Mogguh.quote:
Hoi, Seal is een shitcoin, gewoon niet meer over praten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 02:45 schreef Kyran het volgende:
Wij hebben een SEAL topic jongens. Af en toe een discussie is prima, maar iedere keer als ik hier kijk gaat het over SEAL lijkt het wel en het is dan steeds 1 vs. allen en iedereen die iedereen voor idioot en 0mgz0r n00b uitmaakt. Chill
Nog erger dan bij VeChain soms
Ja lekker, mooie tijd ookquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 03:07 schreef ChickenMan het volgende:
Bij VeChain zijn er een heleboel in denial, bij Seal is het er maar 1
Godver, er zit nog zoveel hopium in de prijs van VET!quote:
quote:VeChain geniet in het Westen echter een stuk minder bekendheid dan de Bitcoin.
,,Nog wel,’’ zegt Van Heijningen. ,, De ontwikkelaars achter VeChain hebben een platform ontwikkeld waarop bedrijven en overheden informatie kunnen vastleggen die vervolgens niet is te vervalsen.
Uhm, ja kan best wat fixen maar ga zelf niet op stap voorlopig, moeders is op vakantie hier. Hotels zitten redelijk leeg dit jaar dus ik kan je wel het e.e.a. aanraden. Ik zit bij Alicante en Benidorm in de buurt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:11 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb vakantie!
En kom naar jou toe. Waar zit je ergens? Kan je me slaap plek fixoren?
VET gaat moehoehoehoenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:00 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Godver, er zit nog zoveel hopium in de prijs van VET!
[..]
El campello? Op die klif vier ik ieder jaar kerstquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm, ja kan best wat fixen maar ga zelf niet op stap voorlopig, moeders is op vakantie hier. Hotels zitten redelijk leeg dit jaar dus ik kan je wel het e.e.a. aanraden. Ik zit bij Alicante en Benidorm in de buurt.
Enig idee hoeveel cpc voor een node?quote:Op zondag 26 augustus 2018 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Masternode details van cpchain komen 31 augustus, de prijs gaat al langzaam omhoog. Valt wel wat winst te halen als trader.
Helaas verkocht paar weken geleden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
NANO al 2 weken lang moon
[ afbeelding ]
flippening?quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
NANO al 2 weken lang moon
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |