quote:
quote:
Ja prachtig beidenquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:44 schreef DeHovenier het volgende:
Trusten allemaal, ik ga lekker pitten
quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:44 schreef DeHovenier het volgende:
Trusten allemaal, ik ga lekker pitten
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 02:12 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Hier sluit ik zo mee af. Just my imagination.
Mijn overbuurvrouw is gek op deze muziek..ze rookt cokequote:
Ik wiet. Hmm.......quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw is gek op deze muziek..ze rookt coke
Ik snuif liever.quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw is gek op deze muziek..ze rookt coke
Ben jij btw dezelfde amarant[h]a zonder machtige blauwe druk? Er lopen hier 2 rond; 1 kutwijf en de ander is ok.quote:
Nou nou nou, zo kan 'ie wel weer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kan mij het verrotten wat jij liever snuift?
Je vraagt er zelf om met je kutopmerkingen. Wees een vent en slik zequote:Op maandag 27 augustus 2018 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo kan 'ie wel weer.
Ook wel een leuke aangezien je van de oudere muziekjes houd...quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ben jij btw dezelfde amarant[h]a zonder machtige blauwe druk? Er lopen hier 2 rond; 1 kutwijf en de ander is ok.
Misschien later even.quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook wel een leuke aangezien je van de oudere muziekjes houd...
ps leuk om je ook hier tegen te komen.
Je bent gekker dan ik dacht.quote:Op maandag 27 augustus 2018 04:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om met je kutopmerkingen. Wees een vent en slik zeals je zo eerlijk durft te zijn met je laffe muil
![]()
Volgens mij kan niemand dat....quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 27 augustus 2018 05:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand dat....
waarom reageer je dan niet op mn dm?quote:
Ben ik verplicht te reageren?quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
waarom reageer je dan niet op mn dm?
Je bent tot niets verplicht, ik ben alleen bezorgd om je...quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ben ik verplicht te reageren?
Waarom? ben jij mijn moeder?quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent tot niets verplicht, ik ben alleen bezorgd om je...
Nee, ik ben een totaal onbekende die een bepaalt patroon in je posts ziet en denkt dat je misschien een luisterend oor kan gebruiken....quote:
Dat kan ik altijd. Maar er is geen reden tot bezorgdheid. Trust mequote:Op maandag 27 augustus 2018 05:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een totaal onbekende die een bepaalt patroon in je posts ziet en denkt dat je misschien een luisterend oor kan gebruiken....
Dan heb je nu mijn 06 dus bellen kan altijd!quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat kan ik altijd. Maar er is geen reden tot bezorgdheid. Trust me
Kan ik ook bellen om te neuken?quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je nu mijn 06 dus bellen kan altijd!
Ik hoop dat dat waar is...
Nou laat maar. Tegen de tijd dat je bent bijgekomen ben ik al 2 keer daar geweestquote:Op maandag 27 augustus 2018 05:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kan ik ook bellen om te neuken?![]()
Dat is niet waarom ik je wil helpen.....quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kan ik ook bellen om te neuken?![]()
Nou, met iets anders ga je me echt niet [meer] reddenquote:Op maandag 27 augustus 2018 05:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is niet waarom ik je wil helpen.....
waar ben jij al 2x geweest? Klaargekomen? Is dat alles waar het om draait tegenwoordig??quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou laat maar. Tegen de tijd dat je bent bijgekomen ben ik al 2 keer daar geweest
Redden waarvan?quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou, met iets anders ga je me echt niet [meer] redden![]()
Dat vraag ik me zeer zeker af "Kim"quote:
Haha!! Volgens mij heb jij eerder hulp nodig dan ik..?quote:Op maandag 27 augustus 2018 05:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me zeer zeker af "Kim"
Ik wil je helpen maar het enige wat je doet is me afschuiven....
Want? Ik probeer een dame / meid te helpen???quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Haha!! Volgens mij heb jij eerder hulp nodig dan ik..?
Ik ben geen halve gare die niks heeft meegemaakt en daarom niet weet hoe te handelen met dit kutleven. Ik heb meer ballen dan menig man!quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want? Ik probeer een dame / meid te helpen???
Dus schuif je elke kans op hulp aan de kant?quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ben geen halve gare die niks heeft meegemaakt en daarom niet weet hoe te handelen met dit kutleven. Ik heb meer ballen dan menig man!
Wel van een random FOK!kert. Met alle respect overigensquote:Op maandag 27 augustus 2018 06:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus schuif je elke kans op hulp aan de kant?
En denk je dat elke random fokkert zo vasthoudend zou zijn? Je zomaar out off the blue door de nummers die je poste zou vragen of je hulp kan gebruiken?quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wel van een random FOK!jert. Met alle respect overigens
Nou, als ik plannen heb om mezelf van kant te maken ben jij de 1ste die ik ga bellen, ok?quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En denk je dat elke random fokkert zo vasthoudend zou zijn? Je zomaar out off the blue door de nummers die je poste zou vragen of je hulp kan gebruiken?
Ik heb liever dat je mij dan niet belt maar een hulplijn..... Die zijn daar beter in maar het feit dat jij nu zelf begint over zelfmoord betekend dat ik niet helemaal verkeerd zat....quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou, als ik plannen heb om mezelf van kant te maken ben jij de 1ste die ik ga bellen, ok?
Mijn excuus, verkeerde woorden....quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn excuus, verkeerde woorden....![]()
In mijn ogen ben je een kanjer maar ik snap dat dat niet de woorden waren die jij horen wilde.... mijn excuus... Ik versta 0% van de worden in dat nummer dus snap ik ook niet de boodschap die je mee geven wil....
Het maakt de belofte niet helemaal waar.quote:
Ooit eens live gezien op Torhout. Geweldige stem die zangeres!quote:
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:29 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ooit eens live gezien op Torhout. Geweldige stem die zangeres!
Zo oud, dat er geeneens beelden van zijnquote:
Die line-up ook, retroquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:38 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Zo oud, dat er geeneens beelden van zijnhttps://www.last.fm/fr/festival/194534+Torhout+Werchter/lineup
quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar ik kan niet anders dan aan deze denken![]()
mooiquote:
hahaha... niet erg hoorquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik nam dit heel serieus toen ik een jaar of 13 was![]()
quote:
Behoorlijkquote:
ja idd, toch mooi die tijdsgeest toenquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
Die clips en die outfits ook, geweldig! Alles lijkt op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |