abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184902733
registreer om deze reclame te verbergen
Misschien een stomme vraag maar voelt het dan ook tastbaarder qua bestaan? Alsof het een soort van ‘bewijs’ is?
Ik weet niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen anders. :)
Sterkte, na zoveel jaar!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 20:53:24 #52
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_184903320
Bluezz, wat fijn joh! Wat mooi dat dit nu gewoon kan! O+
pi_184904469
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 20:30 schreef vencodark het volgende:
Misschien een stomme vraag maar voelt het dan ook tastbaarder qua bestaan? Alsof het een soort van ‘bewijs’ is?
Ik weet niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen anders. :)
Sterkte, na zoveel jaar!
Het feit alleen al dat ze niet alleen in je hart en gedachten zit maar ook op papier als 'bewijs' staat en ook bij bijvoorbeeld mijnoverheid.nl tussen je andere levende kinderen geeft een 'completer' gevoel. Alsof ze dan voor 'iedereen' echt bestaat.
Goeie vraag, lastig uit te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluezz op 09-02-2019 12:43:05 ]
pi_185042106
a.s. maandagmiddag Jamie O+ inschrijven en wat ben ik blij met de foto's die mijn vader toen gemaakt heeft van haar in het kistje (al dachten wat familieleden daar anders over toen..).
1 van die (vergeelde-) foto's heb ik nu met de techniekjes van nu beetje bewerkt en in een mooi soort lijstje gezet, je ziet ook nog net haar handje. Haar naam en geboortedatum erbij en bovenin 'Isn't she lovely'. (van dat Stevie Wonder nr wat nog altijd bij mij door merg en been gaat omdat het begint met een huilende pasgeborene)
Dat hd ik willen laten draaien op haar uitvaart, als ik er bij had kunnen zijn :{
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:21:19 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185044186
O+ :* mooi, Bluezz.
En wat verdrietig dat je niet bij haar uitvaart kon zijn. Het lijkt me heel waardevol juist dat je die foto's hebt.
KuikenGuppy
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:31:28 #56
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_185044269
Wat mooi Bluezz, wat fantastisch dat het gelukt is, dat je haar maandag gaat inschrijven! O+
pi_185044282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:29 schreef Bluezz het volgende:
a.s. maandagmiddag Jamie O+ inschrijven en wat ben ik blij met de foto's die mijn vader toen gemaakt heeft van haar in het kistje (al dachten wat familieleden daar anders over toen..).
1 van die (vergeelde-) foto's heb ik nu met de techniekjes van nu beetje bewerkt en in een mooi soort lijstje gezet, je ziet ook nog net haar handje. Haar naam en geboortedatum erbij en bovenin 'Isn't she lovely'. (van dat Stevie Wonder nr wat nog altijd bij mij door merg en been gaat omdat het begint met een huilende pasgeborene)
Dat hd ik willen laten draaien op haar uitvaart, als ik er bij had kunnen zijn :{
Wat fijn voor je om dit nu te kunnen doen.
Lijkt me ook wel weer moeilijk om doorheen te gaan.
Zie nu net pas de link naar je bevallingsverhaal.
Wat een moeilijke, verschrikkelijke situatie toen. ;( :*
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:40:52 #58
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_185044349
Wat fijn voor jou dat het nu kan Bluezz O+

Een kennis van mij, tegen de 90, heeft haar kinderen laten inschrijven die 63 en 51 jaar geleden geboren zijn... dat laat maar zien dat er echt behoefte aan is.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_185044924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:40 schreef SaskiaR het volgende:

Een kennis van mij, tegen de 90, heeft haar kinderen laten inschrijven die 63 en 51 jaar geleden geboren zijn... dat laat maar zien dat er echt behoefte aan is.
Zo, inderdaad zeg. :o
Mensen die niet begrijpen dat deze wet/regeling/mogelijkheid gekomen is, zouden dit topic eens moeten lezen. :)
pi_185046184
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:40 schreef SaskiaR het volgende:

Geweldig voor haar zeg!! Ik zie op de Facebook site van de initiatiefnemers (die je zou kunnen delen als je fb hebt) Wij BRP ook zoveel moois voorbij komen. Het geeft zoveel rust en voldoening om je overleden bij de geboorte kind tussen je levende kinderen te zien staan.
Er staat bovenaan die pagina: Geef ons een naam en wij bestaan. En zo voelt het ook.

Tx voor de reacties, het voelt ook goed om er hier toch over te kunnen 'praten'.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')