Maakt me niet uit wie, gewoon even een SC.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou fijn zijn als Hamilton en Vettel elkaar er even af zouden tikken.

/droomtquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:

Lewis ook niet vanwege de mijnequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Fokker89 het volgende:
Vettel liever niet trouwens ivm mijn manager.

Kut, weer vergeten te wisselen. Heb Leclercquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Fokker89 het volgende:
Vettel liever niet trouwens ivm mijn manager.
 en Perez.
  en Perez.

Niet goed voor mijn centjes, maar vooruitquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
 .
.

Perez is niet verkeerd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kut, weer vergeten te wisselen. Heb Leclercen Perez.

Die rijdt straks gewoon de hele pitlane aan gort waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft Grosjean trouwens als wel eens een pitstop gemaakt om banden te wisselen? Zo ver komt hij toch nooit?

quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft Grosjean trouwens als wel eens een pitstop gemaakt om banden te wisselen? Zo ver komt hij toch nooit?

Nee, maar dat Sauber chassis gaat hier ook niet helpenquote:

Wie?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:02 schreef Uccie het volgende:
Sirotkin weer meest onzichtbare coureur van de race

Ik sta ook rond die plekquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, maar dat Sauber chassis gaat hier ook niet helpen
Dit seizoen toch al opgegeven met plek 858
 begon echt kut.
 begon echt kut.

Hij doet in elk geval niets verkeerd....helaas voor hem ook niets goed.quote:

Dat ja, paar keer precies de verkeerde keuzes. En dan is het klaarquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:03 schreef Fokker89 het volgende:
I
[..]
Ik sta ook rond die plekbegon echt kut.

Mjah, dat maakt mij niet eens uit eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je had gewoon geen zin om te koken.

Jep, dat is wel jammer, inlopen is dan onmogelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat ja, paar keer precies de verkeerde keuzes. En dan is het klaar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |