Ik heb geen CC.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Frankrijk woont
[ afbeelding ]
En je had gewoon eerder moeten zijn. Vanmorgen werkte de kortingscode nog, 48 euro in Nederland![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan neem je een virtuele creditcardquote:
Volgens mij betekend dit (en dat weet ik niet zeker) dat je ook kunt betalen via tegoed in iTunes of de Play Store als je jezelf via de app registreert. En dat tegoed kun je natuurlijk ook ophogen met van die opwaardeerkaartjes die je gewoon in de winkel kunt kopen.quote:We accept Mastercard, Visa and Visa Debit and Maestro (UK only) when subscribing via www.f1tv.formula1.com.
You may also choose to subscribe via iOS, Android or Amazon Fire Tablet where you will pay via the app store.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:43 schreef beantherio het volgende:
Volgens mij betekend dit dat je ook kunt betalen via tegoed in iTunes of de Play Store
Dat heb ik uiteindelijk ook maar gedaan kreeg steeds foutmeldingen als ik wilde betalen via de app.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan neem je een virtuele creditcard
Waarom de fuck 190 euro per jaar in Frankrijk wat is dat?!?!?!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Frankrijk woont
[ afbeelding ]
En je had gewoon eerder moeten zijn. Vanmorgen werkte de kortingscode nog, 48 euro in Nederland![]()
Bij mij in Firefox ook maar als ik Google zit ik volgens een IP site (en dus m'n werk VPN) in de UK.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:39 schreef Moonlighter het volgende:
Geeft nu inderdaad weer aan dat ik in een unsupported region zit
In de app? Dan even opnieuw inloggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:39 schreef Moonlighter het volgende:
Geeft nu inderdaad weer aan dat ik in een unsupported region zit
De prijzen zijn volgens mij erg afhankelijk van de deals en pakketten die aangeboden worden door de TV zenders in die landen. F1 heeft natuurlijk deals met die zenders en als ze die er keihard uit concurreren met hun eigen service willen die straks geen zend rechten meer afnemen vermoed ik. Dus daar worden afspraken over gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom de fuck 190 euro per jaar in Frankrijk wat is dat?!?!?!
Het vrije kanaal?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:16 schreef Tinos85 het volgende:
Vrije trainingen zijn per dit jaar ook gewoon te zien op Ziggo. Vandaar ook mijn twijfel.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan neem je een virtuele creditcard
Volgens mij kun je met virtuele/prepaid creditcard geen (automatisch verlengende) abo's afsluiten.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteindelijk ook maar gedaan kreeg steeds foutmeldingen als ik wilde betalen via de app.
Thanks @:Crientj voor de voucher.
Ik weet niet of het automatisch verlengd wordt ik had iig geen problemen ermee en heb er een jaar abbo mee af kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kun je met virtuele/prepaid creditcard geen (automatisch verlengende) abo's afsluiten.
Daar had ik nog niet aangedacht. Ga ik ook eens proberenquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
F1TVPRO werkt ook top op de internet browser van m'n smarttv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |