quote:Op woensdag 26 september 2018 20:47 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax komende zondag ook zo tegen PSV begint verliezen ze met 3-0

Onlogisch heeft een kind, daar moet hij ook aan denken.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
Beetje pussy dat je niet meedoet eigenlijk.

'maar 100 keer per dag'quote:Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? Net alsof FOK! me zoveel boeit.
Ik post maar 100 keer per dag (lol)

Ik vind FOK! veel te leuk om aan zo'n ridicule weddenschap mee te doenquote:Op woensdag 26 september 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
Beetje pussy dat je niet meedoet eigenlijk.

Nooit, idioot.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Onlogisch ik stel voor dat wij ook mee gaan doen

Triestquote:Op woensdag 26 september 2018 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind FOK! veel te leuk om aan zo'n ridicule weddenschap mee te doen

Goede zin.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:54 schreef Liftdeur het volgende:
Het is ook typisch zo'n pot waar je autoalarm op de achtergrond hoort.

Sinds jij terug bent van vakantie post je volop reacties en zelfs nieuwe topics, mooi om te zienquote:

GGMM is een mooie jongenquote:Op woensdag 26 september 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sinds jij terug bent van vakantie post je volop reacties en zelfs nieuwe topics, mooi om te zien

Scrummie komt ook binnenkort terug van vakantiequote:Op woensdag 26 september 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sinds jij terug bent van vakantie post je volop reacties en zelfs nieuwe topics, mooi om te zien

GGMM de nieuwe tong80quote:Op woensdag 26 september 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]

Doe normaal, idioot.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik vond het tijd voor een frisse start.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |