Ah, OK!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gewone stuc, zoals rood of goudband.
Dankjewel! Ik sta op ons terras als ik de foto's neemquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:15 schreef Tegan het volgende:
Super mooi! Enige wat ik zou missen is een terras.
Ga je nu je schutting zwart beitsen?quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:27 schreef yinu het volgende:
echt een heel coole tuin! Inspirerend, met zoveel zwart.
Ik heb muren... waarvan 1 hele lange. Dat is misschien een beetje heftig.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga je nu je schutting zwart beitsen?(wij hebben palenbeits gebruikt voor de schuur). Dankjewel!
Zelf doen geen optie voor je? Ik vind het ontzettend gaaf!quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:08 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik heb muren... waarvan 1 hele lange. Dat is misschien een beetje heftig.
Maar wel een houten uitbouwtje dat een verfje kan gebruiken, en waarvoor ik al de hele tijd naar van die zwartgeblakerde Zweedse of Japanse planken zat te kijken maar da's allemaal een beetje duur.
ja vet he. Wat ik hier heb is echt een klein muurtje waar al bestaande rabatdelen op zitten, ik weet niet of ik daar de investering in tijd/energie/geld in wil doen. Maar ik heb nog een plan voor een mogelijk ver/nieuwbouwproject op termijn en daarin zou het zeker een optie zijn...quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zelf doen geen optie voor je? Ik vind het ontzettend gaaf!
Ik doe helemaal nietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe, misschien zet ik Six. wel aan het werk met een vlammenwerper.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nette kleur ! Daar komt de wasmachine dan te staan ? Ga je dat van binnen nog dichtzetten/afwerken of schuif je gewoon de machine ervoor en klaar ?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:00 schreef Seven. het volgende:
Nog een weekje of zo en dan kan het thuiswerken beginnen.
Alle muren zijn nu glad en de meesten al de eerste laag verf zelfs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muurtje achter de trap moet nog geschuurd worden en daarna wordt die ook groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |