Lekker in de kring zitten waar tante Joke aan je vraagt hoe het op school gaat nu.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die is aan het douchen. We gaan zo naar een verjaardag (lol).
Wat een verstandige man.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, en zijn moeder is dinsdag voor Dinamo Kiev.
Is Stijn's moeder een man?quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een verstandige man.Waar is het mis gegaan bij Stijn?
Oma Els die in je wangetjes knijpt en je 50 cent toestopt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker in de kring zitten waar tante Joke aan je vraagt hoe het op school gaat nu.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker in de kring zitten waar tante Joke aan je vraagt hoe het op school gaat nu.
Prima idee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kunnen we ook kappen over dat ‘uitscoren’ complex van Feyenoord, als uitgerekend Toornstra scoort.
Heerenveen kreeg instructies om Toornstra niet te dekken volgens mij
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt het dat jouw vader voor Feyenoord is?
"Wil iemand nog een stukje augurk verpakt in een rolletje ham?"quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:35 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Oma Els die in je wangetjes knijpt en je 50 cent toestopt.
Waarom ben jij niet voor Feyenoord? Het is een verstandige man. Maar wel een waardeloze opvoeding.quote:
Boterhamworst tochquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Wil iemand nog een stukje augurk verpakt in een rolletje ham?"
Lauw Amstel Bier uit een stapelglas.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Wil iemand nog een stukje augurk verpakt in een rolletje ham?"
Ik ben een principiële jongen wat sport betreft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet voor Feyenoord? Het is een verstandige man. Maar wel een waardeloze opvoeding.
Ga zelf figureren in The Godfather IV.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:37 schreef Bugno2 het volgende:
Olde Riekerink kan zo figureren in The Godfather IV
Hij had gewoon 0 argumenten waarom je Feyenoord zou verkiezen boven Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet voor Feyenoord? Het is een verstandige man. Maar wel een waardeloze opvoeding.
Blijkbaar heb je IRL meer ruggengraat dan op FOK!quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben een principiële jongen wat sport betreft.
Normaliter word je voor de club waar je vader voor is. Heeft ie je nooit meegenomen naar de Kuip?quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben een principiële jongen wat sport betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |