Maak je afkomst kenbaar. Dit is een veilige, vertrouwde omgeving waar we allemaal eerlijk kunnen zijn tegen elkaar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet zo snel niet wat beter is...
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Maak je afkomst kenbaar. Dit is een veilige, vertrouwde omgeving waar we allemaal eerlijk kunnen zijn tegen elkaar.
Duurde te lang hoor ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drop jij ik ben Turk of doe ik het?
Is toch helemaal niet spannend joh.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Laat me het niet herhalen, jongedame.
Ben jij zo'n kastracist die het liefste mensen indeelt op afkomst?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Maak je afkomst kenbaar. Dit is een veilige, vertrouwde omgeving waar we allemaal eerlijk kunnen zijn tegen elkaar.
Je hoeft je toch niet te schamen. Het is veilig, meisje. Toe maar. Gooi het er maar uit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet spannend joh.
Ik hou van Nederlanders en Surinamers. Voor de rest haat ik iedereen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kastracist die het liefste mensen indeelt op afkomst?
Zo ben ik altijd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij hebt vanochtend volgens mij je lolbroek aangetrokken.
Zie ik er zo uit?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:12 schreef Mariocash het volgende:
Mag ik een gokje wagen? Je bent Iraanse. 😄
Ik zie het al, jij wordt de beste vriend van d1v4d, fijn voor die jongenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:12 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken, David. Ik ben Mariocash en ik ben nieuw hier.
Ik heb een groot hart.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij wordt de beste vriend van d1v4d, fijn voor die jongen
Nee, je bent niet 100 % NL. Je hebt te volle lippen en ogen zijn ook niet NL.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon een keer Nederlands zijn.
Maar ik heet Ellemieke?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, je bent niet 100 % NL. Je hebt te volle lippen en ogen zijn ook niet NL.
Maar uiteraard accepteren we je volledig in de samenleving. #noracist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |