Maakt me niet uit wie, gewoon even een SC.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou fijn zijn als Hamilton en Vettel elkaar er even af zouden tikken.
/droomtquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lewis ook niet vanwege de mijnequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Fokker89 het volgende:
Vettel liever niet trouwens ivm mijn manager.
Kut, weer vergeten te wisselen. Heb Leclercquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Fokker89 het volgende:
Vettel liever niet trouwens ivm mijn manager.
Niet goed voor mijn centjes, maar vooruitquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Perez is niet verkeerd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kut, weer vergeten te wisselen. Heb Leclercen Perez.
Die rijdt straks gewoon de hele pitlane aan gort waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft Grosjean trouwens als wel eens een pitstop gemaakt om banden te wisselen? Zo ver komt hij toch nooit?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft Grosjean trouwens als wel eens een pitstop gemaakt om banden te wisselen? Zo ver komt hij toch nooit?
Nee, maar dat Sauber chassis gaat hier ook niet helpenquote:
Wie?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:02 schreef Uccie het volgende:
Sirotkin weer meest onzichtbare coureur van de race
Ik sta ook rond die plekquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, maar dat Sauber chassis gaat hier ook niet helpen![]()
Dit seizoen toch al opgegeven met plek 858
Hij doet in elk geval niets verkeerd....helaas voor hem ook niets goed.quote:
Dat ja, paar keer precies de verkeerde keuzes. En dan is het klaarquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:03 schreef Fokker89 het volgende:
I
[..]
Ik sta ook rond die plekbegon echt kut.
Mjah, dat maakt mij niet eens uit eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je had gewoon geen zin om te koken.
Jep, dat is wel jammer, inlopen is dan onmogelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat ja, paar keer precies de verkeerde keuzes. En dan is het klaar
Wij wilden het gewoon niet risketen dat we het moeten opeten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je had gewoon geen zin om te koken.
Afkloppenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Prima pitstop voor Max, dit was het dan wel een beetje qua top 3 en spannende momenten.
Ik zet in op ronde 43 een motorplof, zo'n mooie Franse ploffer
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij wilden het gewoon niet risketen dat we het moeten opeten.
Dat lukt hem wel, anders vliegen ze er gewoon beide af, maar hij laat hem echt niet voorbij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Afkloppen.
Ik denk dat ie tegen het einde aan nog even Bottas achter zich moet houden.
Ik heb stroll ook niet gezien. Of Stoffel.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:02 schreef Uccie het volgende:
Sirotkin weer meest onzichtbare coureur van de race
En Sainz!quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb stroll ook niet gezien. Of Stoffel.
Wie?quote:
Goed punt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb stroll ook niet gezien. Of Stoffel.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij wilden het gewoon niet risketen dat we het moeten opeten.
Die is toch weg?quote:
Dat probleem heeft zich alvast opgelost.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Afkloppen.
Ik denk dat ie tegen het einde aan nog even Bottas achter zich moet houden.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan gewoon goed koken, ik ben alleen heel slecht in het maken van foodpics.
Oh dat inhaalbeest die nu 2 rondes achter ligt. En bij de start weer door 5 man ingehaald werd. Die Ricciardo?quote:
Misschien moet je ze dan ook maken voordat je er al op hebt gekauwd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan gewoon goed koken, ik ben alleen heel slecht in het maken van foodpics.
Die heeft er helemaal geen zin meer in joh, motivatie bij dat team is 0.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Oh dat inhaalbeest die nu 2 rondes achter ligt. En bij de start weer door 5 man ingehaald werd. Die Ricciardo?
hij is al wegquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Oh dat inhaalbeest die nu 2 rondes achter ligt. En bij de start weer door 5 man ingehaald werd. Die Ricciardo?
Nee de motor is 0. Daarom gaat ie ook weg.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heeft er helemaal geen zin meer in joh, motivatie bij dat team is 0.
Nouja, ALS het werkt werkt het goed. Volgend jaar Honda is inderdaad nog afwachten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee de motor is 0. Daarom gaat ie ook weg.
Ja dat die nog niet zijwaarts door Eau Rouge is gegaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het helemaal niks dat Grosjean nog rijdt.
Goed voor mijn manager.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ik verbaas me erover dat er 2 Williamsen lijken te gaan finishenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
Sowieso wel een leuke chagrijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:19 schreef yvonne het volgende:
Ok, dus kimi blijft , mooi, goede coureur.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat er 2 Williamsen lijken te gaan finishen
Die Honda die nu aan het vechten is met de Ferrari motor?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ALS het werkt werkt het goed. Volgend jaar Honda is inderdaad nog afwachten.
ik zie hem liever rijden dan Bottasquote:
Het moet allemaal nog blijken, Honda in een andere auto kan wel totaal anders zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die Honda die nu aan het vechten is met de Ferrari motor?
Idd ik wist het wel.
Ik had het Leclerc wel gegund, denk dat hij in een Ferrari heel goed uit de verf komt. Maar goed die is nog jong.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:19 schreef yvonne het volgende:
Ok, dus kimi blijft , mooi, goede coureur.
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is wel een bijzonder gerucht.
Zie je hem al die Red Bull persdingetjes doen![]()
?
Bottas is ook een nobody, dat is het nadeel van 2e coureur zijn naast een Hamilton.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik zie hem liever rijden dan Bottas
Ja zo kun je wel door blijven gaan met de smoesjes carrousel. Gasly rijdt inmiddels 7 seconden voor Ericssonquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het moet allemaal nog blijken, Honda in een andere auto kan wel totaal anders zijn.
Ken je de ferrari kerstcampagnequote:
behoorlijk kapoet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het weggehaald. Mijn oor was kapot.
Ja dat bedoel ik toch ook, het RB chassis is nog wel een stuk beter, dus misschien pakt het juist wel goed uit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja zo kun je wel door blijven gaan met de smoesjes carrousel. Gasly rijdt inmiddels 7 seconden voor Ericsson
nou nou nouquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke aan kerst.
Ah zo, dat las ik niet in je andere reactiequote:Op zondag 26 augustus 2018 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch ook, het RB chassis is nog wel een stuk beter, dus misschien pakt het juist wel goed uit.
2 Williams, 2 haas, 2 Toro Rosso is inderdaad wel bijzonderquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat er 2 Williamsen lijken te gaan finishen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |