Wat heeft ie gedaan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Een kennis van mij zit vast in Wallonië, als 1 van de weinige blanken tussen de Arabieren en negers
Het schijnt niet erg te bevallen
Voordeel: je komt bij goed gedrag al na 1/3 van het uitzitten van de straf vrij.
Poging tot moord oa, had eigenlijk TBS moeten krijgen volgens de psychiater maar mocht van de rechter naar een reguliere gevangenis en komt dus over een paar jaar terug naar Nederland.quote:
Toch wel bizar dat ze daar ook voor de zwaardere misdrijven mensen na 1/3e laten gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Poging tot moord oa, had eigenlijk TBS moeten krijgen volgens de psychiater maar mocht van de rechter naar een reguliere gevangenis en komt dus over een paar jaar terug naar Nederland.
Om het waarschijnlijk weer te doen.
Los van wat je van de doodstraf vindt (humaan of niet) is dat ook gewoon een keuze. Je zou ook in de wet op kunnen nemen dat er slechts 1 beroepsprocedure mogelijk is en dat vervolgens binnen een korte termijn tot voltrekken van de doodstraf wordt overgegaan. Lijkt me heel goedkoop ivm jarenlang iemand eten en onderdak bieden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef wollah het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Voordat die injectie er komt (als die uberhaupt al komt) worden er eerst 20 rechtszaken gevoerd over uitstel van executie. En diegene zit dan ook nog eens jarenlang vast in Death Row wat ook kapitalen kost. Je wil niet weten wat een vermogen dat allemaal kost.
Van mij ook, Lantin in Luik. Is niks zwaars aan volgens hem.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Een kennis van mij zit vast in Wallonië, als 1 van de weinige blanken tussen de Arabieren en negers
Het schijnt niet erg te bevallen
Voordeel: je komt bij goed gedrag al na 1/3 van het uitzitten van de straf vrij.
Op Death Row is meer beveiliging, wat meer geld kost. Het bestaan van een aparte, kleine afdeling met eigen beveiliging en regels zorgt sowieso al voor extra kosten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:41 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat lees ik vaker. Maar waarom is de doodstraf duurder dan levenslang.
En wat is er inhumaan aan?
Vroeger kon je ook gewoon naar België rijden hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Starmanelon het volgende:
Dit is maar een incident. Laat de grenzen maar wijd open.
Je denkt dat met dichte grenzen dit soort incidenten voorkomen worden? Enige idee hoeveel mensen door drugscartel uit Mexico in de VS worden omgelegd met dichte grenzen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Starmanelon het volgende:
Dit is maar een incident. Laat de grenzen maar wijd open.
De cellen schijnen daar minder luxe te zijn dan hier.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is niet heel er handig van die Nederlander.
Wel onder je medegevangenen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De cellen schijnen daar minder luxe te zijn dan hier.
En het slachtoffer is een agent, daar maak je ook geen vrienden mee.
En voor hetzelfde geld zetten ze hem juist daarom lekker apart.quote:
quote:De opgepakte Nederlander (36) die verdacht wordt van betrokkenheid bij het doodschieten van een politieagent in het Belgische Spa, afgelopen nacht, was op stapt met een groepje landgenoten.
Hen zou de toegang zou zijn geweigerd tot een café, meldt het parket van Luik op basis van de eerste onderzoeksresultaten.
Dat zou wel een mogelijkheid zijn misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En voor hetzelfde geld zetten ze hem juist daarom lekker apart.
Denk niet dat de Belgische justitie zit te wachten op gevangenen die onder de ander gevangenen een heldenstatus genieten, dus daar zulle ze wel rekening mee houden gok ik.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou wel een mogelijkheid zijn misschien.
AD.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou wel een mogelijkheid zijn misschien.
Op zich wel, omdat er toch zo nu en dan rare bronnen aangehaald worden. Vandaar dat dat foutje mij opviel. Geen aanval verder.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
AD.
Maar da's niet echt relevant.
Tja, het AD.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich wel, omdat er toch zo nu en dan rare bronnen aangehaald worden. Vandaar dat dat foutje mij opviel. Geen aanval verder.
Je moet wel veel draadjes los hebben om zo te reageren op een weigering in een kroeg. Dan ga je toch gewoon ergens anders? Wat een mongool moet die gast zijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, het AD.
Maar het verhaal dat hij in een kroeg geweigerd zou zijn lijkt me niet ver van de waarheid te liggen.
Sommige gasten trekken dat slecht....
Als je in Luik niet de kroeg in mag is er wel wat mis. Wat een naargeestige stadquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, het AD.
Maar het verhaal dat hij in een kroeg geweigerd zou zijn lijkt me niet ver van de waarheid te liggen.
Sommige gasten trekken dat slecht....
Ging over Spa toch?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in Luik niet de kroeg in mag is er wel wat mis. Wat een naargeestige stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |