Ik keek het via de PC, maar halverwege was ik er mee gestopt vanwege alle haperingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:39 schreef XL het volgende:
Einde tweede training was het beeld goed en stabiel. Kon ook prima camera wisselen. Of iedereen had opgegeven, of het problem was opgelost
Hier nu fp1 aan het kijken dus staat er gewoon op.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:40 schreef Sjemmert het volgende:
Net wakker denk de trainingen mooi even te gaan kijken staan ze er niet op
Gelukkig Ziggo go nog niet opgezegd zet die maar aan dan
Oke.. zag net nog alleen highlights en fp2 welke niet wou laden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier nu fp1 aan het kijken dus staat er gewoon op.
Sjemmert: "Meester, meester! Ze noemen me de hele tijd schele Sjemmertquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ben ik nou zo scheel of waar vind je fp1 dan ?
2019 > Australia > Onder het rolex logo rechts. 'Practice 1 Replay'quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke.. zag net nog alleen highlights en fp2 welke niet wou laden.
Ben ik nou zo scheel of waar vind je fp1 dan ? ben je niet naar 2018 aan het kijken ?
Meerdere schermpjes naast elkaar bedoel je? Dat wil ik dus ook weten. Want ik kan nu dus niet de livetiming en race in hetzelfde scherm krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:44 schreef flipsen het volgende:
Mis alleen wel de mogelijkheid om bij iedere coureur vanuit de auto te kunnen kijkenOf deden ze dat alleen bij de races, weet ik al niet meer...
Dat kon ik wel, toen het voor de tweede helft van de 2de vrije training eindelijk werktequote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
Meerdere schermpjes naast elkaar bedoel je? Dat wil ik dus ook weten. Want ik kan nu dus niet de livetiming en race in hetzelfde scherm krijgen.
Maar dat werkt alleen live? Ik zie helemaal geen opties daarvoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:41 schreef XL het volgende:
[..]
Dat kon ik wel, toen het voor de tweede helft van de 2de vrije training eindelijk werkte
Kan ik ook nu. Er zit een rode plus knop in het scherm en daarmee kan ik een tweede scherm openenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:06 schreef Justevo het volgende:
[..]
Maar dat werkt alleen live? Ik zie helemaal geen opties daarvoor.
Schiet mij maar lek. Waar dan? https://ibb.co/TcQt4z3quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Kan ik ook nu. Er zit een rode plus knop in het scherm en daarmee kan ik een tweede scherm openen
Dat ziet er wel netjes uit jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:17 schreef hole1988 het volgende:
Mijn setupje werkte ook prima. Gisteren was het vooral de standaard stream die kuren had.
[ afbeelding ]
is dit door iedereen te bouwen of... ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:17 schreef hole1988 het volgende:
Mijn setupje werkte ook prima. Gisteren was het vooral de standaard stream die kuren had.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |