Geen probleem dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij vliegen op 5 september, great.
Hoe danquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zoiets heeft dagenlange effecten.
ruilen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
nee dan vlieg ik terugquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Symbolisch gezien was 11 september beter geweest. Ik dacht dat we dat nooit zouden vergeten
Ik op 7 september, komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nooit eerder ervaring mee gehad, maar het lijkt me als alle vluchten van 4 september opeens wegvallen de effecten echt nog wel te voelen zijn dagen later. Mensen die wellicht voorrang krijgen op mensen die de dagen erna vliegen. Geen idee hoe het werkt verder, maar iets zegt me dat het wel enig gevolg heeft voor mensen die de dagen na 4 sept vliegen. Maar kan fout zitten uiteraard.quote:
Dat zal wel meevallen; is ruim van tevoren aangekondigd dus verschillende dagelijkse vluchten zullen wel uitvallen. Dan moeten die - veel al zakenmensen - passagiers maar een dag eerder of later vliegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zoiets heeft dagenlange effecten.
Ik zag dat er op 4 september uberhaupt geen vlucht naar Tenerife gaat (met Transavia), dus ook geen mensen die eventueel met ons mee zouden moeten of zo. Dat scheelt al wel iets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen; is ruim van tevoren aangekondigd dus verschillende dagelijkse vluchten zullen wel uitvallen. Dan moeten die - veel al zakenmensen - passagiers maar een dag eerder of later vliegen.
Ik heb me ook al om laten boeken en vertrek een dag eerder.
Kan niet echt zonder goede reden hequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:56 schreef oranjevogel1 het volgende:
Mag hopen dat de rechter een dergelijke staking verbied.
Lijkt me dat er een goede reden is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:56 schreef wollah het volgende:
[..]
Kan niet echt zonder goede reden he
veiligheid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Lijkt me dat er een goede reden is.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
GEEN STAKING![]()
Schiphol heeft deal gesloten
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
GEEN STAKING![]()
Slotjequote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
GEEN STAKING![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |