig. Er moet altijd een vorm van concurrentie zijn, ook voor je zogenaamde topspelers.
Feyenoord zou zich moeten spiegelen aan clubs als Club Brugge en Anderlecht. Clubs die met een lagere begroting (het belastingklimaat is wel gunstiger in België) toch vaak leuke spelers weten te scouten die later de stap maken naar het buitenland. Spelers als Izquerdo in het recente verleden, of Diaby, of Wesley.. die zouden ook voor Feyenoord aan aanwinst zijn. Maar ja, dan moet je ze wel scouten .
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:35:16 #201
263417 Keyos
Like a Boss
pi_181497556
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:31 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Gaat me niet eens om succes, maar ik wil graag nog goed zicht hebben op mn oude dag.
Teveel risico op oogaids.
Heb hetzelfde hoor, heb er sinds vorig seizoen helemaal niet zo’n zin meer in. De sfeer rond de groep is kut, sfeer in het stadion is al tijden kut, het voetbal is sinds Gio er is niet om aan te gluren en de jeugd krijgt 0,0 kans. Als je ouder wordt ga je gedrag van mede-supporters ook minder slikken zoals anti-nouri liedjes bij de KFC op de terugweg van de wedstrijd en personeelsleden die uitgekafferd worden door een paar kanslozen.

Gisteren ook weer, waarom zet je niet Burger er op een gegeven moment in? Waarom speelt Larsson 90 min terwijl het de zwakste man aan onze kant is? Ik heb in die 10 jaar dat ik een seizoenskaart heb echt wel kuttere seizoenen meegemaakt dan vorig jaar hoor, maar Gio maakt het ervan dat ik het allemaal wat minder gelaten accepteer dan in de tijden dat we alles met jeugdspelers deden. Wat dat betreft kijk ik jaloers naar Ajax waar de jeugdspelers wel gewoon gelijk een kans krijgen, zelfs op een middenveld dat kwalitatief beter bezet is dan die van ons (zie bijv de speelminuten van die Eiting). Hier weet je al dat Clasie en Vilhena kut kunnen spelen maar nooit gewisseld gaan worden.

Hier zeggen spelers dat we goed gespeeld hebben na de winst op Heerenveen, in plaats van de nadruk te leggen op het feit dat het écht heel slecht was, dat dit beter moet. Er zit een compleet gebrek aan zelfreflectie in dit Feyenoord en de staff die de houding creëert. Als we zoals gisteren uit bij een degradant spelen op kunstgras en die klappen erbovenop, verlies je gewoon weer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_181497608
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:35 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb hetzelfde hoor, heb er sinds vorig seizoen helemaal niet zo’n zin meer in. De sfeer rond de groep is kut, sfeer in het stadion is al tijden kut, het voetbal is sinds Gio er is niet om aan te gluren en de jeugd krijgt 0,0 kans.

Gisteren ook weer, waarom zet je niet Burger er op een gegeven moment in? Waarom speelt Larsson 90 min terwijl het de zwakste man aan onze kant is? Ik heb in die 10 jaar dat ik een seizoenskaart heb echt wel kuttere seizoenen meegemaakt dan vorig jaar hoor, maar Gio maakt het ervan dat ik het allemaal wat minder gelaten accepteer dan in de tijden dat we alles met jeugdspelers deden. Wat dat betreft kijk ik jaloers naar Ajax waar de jeugdspelers wel gewoon gelijk een kans krijgen, zelfs op een middenveld dat kwalitatief beter bezet is dan die van ons (zie bijv de speelminuten van die Eiting). Hier weet je al dat Clasie en Vilhena kut kunnen spelen maar nooit gewisseld gaan worden.
De jeugdspelers die bij Ajax een kans krijgen zijn 9 van de 10x van een hoger niveau dan wat er in de Feyenoord Academy rondloopt. Waarom zou Gio jeugdspelers een kans geven als die het niveau hebben van Rukkekutteveen?
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:39:55 #203
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181497631
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Bilal kostte 3.5 miljoen, dat was zeker in die tijd een godsvermogen voor ons. Haal je zo´n soortgelijk joch transfervrij ( en die zijn er plenty) of voor 5 ton was er al veel eerder afscheid van hem genomen (Net als destijds bijvoorbeeld met onze Noorse Iniesta). Nu bleef men vanwege zijn prijskaartje het maar proberen tegen beter weten in. Want ja 3.5 miljoen betalen voor een speler die er geen reet van kan is wel behoorlijk pijnlijk natuurlijk. Helemaal als je bij een club werkt waar de middelen toch al beperkt zijn.
Dat ie veel geld kostte betekent niet dat ze hem niet vroeg hebben gehaald. Kun je nagaan, zelfs als je een speler koopt die nog weinig bewezen heeft kan de prijs al in de buurt komen van de 4 miljoen die jij niet wil uitgeven aan één speler.

Ik denk ook dat een Van Drongelen en Dumfries vorig jaar voor ons echt niet zo goedkoop waren geweest als voor Heerenveen en HSV. Iedereen wist dat we geld hadden en er twee hele goede verdedigers waren vertrokken.

quote:
Je moet als Feyenoord gewoon niet in de positie komen waarbij spelers nog opgesteld worden louter omdat ze kapitaal vertegenwoordigen. Zoals nu met Larsson ook weer het geval is.
Eens.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:40:53 #204
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181497656
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De jeugdspelers die bij Ajax een kans krijgen zijn 9 van de 10x van een hoger niveau dan wat er in de Feyenoord Academy rondloopt. Waarom zou Gio jeugdspelers een kans geven als die het niveau hebben van Rukkekutteveen?
Dat weet je pas als je ze de kans geeft. Onze laatste lichting jeugdspelers doet het gewoon prima, ook in die Youth League vorig jaar.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:48:10 #205
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181497793
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De jeugdspelers die bij Ajax een kans krijgen zijn 9 van de 10x van een hoger niveau dan wat er in de Feyenoord Academy rondloopt. Waarom zou Gio jeugdspelers een kans geven als die het niveau hebben van Rukkekutteveen?
Kijk jij weleens naar Jong Feyenoord / U-19?

Lopen echt leuke talenten rond en spelen goed voetbal.
pi_181497815
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Feyenoord zou zich moeten spiegelen aan clubs als Club Brugge en Anderlecht. Clubs die met een lagere begroting (het belastingklimaat is wel gunstiger in België) toch vaak leuke spelers weten te scouten die later de stap maken naar het buitenland. Spelers als Izquerdo in het recente verleden, of Diaby, of Wesley.. die zouden ook voor Feyenoord aan aanwinst zijn. Maar ja, dan moet je ze wel scouten .
Brugge heeft een veel bredere selectie omdat ze hun kapitaal veel beter spreiden. Laatst voor een fooitje dat ventje van NEC opgepikt en dus nu Amrabat voor 2.5 miljoen. Niet dat alles wat zij doen nou weer meteen goud is maar het is wel lekker als je over er wat meer wisselmogelijkheden kunt beschikken en er concurrentie is voor posities dan bij ons nu het geval is.
blablablabla
pi_181497857
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat weet je pas als je ze de kans geeft. Onze laatste lichting jeugdspelers doet het gewoon prima, ook in die Youth League vorig jaar.
Klopt, maar soms worden talenten door ons beter gemaakt dan ze zijn.. zo'n Schuurman bijvoorbeeld.. daar had iedereen veel meer van verwacht. Dat hij het niet heeft laten zien heeft niet te maken met het niet krijgen van kansen.. gewoon niet goed genoeg.

quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Kijk jij weleens naar Jong Feyenoord / U-19?

Lopen echt leuke talenten rond en spelen goed voetbal.
Heel soms als op YouTube iets wordt uitgezonden. Kan prestaties van jeugdploegen nooit zo goed inschatten.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:53:03 #208
263417 Keyos
Like a Boss
pi_181497888
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Brugge heeft een veel bredere selectie omdat ze hun kapitaal veel beter spreiden. Laatst voor een fooitje dat ventje van NEC opgepikt en dus nu Amrabat voor 2.5 miljoen. Niet dat alles wat zij doen nou weer meteen goud is maar het is wel lekker als je over er wat meer wisselmogelijkheden kunt beschikken en er concurrentie is voor posities dan bij ons nu het geval is.

Probleem: we hebben redelijk wat concurrentie op bepaalde plekken maar uiteindelijk weet toch wel iedereen dat Ayoub, Burger of Kokcu zich met geen mogelijkheid in de basis kunnen spelen zolang Gio coach is. Dat wordt in principe elke wedstrijd 20 min voor Ayoub en klaar, zonder dat ze ook maar een mogelijkheid hebben om aan te tonen of het elftal wel- of niet beter draait met hun erin. Als de bestaande spelers dan de pannen van het dak spelen heb ik er vrede mee, maar als je ziet hoe onze verdediging speelt, hoe Toornstra soms speelt, hoe Clasie aan het seizoen begonnen is, vraag ik me af of die jeugdspelers dan zoveel minder zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 27-08-2018 15:00:33 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_181497927
Spelers die net tekort komen voor het eerste kunnen in Jong natuurlijk wel prima van waarde zijn. We moeten zo snel mogelijk met een elftal naar die KKD.

Bij Ajax en PSV lopen ook zat spelers in Jong rond waarvan men nu al weet dat ze nooit potten zullen breken in het eerste.

Die gebruik je dan een poosje en verkoop je voor een bescheiden transfersom aan clubs als NEC en RKC.
blablablabla
pi_181497958
Die Schuurman heeft dit seizoen niet eens een rugnummer gekregen. Maar blijkbaar kunnen ze hem ook niet verkopen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181497972
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

Probleem: we hebben redelijk wat concurrentie op bepaalde plekken maar uiteindelijk weet toch wel iedereen wel dat Ayoub, Burger of Kokcu zich met geen mogelijkheid in de basis kunnen spelen zolang Gio coach is. Dat wordt in principe elke wedstrijd 20 min voor Ayoub en klaar, zonder dat ze ook maar een mogelijkheid hebben om aan te tonen of het elftal wel- of niet beter draait met hun erin.
Geloof dat Gio ze wel op zal stellen als de tijd er rijp voor is en ze daadwerkelijk potentie hebben.
blablablabla
pi_181498129
Doe Gio niet.

Malacia kwam er pas in toen het echt niet anders kon, Vente dito.

Bijlow had ook tweede keeper geweest, want Jones was al benoemd tot aanvoerder.
pi_181498269
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:08 schreef macca728 het volgende:
Doe Gio niet.

Malacia kwam er pas in toen het echt niet anders kon, Vente dito.

Bijlow had ook tweede keeper geweest, want Jones was al benoemd tot aanvoerder.
Hij had dit seizoen ook prima met Vermeer of nog een nieuwe keeper kunnen beginnen, best een risico om Bijlow meteen eerste keeper te maken.

Probeer anders maar een lijstje op te stellen van jeugdspelers die bij Feyenoord niet aan de bak zijn gekomen onder Gio maar bij een andere club op gelijkwaardig niveau nu alsnog geslaagd zijn, dat gaat je niet lukken :)

Vente als eerste spits is gewoon 3x niks. Die kan er niet zoveel van en heeft nog altijd de fysiek van een schooljuf. Persoonlijk had ik liever Bjorn Johnsen bij Feyenoord gezien als aanspeelpunt als Jorgensen ontbreekt. Ideaal in een 433.

Maar goed dan zal je wel moeten zorgen voor aanvoer en niet buitenspelers hebben die constant naar binnentrekken 8)7
blablablabla
pi_181498328
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Probeer anders maar een lijstje op te stellen van jeugdspelers die bij Feyenoord niet aan de bak zijn gekomen onder Gio maar bij een andere club op gelijkwaardig niveau nu alsnog geslaagd zijn, dat gaat je niet lukken :)

Dit is zo'n enorm hypothetische vraag man.
Kun je echt niks mee.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181498399
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dit is zo'n enorm hypothetische vraag man.
Kun je echt niks mee.
Hoezo?
De suggestie die hij wekt is dat Gio pas in uiterste nood een beroep op jeugdspelers doet, naar mijn idee is er gewoon amper bruikbaar materiaal.

Als ze er wel waren geweest maar Gio had ze over het hoofd gezien of een verkeerde inschatting gemaakt dan waren die spelers met al hun talent inmiddels wel ergens anders aan het voetballen gekomen, toch?
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:27:31 #216
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181498453
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij had dit seizoen ook prima met Vermeer of nog een nieuwe keeper kunnen beginnen, best een risico om Bijlow meteen eerste keeper te maken.

Probeer anders maar een lijstje op te stellen van jeugdspelers die bij Feyenoord niet aan de bak zijn gekomen onder Gio maar bij een andere club op gelijkwaardig niveau nu alsnog geslaagd zijn, dat gaat je niet lukken :)

Vente als eerste spits is gewoon 3x niks. Die kan er niet zoveel van en heeft nog altijd de fysiek van een schooljuf. Persoonlijk had ik liever Bjorn Johnsen bij Feyenoord gezien als aanspeelpunt als Jorgensen ontbreekt. Ideaal in een 433.

Maar goed dan zal je wel moeten zorgen voor aanvoer en niet buitenspelers hebben die constant naar binnentrekken 8)7
We zitten hier allemaal van Geel af te zeiken maar komen wel zelf met een berg middelmaat aan _O- Voetbalt Bjorn Vleminckx nog? Kramer misschien weer terug halen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:31:54 #217
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181498533
Bjorn Johnsen. Mijn hemel. Dan oprecht liever Vente. En dat vind ik al niet heel veel.
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:41:28 #218
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181498698
Wat me gisteren opviel is dat Berghuis erg vaak met Toornstra rouleerde van positie. Toornstra stond daardoor vaak als rechtsbuiten en Berghuis zwerfde wat meer over het veld. Was dit de afgelopen wedstrijden ook al zo? Toornstra speelde meteen zijn beste wedstrijd van de afgelopen maanden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181498781
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:27 schreef satecl het volgende:

[..]

We zitten hier allemaal van Geel af te zeiken maar komen wel zelf met een berg middelmaat aan _O- Voetbalt Bjorn Vleminckx nog? Kramer misschien weer terug halen?
Riepen ze hier ook van Weghorst. Te min voor Feyenoord. Inmiddels voor 15 miljoen naar de Bundesliga verkast.

Als je niet begrijpt wat een aanspeelpunt is en waar zo´n speler aan moet voldoen kun je beter niks zeggen. Vente is vlees noch vis. Niet de balvastheid van een Jorgensen en niet de domme fysiek van een Kramer om bij corners of voorzetten voor gevaar te zorgen.
blablablabla
pi_181498792
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:41 schreef satecl het volgende:
Wat me gisteren opviel is dat Berghuis erg vaak met Toornstra rouleerde van positie. Toornstra stond daardoor vaak als rechtsbuiten en Berghuis zwerfde wat meer over het veld. Was dit de afgelopen wedstrijden ook al zo? Toornstra speelde meteen zijn beste wedstrijd van de afgelopen maanden.
Ik vond het positiespel, het lopen, en de positiewisselingen sowieso beter dan voorgaande weken. Alsof ze erop getraind hadden.

Dat dacht ik letterlijk tijdens de wedstrijd gisteren. :P

Totdat de hele flikkerse boel in elkaar donderde en we moesten billenknijpen voor de 4-4. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:56:44 #221
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181498920
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo?
De suggestie die hij wekt is dat Gio pas in uiterste nood een beroep op jeugdspelers doet, naar mijn idee is er gewoon amper bruikbaar materiaal.

Als ze er wel waren geweest maar Gio had ze over het hoofd gezien of een verkeerde inschatting gemaakt dan waren die spelers met al hun talent inmiddels wel ergens anders aan het voetballen gekomen, toch?
Misschien stokt hun ontwikkeling wel juist doordat ze doorstromen naar Feyenoord 1 en vervolgens geen kans of zelfs maar persoonlijke begeleiding krijgen. Het is niet alsof talent er vanzelf uitkomt als het een keer wel ergens de kans krijgt, meerdere jaren stilstaan en/of mentaal gebroken zijn kan best veel invloed hebben denk ik
  maandag 27 augustus 2018 @ 16:03:10 #222
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181499017
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Riepen ze hier ook van Weghorst. Te min voor Feyenoord. Inmiddels voor 15 miljoen naar de Bundesliga verkast.

Als je niet begrijpt wat een aanspeelpunt is en waar zo´n speler aan moet voldoen kun je beter niks zeggen. Vente is vlees noch vis. Niet de balvastheid van een Jorgensen en niet de domme fysiek van een Kramer om bij corners of voorzetten voor gevaar te zorgen.
Weghorst _O- Man man zaterdag even gekeken op Fox Sports, tegen Schalke. Wat een lompe speler. Zo tering slecht :') Kan niet eens een bal aannemen in een kleine ruimte. Hij raakte geen bal goed dus toen ging hij maar weer sleuren en zeuren. Werd na een uur uit zijn lijden verlost.

Zijn vervanger maakte de winnende(wel met geluk). Dus ook over meneer Weghorst hoor je over 3 maanden niks meer.

Heb je nog een suggestie? Frank Demouge misschien? Mathias Pogba?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181499163
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Weghorst _O- Man man zaterdag even gekeken op Fox Sports, tegen Schalke. Wat een lompe speler. Zo tering slecht :') Kan niet eens een bal aannemen in een kleine ruimte. Hij raakte geen bal goed dus toen ging hij maar weer sleuren en zeuren. Werd na een uur uit zijn lijden verlost.

Zijn vervanger maakte de winnende(wel met geluk). Dus ook over meneer Weghorst hoor je over 3 maanden niks meer.

Heb je nog een suggestie? Frank Demouge misschien? Mathias Pogba?
Heb je het wel over de Bundesliga. Zo´n Vente kon tegen Trencin al geen potten breken (lol) .
blablablabla
pi_181499167
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Riepen ze hier ook van Weghorst. Te min voor Feyenoord. Inmiddels voor 15 miljoen naar de Bundesliga verkast.

Als je niet begrijpt wat een aanspeelpunt is en waar zo´n speler aan moet voldoen kun je beter niks zeggen. Vente is vlees noch vis. Niet de balvastheid van een Jorgensen en niet de domme fysiek van een Kramer om bij corners of voorzetten voor gevaar te zorgen.
Weghorst kan echt niet bij Feyenoord. Die jongen heeft alle geluk van de wereld gehad.
pi_181499294
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:11 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Weghorst kan echt niet bij Feyenoord. Die jongen heeft alle geluk van de wereld gehad.
Oh ik beweer ook nergens dat het een geweldenaar is. Het is echter wel lekker om een fysiek sterke spits in je gelederen te hebben. Zo´n type als Vennegoor of Hesselink vroeger bij PSV.
Kramer had in die hoedanigheid ook zijn functie tijdens het kampioensjaar met bijvoorbeeld die 3-3 bij Utrecht. Als je met 2 spitsen wilt spelen, en als je gewoon in 433 zorgt voor aanvoer kan het ook nog wel renderen op zich.

Die Vente mist op het moment gewoon de body én de techniek. Niet voor niets dat Gio liever Van Persie in de spits zet.
blablablabla
pi_181499691
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:41 schreef satecl het volgende:
Wat me gisteren opviel is dat Berghuis erg vaak met Toornstra rouleerde van positie. Toornstra stond daardoor vaak als rechtsbuiten en Berghuis zwerfde wat meer over het veld. Was dit de afgelopen wedstrijden ook al zo? Toornstra speelde meteen zijn beste wedstrijd van de afgelopen maanden.
En Berghuis raakt nog steeds geen bal, maar lekker laten staan hoor....
pi_181499697
Zolang Van Geel en Van Bronckhorst werkzaam bij Feyenoord is het niks en zal het nooit wat worden. Die 2 zijn bezig om de club op vakkundige wijze te slopen. Financieel zijn we terug bij af (lees geen euro te besteden). Op het veld hebben we brandhout staan. Uit de jeugdopleiding komen geen talenten die we voor veel geld kunnen verkopen en/of die goed voetballen. Bij de eigen aanhang heerst alleen maar berusting. Intern zijn ze alleen maar bezig met het nieuwe stadion want dan zullen de kampioenschappen en andere prijzen uit de lucht komen vallen.
Het ergst is dat er geen enkel zicht is op betere tijden.Hoe kan het nou dat wij hier moord en brand schreeuwen terwijl de mensen die erover gaan het allemaal wel lekker vinden gaan? Het is gewoon hopeloos.
pi_181499720
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Weghorst _O- Man man zaterdag even gekeken op Fox Sports, tegen Schalke. Wat een lompe speler. Zo tering slecht :') Kan niet eens een bal aannemen in een kleine ruimte. Hij raakte geen bal goed dus toen ging hij maar weer sleuren en zeuren. Werd na een uur uit zijn lijden verlost.
Waarom die rode kaart nu terug gedraaid werd, was mij een raadsel.
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:07:30 #229
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181500140
Inclusief voorbereiding onze topscoorder: Toornstra _O_ 6 goals. Wat een god!

Gr. Klaas.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:45:06 #230
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181500972
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:07 schreef satecl het volgende:
Inclusief voorbereiding onze topscoorder: Toornstra _O_ 6 goals. Wat een god!

Gr. Klaas.


_O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181501285
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij had dit seizoen ook prima met Vermeer of nog een nieuwe keeper kunnen beginnen, best een risico om Bijlow meteen eerste keeper te maken.

Probeer anders maar een lijstje op te stellen van jeugdspelers die bij Feyenoord niet aan de bak zijn gekomen onder Gio maar bij een andere club op gelijkwaardig niveau nu alsnog geslaagd zijn, dat gaat je niet lukken :)

Vente als eerste spits is gewoon 3x niks. Die kan er niet zoveel van en heeft nog altijd de fysiek van een schooljuf. Persoonlijk had ik liever Bjorn Johnsen bij Feyenoord gezien als aanspeelpunt als Jorgensen ontbreekt. Ideaal in een 433.

Maar goed dan zal je wel moeten zorgen voor aanvoer en niet buitenspelers hebben die constant naar binnentrekken 8)7
Ik geef al voorbeelden van 3 jeugdspelers die nu wel spelen maar nooit hadden gespeeld als de omstandigheden niet toevallig zo waren geweest.

Je kan ook El Hamkouri noemen of een willekeurige middenvelder, neem ook bv Geertruida.

Niemand weet of ze het niveau hebbem maar voordat Jan Scharie of Toornstra een keer gepasseerd worden moet er heel wat gebeuren bij Gio.

Wel lekker Bilal inbrengen elke keer of Boetius/Larsson.

En ja hij had ook met Vermeer kunnen beginnen maar die heeft mot gehad met Gio, net als Amrabat en Boetius. Daarom mochten Burger en El Hamkouri een keer invallen.
pi_181501393
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Misschien stokt hun ontwikkeling wel juist doordat ze doorstromen naar Feyenoord 1 en vervolgens geen kans of zelfs maar persoonlijke begeleiding krijgen. Het is niet alsof talent er vanzelf uitkomt als het een keer wel ergens de kans krijgt, meerdere jaren stilstaan en/of mentaal gebroken zijn kan best veel invloed hebben denk ik
Dit denk ik dus ook.

Ook aankopen krijgen blijkbaar nauwelijks begeleiding. En ja Amrabat kan je ook veel verwijten maar als je concurrenten zo falen en je krijgt zelf amper een kans...
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:05:52 #233
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181501519
Is ramselaar ondertussen al gesignaleerd in rotterdam? (vangeel zal dan zeggen dat het een u21 of international is, dus gekocht)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181501915
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik geef al voorbeelden van 3 jeugdspelers die nu wel spelen maar nooit hadden gespeeld als de omstandigheden niet toevallig zo waren geweest.

Je kan ook El Hamkouri noemen of een willekeurige middenvelder, neem ook bv Geertruida.

Niemand weet of ze het niveau hebbem maar voordat Jan Scharie of Toornstra een keer gepasseerd worden moet er heel wat gebeuren bij Gio.

Wel lekker Bilal inbrengen elke keer of Boetius/Larsson.

En ja hij had ook met Vermeer kunnen beginnen maar die heeft mot gehad met Gio, net als Amrabat en Boetius. Daarom mochten Burger en El Hamkouri een keer invallen.
Geertruida heeft zijn debuut allang gemaakt tegen Swift. Weinig indruk gemaakt.
El Hankouri plz die kon er bij Willem II al geen reet van. 21 wedstrijden daar, mag jij raden hoeveel doelpunten.

Ik ben helemaal voor eigen jeugd inbrengen maar het moet wel het spul naar een hoger niveau tillen of in elk geval potentie vertonen. Dat zo'n Burger het bij 019 leuk doet is hardstikke fijn maar maakt je eerste elftal echt niet beter. Is gewoon een dravertje met de bal waar we er al tig van hebben lopen Een soort Ayoub maar dan een klasse of drie minder.
blablablabla
pi_181501981
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dit denk ik dus ook.

Ook aankopen krijgen blijkbaar nauwelijks begeleiding. En ja Amrabat kan je ook veel verwijten maar als je concurrenten zo falen en je krijgt zelf amper een kans...
Die gozer is boos vertrokken,zal in de realiteit allemaal wel meevallen.

Je hoort verder ook niemand van de aankopen klagen over de begeleiding.

Als het weer even slecht gaat komen altijd dit soort bullshit verhalen de wereld in.
blablablabla
pi_181502033
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De jeugdspelers die bij Ajax een kans krijgen zijn 9 van de 10x van een hoger niveau dan wat er in de Feyenoord Academy rondloopt. Waarom zou Gio jeugdspelers een kans geven als die het niveau hebben van Rukkekutteveen?
Mwah, De Ligt heeft okk behoorlijk wat blunders op z’n naam. Het gaat er ook om dat je die gasten een kans geeft. Van Hanegem heeft in zoverre wel gelijk dat die Hankouri en Toure alleen voor bühne zijn gebracht.

Het is best apart dat je van de week nog de TD hoort zeggen dat we het meer met jeugdspelers gaan doen en dat je trainer dan bij een 0-4 gewoon stug niet wil wisselen. Je zou bijna denken dat het statement was.

Neemt verder niet weg dat wij ons enorm in de voeten hebben geschoten door geen jeugdelftal in de KKD te hebben. Het is voor mij geen toeval dat PSV nu aardig de vruchten kan plukken van hun jeugdopleiding.
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 augustus 2018 @ 18:30:19 #237
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181502034
Wie moet eruit voor Ayoub?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_181502067
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:30 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah, De Ligt heeft okk behoorlijk wat blunders op z’n naam. Het gaat er ook om dat je die gasten een kans geeft. Van Hanegem heeft in zoverre wel gelijk dat die Hankouri en Toure alleen voor bühne zijn gebracht.

Het is best apart dat je van de week nog de TD hoort zeggen dat we het meer met jeugdspelers gaan doen en dat je trainer dan bij een 0-4 gewoon stug niet wil wisselen. Je zou bijna denken dat het statement was.

Neemt verder niet weg dat wij ons enorm in de voeten hebben geschoten door geen jeugdelftal in de KKD te hebben. Het is voor mij geen toeval dat PSV nu aardig de vruchten kan plukken van hun jeugdopleiding.
Heeft Van Geel dat geroepen? Was dat niet clown van een algemeen directeurtje die dat zei?
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:33:27 #239
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181502088
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie moet eruit voor Ayoub?
Op termijn Jorgensen in de spits, RVP ipv van Toornstra en daarachter Ayoub en Clasie.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 augustus 2018 @ 18:34:35 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181502109
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:33 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Op termijn Jorgensen in de spits, RVP ipv van Toornstra en daarachter Ayoub en Clasie.
Jorgensen viel me tegen vorig seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:35:58 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_181502133
Boëtius naar Mainz.
2000 light years from home
pi_181502137
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie moet eruit voor Ayoub?
Vilhena, al schijnt Ayoub aanvallender ingesteld te zijn dan Vilhena. Oppassen dus dat de balans niet doorslaat op het middenveld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:36:18 #243
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_181502146
Bordeaux schijnt nu interesse te hebben in Jørgensen, omdat een andere spits waar ze rond mee waren zwaar geblesseerd is geraakt.
pi_181502164
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jorgensen viel me tegen vorig seizoen.
Mij ook, evenals op het WK. Zo statisch, en had z'n vizier ook niet echt op scherp staan vorig seizoen.

Hopelijk dit seizoen weer beter, al schijnt Bordeaux interesse te hebben volgens een gerucht dat op FR12 is geplaatst. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 augustus 2018 @ 18:40:40 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181502231
*O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:40:56 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181502237
Mooi. Van Boëtius zijn we ook af. Zal wel gratis weg zijn gegaan.
pi_181502259
quote:
Nummer 5 en "offensieve middenvelder"? :D

Denken ze een middenvelder gekocht te hebben ofzo?

Toch een club uit de middenmoot in de Bundesliga voor Boetius, dat had ik niet gedacht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181502307
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nummer 5 en "offensieve middenvelder"? :D

Denken ze een middenvelder gekocht te hebben ofzo?

Toch een club uit de middenmoot in de Bundesliga voor Boetius, dat had ik niet gedacht.
:D
Zou geniaal zijn als hij daar wel rendeert. Maar met zijn fysiek en constante balverlies ben ik er toch bang voor _O-
blablablabla
pi_181502328
Tot wanneer kunnen we spelers kopen eventueel
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:50:03 #251
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181502417
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:45 schreef Elan het volgende:
Tot wanneer kunnen we spelers kopen eventueel
1 sept 00:00. geloof ik.
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:52:54 #252
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181502463
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:33 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Op termijn Jorgensen in de spits, RVP ipv van Toornstra en daarachter Ayoub en Clasie.
Vermoedelijk met Toornstra op de positie van Larsson hoor.

Gewoon in het algemeen jammer van Boëtius. Had hem liever zien blijven, Larsson is nog zwakker en Hankouri en Sinisterra kunnen er blijkbaar niet zo veel van.
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:54:04 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181502484
3,5 miljoen voor Boetius _O-

Netjes!
pi_181502493
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Geertruida heeft zijn debuut allang gemaakt tegen Swift. Weinig indruk gemaakt.
El Hankouri plz die kon er bij Willem II al geen reet van. 21 wedstrijden daar, mag jij raden hoeveel doelpunten.

Ik ben helemaal voor eigen jeugd inbrengen maar het moet wel het spul naar een hoger niveau tillen of in elk geval potentie vertonen. Dat zo'n Burger het bij 019 leuk doet is hardstikke fijn maar maakt je eerste elftal echt niet beter. Is gewoon een dravertje met de bal waar we er al tig van hebben lopen Een soort Ayoub maar dan een klasse of drie minder.
ja beter Bilal 3 jaar proberen, hoeveel doelpunten ?
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:55:26 #255
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181502507
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:54 schreef fetX het volgende:
3,5 miljoen voor Boetius _O-

Netjes!
Topaankoop!

Met 2 miljoen winst doorverkocht :)
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:56:50 #256
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181502539
Over twee seizoenen overigens Boëtius voor 2.5 miljoen oppikken en dan een seizoen later voor 4.5 miljoen verkopen, zo blijf je winst maken op hetzelfde product.
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:00:45 #257
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181502595
Kunnen we Toornstra ook niet slijten aan Mainz? Die scouting is blijkbaar ook niet zo best.
pi_181502645
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Topaankoop!

Met 2 miljoen winst doorverkocht :)
VanGeelGod
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 19:02:56 #259
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181502650
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:54 schreef fetX het volgende:
3,5 miljoen voor Boetius _O-

Netjes!
Krabby zegt ‘een paar ton.’
pi_181502653
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja beter Bilal 3 jaar proberen, hoeveel doelpunten ?
El Hankouri is van het niveau Bilul. Snap niet dat je vindt dat Gio die meer speeltijd zou moeten geven.
blablablabla
pi_181502662
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:54 schreef fetX het volgende:
3,5 miljoen voor Boetius _O-

Netjes!
Bij moeten leggen?
blablablabla
pi_181502686
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Krabby zegt ‘een paar ton.’
De doorgaans goed geïnformeerde Telegraaf wat Feyenoord betreft meldt 3,5 miljoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:04:59 #263
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181502692
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij moeten leggen?
Krabby meldt een paar ton.

De Telegraaf 3,5 miljoen.

_O-
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:06:07 #264
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181502712
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Krabby zegt ‘een paar ton.’
Krabby zit er echt áltijd naast. De Telegraaf is doorgaans goed ingelicht.

Ook al is het 2,5 miljoen. Dan is het nog dikke prima.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 19:06:12 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181502715
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De doorgaans goed geïnformeerde Telegraaf wat Feyenoord betreft meldt 3,5 miljoen.
Ja, is nogal een verschil he.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:07:44 #266
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181502746
VanGeelGod
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181502757
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja, is nogal een verschil he.
Ach, 3,5 miljoen is 35 ton. Das ook een paar ton. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:20:50 #268
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181503030
@Mkrabby
Correctie, eerlijk is eerlijk: #Feyenoord heeft een goede deal gedaan, paar ton zijn de bonussen. Dus Boetius kan meer dan 3 miljoen euro gaan opleveren.
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:22:57 #269
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181503064
Maar goed, ik denk dat Feyenoord nu wel een linksbuiten nodig heeft. Wat dachten jullie van Boëtius? Kost maar rond de drie miljoen, heeft vast geleerd van zijn fouten, is international en hij is gewoon een prima voetballer hoor!
Makkelijk tweede.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:23:16 #270
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181503071
Heeft Mainz dezelfde scouting als Feijenoord ?
Man man man wat moeten ze daar mee. :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_181503162
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, ik denk dat Feyenoord nu wel een linksbuiten nodig heeft. Wat dachten jullie van Boëtius? Kost maar rond de drie miljoen, heeft vast geleerd van zijn fouten, is international en hij is gewoon een prima voetballer hoor!
Prima deal lijkt me.

Hij kent de club ook. Verwacht een breedgedragen transfer.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181503198
Moet Boetius nu in Mainz op de bank gaan zitten ? :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:33:50 #273
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181503284
Wat gaan we kopen voor 6 miljoen, suggesties? (wat je denkt en wat je zou willen)

Edit: Nog een vraag, heeft iemand ooit die lewis zien spelen van feyenoord? Misschien kan hij wel centraal spelen samen met juste ofzo en kan je daaromheen een verdediging bouwen. De Ligt stond ook vroeg in het eerste elftal dus waarom niet....



[ Bericht 29% gewijzigd door govie op 27-08-2018 19:42:54 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:34:11 #274
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181503292
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Vermoedelijk met Toornstra op de positie van Larsson hoor.

Gewoon in het algemeen jammer van Boëtius. Had hem liever zien blijven, Larsson is nog zwakker en Hankouri en Sinisterra kunnen er blijkbaar niet zo veel van.
Had jij verwacht dat Sinisterra er meteen zou staan? Ik niet. Zo'n super talent is het niet en ook dergelijke spelers hebben vaak wat tijd nodig om hier hun draai te vinden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181503475
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:34 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Had jij verwacht dat Sinisterra er meteen zou staan? Ik niet. Zo'n super talent is het niet en ook dergelijke spelers hebben vaak wat tijd nodig om hier hun draai te vinden.
Dat is inderdaad helemaal niet gek. Vond het tot nu toe veelbelovend wat we te zien kregen en met een keihard falende Larsson zou ik hem wel willen zien spelen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181503555
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:42 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat is inderdaad helemaal niet gek. Vond het tot nu toe veelbelovend wat we te zien kregen en met een keihard falende Larsson zou ik hem wel willen zien spelen.
Precies, gewoon opstellen die gozer.
Hou dat geld maar lekker in je zak. Eventueel transfervrij die Dzsudzsák oppikken.
blablablabla
pi_181503618
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies, gewoon opstellen die gozer.
Hou dat geld maar lekker in je zak. Eventueel transfervrij die Dzsudzsák oppikken.
Dzudszak gaat echt niet naar Feyenoord
pi_181503677
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dzudszak gaat echt niet naar Feyenoord
Zou wel goeie trol zijn.
blablablabla
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:57:15 #279
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181503787
Ik denk dat ze geen vervanger halen. van Persie gaat naar 10. Toornstra vaste invaller. Kan op 10, maar ook vanaf links.

Sinisterra speelt op dit moment wel erg lekker bij Jong Feyenoord. Blinkt wederom uit.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181503955
Goeie verdediger halen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:07:58 #281
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181504036
Ayoub lijkt weer geblesseerd te raken op dit moment bij Jong Feyenoord.

EDIT: Valt allemaal wel mee.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181504050
Dat houdt ook nooit op.
pi_181504110
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:57 schreef satecl het volgende:
Ik denk dat ze geen vervanger halen. van Persie gaat naar 10. Toornstra vaste invaller. Kan op 10, maar ook vanaf links.

Sinisterra speelt op dit moment wel erg lekker bij Jong Feyenoord. Blinkt wederom uit.
Scoort net een vrije trap zie ik.

Sinisterragod.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:16:25 #284
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181504289
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dzudszak gaat echt niet naar Feyenoord
RvP speelt er ook, 1 een stuk vee over de dam is....

Ik zou bazoer ook wel graag bij feyenoord zien, ruilen voor berghuis+centjes ofzoiets.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:20:47 #285
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181504394
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:16 schreef govie het volgende:

[..]

RvP speelt er ook, 1 een stuk vee over de dam is....

Ik zou bazoer ook wel graag bij feyenoord zien, ruilen voor berghuis+centjes ofzoiets.
ja inderdaad en viktor fisssjer ruilen voor jurgensen + centjes of zoiets!!!

gr
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181505040
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:34 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Had jij verwacht dat Sinisterra er meteen zou staan? Ik niet. Zo'n super talent is het niet en ook dergelijke spelers hebben vaak wat tijd nodig om hier hun draai te vinden.
Natuurlijk niet, maar een potje invallen? Ja, dat wel. Zeker als je met nog 25min spelen 0 4 voor staat.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_181506169
Volgens de heren van fr12 word Jorgensen verkocht aan Bordeaux

https://www.fr12.nl/nieuw(...)ast-op-jrgensen.html

Sommige zeggen dat de transfer zo goed als rond is. We wachten het af
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 27 augustus 2018 @ 21:32:39 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181506309
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:30 schreef TLC het volgende:
Moet Boetius nu in Mainz op de bank gaan zitten ? :')
Ja, want hij heeft niks te zoeken in de Bundesliga _O-
pi_181506340
Bordeaux..niet echt een aansprekende club. Hebben wel wat te besteden na de transfer van Malcom dus ben benieuwd.
pi_181506534
Als ze meer dan 20 MIL voor hem kunnen vangen dan zou ik het zeker doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181506586
Vervolgens teveel geld betalen om Castaignos terug te halen _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181506711
Ik zou die Linssen van Vitesse een typische Feyenoord/Van Geel/middelmaat aankoop vinden.
pi_181507072
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 21:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik zou die Linssen van Vitesse een typische Feyenoord/Van Geel/middelmaat aankoop vinden.
die is volgend jaar 29. zo gek is zelfs van geel niet
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 augustus 2018 @ 22:06:26 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181507289
Elia terug
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_181507445
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elia terug
Dat zou een goede beslissing zijn.

Ik zie Elia alleen niet al zo snel weer terugkomen eigenlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:11:35 #296
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181507473
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zou een goede beslissing zijn.

Ik zie Elia alleen niet al zo snel weer terugkomen eigenlijk.
Krabbeman heeft t ook over Elia op zijn twitter. Maar lijkt onhaalbaar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181507479
Die geheimzinnigheid met betrekking tot Jorgensen vind ik wel vreemd.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181507508
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zou een goede beslissing zijn.

Ik zie Elia alleen niet al zo snel weer terugkomen eigenlijk.
Hij mag weg voor zon 2 mil . Zou het een typische van Geel aankoop vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:22:27 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181507819
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 22:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hij mag weg voor zon 2 mil . Zou het een typische van Geel aankoop vinden
Mag weg voor 2 miljoen!? Bron?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181507945
Elia moet je niet willen. Kan alleen maar tegen vallen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:30:41 #301
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181508017
Wie weet komt er nog iemand voor berghuis.

Die mance wordt wel gehyped op frsite maar ik vond heel dat trencin niet echt top, eerder toposs niveau. Dat je daarvan verliest zegt meer over feyenoord dan over mance. Ik vind zelf die namli wel potentie hebben, ook tegen feyenoord speelde hij redelijk. Misschien kunnen we die opikken voor 4 miljoen als bazoer niet voor 10 miljoen komt.

[ Bericht 48% gewijzigd door govie op 27-08-2018 22:38:13 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')