Denk dat ik meer ga genieten van mijn vakantie.quote:
Meer van dit sentiment graag. CAPITULATIE.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:28 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Denk dat ik meer ga genieten van mijn vakantie.
Fck crypto ff
Niet zo boos doen. Zoek een hobby, ga iets leren, ga sporten. Tijd is waardevol, doe er iets goeds mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:33 schreef noobcrypto het volgende:
man man man wat verveel ik mij toch de tievus!!
quote:Rotterdams loft moet tientallen miljoenen opleveren
Het één heeft met het ander te maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:44 schreef metallicelmo het volgende:
De files zijn weer terug en Bitcoin doet het weer best aardig
Ja die denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
bedoelen jullie SEAL network? volume van 344 dollar. jullie zijn wel hele erge early adopters.
Leuk dat IDEX he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
bedoelen jullie SEAL network? volume van 344 dollar. jullie zijn wel hele erge early adopters.
Hey!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Het één heeft met het ander te maken?
Is dat niet die scam coin met die tweelingbroers waarvan 1 nieteens de basisschool heeft afgerond?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
Dutch vaporwarequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is dat niet die scam coin met die tweelingbroers waarvan 1 nieteens de basisschool heeft afgerond?
REKTquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:10 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Leuk dat IDEX he.
En dat volume zou dan de prijs moeten bepalen.
Duidelijk 0 verstand.quote:
SCAM>!>!>!>!.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:26 schreef Aventuras het volgende:
https://seal.network/team.html
Volgens mij heeft niet alleen jinx vakantie maar heel dat team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je blijft dit aangeven, zonder eigenlijk echt inhoudelijke argumenten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:30 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ach kom nou joh, het is gewoon totale troep.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:32 schreef KappenBakken het volgende:
Ga ik ooit SEAL kopen?Wederom, 0 inhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk niveau weer, ben er blij mee.It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:32 schreef KappenBakken het volgende:
Ga ik ooit SEAL kopen?Lekker bij je ETH blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stratis is al 100x beter.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
Vooruit laten we het dan niet over de technische kant gooien maar via de andere route. Bij een ICO in huidige vorm (een waardeloze utiltiy token) investeer je vooral in het team. En dat heeft niks meer laten horen de afgelopen tijd en maakt loze beloftes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:33 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Je blijft dit aangeven, zonder eigenlijk echt inhoudelijke argumenten.
Behalve: Een DB is voldoende.
Sorry, dit is wel een stupid post van je.
Welke loze beloftes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:35 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Vooruit laten we het dan niet over de technische kant gooien maar via de andere route. Bij een ICO in huidige vorm (een waardeloze utiltiy token) investeer je vooral in het team. En dat heeft niks meer laten horen de afgelopen tijd en maakt loze beloftes.
De communicatie had wel wat beter gemogen, dat moet je toch toegevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:36 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Welke loze beloftes?
Kom met inhoud behalve bullshit kerel.
Alles is sowiso naar de klote. Dus snap de haat niet echt, inhoudsloos.
Heb ik allang gedaan toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:37 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
De communicatie had wel wat beter gemogen, dat moet je toch toegeven
Dat je shillt prima, maar je licht nu gewoon mensen op lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:38 schreef ssjgoku het volgende:
Kan ik er iets aan doen dat ze fkin HitBTC kiezen.
de meest shit exchange.
Verder is het team ok, en product / partnerships ook.
Geloof je in Idex met 600 dollar volume, koop dan niks in. Is wel fkin cheap nu.
Ik vertrouw er 0 van, en het volume geeft genoeg aan.
Facts.
Inhoud.
Oh en in verhouding met wat ETH gedaalt is, en SEAL, heb ik nog steeds profit.
SEAL.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat je shillt prima, maar je licht nu gewoon mensen op lol
SEAL is een scam
De token heeft gewoon geen use case, het is echt utility token nummer zoveel die verkocht wordt als "medium of exchange" terwijl die term letterlijk op alles geplakt kan worden.quote:In this way, the Seal Token is a medium of exchange.
Wauw, dat kan met elke andere token die ergens op een exchang gelist is ook!quote:the Seal Tokens can be used as a currency to pay for products directly.
Wat een bullshit, als ik met SEAL afrekenen kan net zo goed mijn dienst/pakketje niet geleverd worden. Of ik nou met SEAL of euro's betaal.quote:Using Seal to pay for products provides both buyer and seller a guaranteed exchange of goods.
Maarja dan hebben ze geen dikke doekoes!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:54 schreef KappenBakken het volgende:
Sowieso apart dat het netwerk vanuit een BV gerund wordt, dat zou een non-profit moeten zijn die geen winst mag uitkeren.
Er komt gewoon weinig concreets van de grond. Voorlopig is het niet meer dan een erc20 token met een whitepaper en 2 broers die wat aan hobbyen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:49 schreef ssjgoku het volgende:
Al die haat, zonder echte inhoud.
Ik vind het ook jammer dat jullie boot gemist hebben.![]()
SEAL.
90% v.d dingen gelden zowat voor top100.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:
Oke laten we even aannemen dat hetgeen wat SEAL aanbied echt waarde heeft om on-chain te laten plaatsvinden. Waarom zou ik als bedrijf dan niet gewoon SEAL Network BV inhuren en met euro's betalen? En wat houdt hun vervolgens tegen om gewoon adidas schoenen tokens en puma shirtjes tokens te lanceren en daarmee producten te tracken?
[..]
De token heeft gewoon geen use case, het is echt utility token nummer zoveel die verkocht wordt als "medium of exchange" terwijl die term letterlijk op alles geplakt kan worden.
[..]
Wauw, dat kan met elke andere token die ergens op een exchang gelist is ook!
[..]
Wat een bullshit, als ik met SEAL afrekenen kan net zo goed mijn dienst/pakketje niet geleverd worden. Of ik nou met SEAL of euro's betaal.
Je bent volledig afhankelijk van het feit dat SEAL Network BV hun diensten alleen blijft aanbieden voor SEAL tokens, maar ooit zullen ze dat niet doen en gewoon keiharde euro's/BTC accepteren.
Nog niet. ^^. Heb ik ook niet gezegt, of wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:11 schreef fathank het volgende:
Voorlopig heeft Adidas nog geen seal gekocht of wel.
Ze zijn nog aan het uitzoeken waar ze het überhaupt kunnen kopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:11 schreef fathank het volgende:
Voorlopig heeft Adidas nog geen seal gekocht of wel.
Dit is juist het hele punt. Waarom zouden ze? Als ze met euro's omzet binnen trekken laten ze dat toch lekker op de balans staan en keren dividend aan zichzelf uit. Dan laten we het punt dat ze hun product vanuit een BV runnen nog even buiten beschouwing.quote:
Omdat ze hun diensten willen verkopen uiteraard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:14 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dit is juist het hele punt. Waarom zouden ze? Als ze met euro's omzet binnen trekken laten ze dat toch lekker op de balans staan en keren dividend aan zichzelf uit. Dan laten we het punt dat ze hun product vanuit een BV runnen nog even buiten beschouwing.
Daarnaast is het natuurlijk onzin dat al deze kritiekpunten voor veel andere coins/tokens gelden. Bij PoW is de coin ook nog een incentive om het netwerk te onderhouden (dat is bij SEAL niet zo, het is puur een betaalmiddel). En bij PoS is het vaak naast een incentive ook nog een anti sybil maatregel.
Ik zie het verband tussen of SEAL als token waarde heeft en het feit dat Ethereum een kut platform is niet echtMaar dat zal wel aan mij liggen.
Ik snap letterlijk niks van wat hier staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:16 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Omdat ze hun diensten willen verkopen uiteraard.
Als het je tegenzit om dat met tokens te doen, geld dat voor zowat alles, dat bedoel ik.
Dat is pas een bs argument.
Pak een ICO bv.
Hoezo in denial.
Wat houd 90% van alle tokens tegen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:17 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik snap letterlijk niks van wat hier staat.
Als Adidas nu naar SEAL BV gaat en zegt "wij willen onze gympies on-chain tracken" wat houdt SEAL dan tegen om die dienst gewoon te leveren zonder de SEAL tokens te gebruiken?
Dit is best een goed plan. Dan zouden veel teams die in Jan/Feb hun sale hadden ook niet 80% onder water staan. Treasury beleid bij veel projecten kan wel wat beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:18 schreef ssjgoku het volgende:
Laten we alle ICO's ook doen met euro man.
Denken dat die mensen het niet verkocht hebben destijds... Sure dude.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:21 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dit is best een goed plan. Dan zouden veel teams die in Jan/Feb hun sale hadden ook niet 80% onder water staan.
Van de 8 team leden tijdens de ICO zijn er 4 al weg en eentje is een nieuw project begonnen. Maar verder gaat het steady hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef Aventuras het volgende:
Hebben die seal broeders nu al hun ETH gedumpt?
Anders is toch aan het einde van het jaar de cash er wel doorheen geburnt..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:38 schreef fathank het volgende:
Maar wel handig om geld uit de zakken te kloppen van naïevelingen
I know.quote:
LOL.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Van de 8 team leden tijdens de ICO zijn er 4 al weg en eentje is een nieuw project begonnen. Maar verder gaat het steady hoor
LinkedIn.quote:
Echt? Hahaha, vandaar dat de team pagina offline is..quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Van de 8 team leden tijdens de ICO zijn er 4 al weg en eentje is een nieuw project begonnen. Maar verder gaat het steady hoor
Oh, dat heeft ook een reden, maar jij zit niet in hun telegram, right?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:43 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
LinkedIn.
8 van de 9 team leden hier (https://icobench.com/ico/seal) hebben een LinkedIn. Vanuit daar kan je het zelf wel uitvogelen neem ik aan.
Dat is sowieso een chille site om dat soort zaken bij te houden. De waarde van de Aragorn Ether wallet is meer dan de token market cap momenteel, dat geeft wel aan dat de token kut is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:42 schreef Aventuras het volgende:
Decent heeft gisteren nog even 8k ETH gedumpt.
Lekkere timing.
http://www.dappcapitulation.com/dapps/6/
Prachtig hoe mensen het opgehaalde geld zo snel kunnen laten verdampen.![]()
Welke helft verberg je in dit bericht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat is sowieso een chille site om dat soort zaken bij te houden. De waarde van de Aragorn Ether wallet is meer dan de token market cap momenteel, dat geeft wel aan dat de token kut is.
Dat weet ik niet neequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Oh, dat heeft ook een reden, maar jij zit niet in hun telegram, right?
En dat er iemand van Adidas zelf bij is, vermeld je ook niet.
En maar blaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:45 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat weet ik niet nee
Maar toch een veeg teken dat alle marketeers etc een paar maanden na de ICO ermee ophoudenEn dat de "Vice President of Operations" bij een nieuw project founder is en CEO.
Ook dat klopt niet, maar heb ik al 100x aangegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:48 schreef Aventuras het volgende:
Price in preICO 1 SEAL = 0.08 USD
Price in ICO 0.7000 USD
Prijs nu: 0.0047 usd![]()
Even los daarvan, dit is ook een chille site voor een ERC20 overzicht, beetje vergelijkbaar met dappcapitulation. https://sanbase-low.santiment.net/assets/erc20quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:48 schreef Aventuras het volgende:
Price in preICO 1 SEAL = 0.08 USD
Price in ICO 0.7000 USD
Prijs nu: 0.0047 usd![]()
Price in ICO 0,7.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:49 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Even los daarvan, dit is ook een chille site voor een ERC20 overzicht, beetje vergelijkbaar met dappcapitulation. https://sanbase-low.santiment.net/assets/erc20
Als je IDEX trust en je vind kooporders. Go for it. No regret.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:51 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verkoop alles en zet het om in Seal.
Hoezo? Staat Seal nóg niet op HitBTC dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:52 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Als je IDEX trust en je vind kooporders. Go for it. No regret.
Hoeveel ETH heeft seal opgehaald en hebben ze het gedumpt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:50 schreef ssjgoku het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben weer klaar hier.
Men leest maar half en snapt ook maar de helft. En geloven de gekste dingen.
Fijne avond warriors!
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoezo? Staat Seal nóg niet op HitBTC dan?
Aantal ETH.. weet ik niet. 11 miljoen euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:55 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Hoeveel ETH heeft seal opgehaald en hebben ze het gedumpt?
Fuuuu, net alles naar HitBTC gestuurd...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:55 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Nee.
Huidige prijs is op een volume van 600 dollar op een Idex.
11 mil is nog best netjes. Maar ik hoop niet dat ze 70% hebben laten verdampen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:56 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Aantal ETH.. weet ik niet. 11 miljoen euro.
Neem wel in rekening dat product e.d al klaar is.
Als hij voor die prijs op HitBTC stond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Fuuuu, net alles naar HitBTC gestuurd...
As far I know niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:58 schreef Aventuras het volgende:
[..]
11 mil is nog best netjes. Maar ik hoop niet dat ze 70% hebben laten verdampen...
Genoeg mkb bedrijven die het niet hebben liggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:59 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
As far I know niet.
Maar 11 milj is best mager tbh.. ze zijn hun WP/plannen aan het herschrijven op basis van dat bedrag.
Ja ok.. true. Naja... dingen liggen er nu bij vanwege dat o.a.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:03 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Genoeg mkb bedrijven die het niet hebben liggen.
Als ze met crowdfunding geld hadden opgehaald hadden ze net 200k binnengebracht.
De enige die hier dingen maar voor de helft snapt (waar een blockchain wel en niet goed voor is) en in de gekste dingen gelooft (provenance en supply chain tokens) ben jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:50 schreef ssjgoku het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben weer klaar hier.
Men leest maar half en snapt ook maar de helft. En geloven de gekste dingen.
Fijne avond warriors!
Eurotje per keer dat hier Seal langs komt, dus geen klagen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:08 schreef TwztId het volgende:
Waarom gaat het hier elk topic 4 pagina's lang over Seal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |