Niet doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:07 schreef GereDathan het volgende:
Ik zou gewoon nog wat meer coke snuiven, krijg je een leuk leven joh
nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:00 schreef starla het volgende:
Ik wist dat de sos erg puur was (tegen de 85%) want krijg het van een goede bron. Geen witte poeder, maar de vettige schubben met een olieachtige schakering, enfin, je kent het wel.
goed verwoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:04 schreef Diemux het volgende:
Ach, je kiest er voor om drugs te gebruiken. Volgende keer moet de politie je gewoon lekker laten liggen.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die dit soort zaken compleet omdraaien. Ga toch weg joh.
Da's vragen naar de bekende weg natuurlijk. Met je tengels van drugs afblijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval zou ik koste wat kost van de radar af blijven, en zo weinig mogelijk contact willen hebben met justitie.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:59 schreef xzaz het volgende:
Dit is een troll toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbelleven denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:21 schreef starla het volgende:
Ik ben gewoon 'dokter....'
Als een patiënt dat niet snapt, dan weet ik voldoende: corticaal infarct in de dominante hemisfeer.
Dit ‘domme wicht’ werkt als arts. Hoe vind je dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:32 schreef Karstman het volgende:
Nee geen bijzonder verhaal. Dom wicht doet drugs en krijgt gevolgen, wil die gevolgen afschuiven op iemand anders. Kut millennial...
Waren allemaal collegaatjes haha. Maar niet allemaal uit hetzelfde ziekenhuis.quote:
Dat wordt nog wat als ze haar eerste medische fout te verwerken krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit ‘domme wicht’ werkt als arts. Hoe vind je dat?
Heb er niet echt een mening over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou niet graag willen dat zo'n drugsmisbruiker mijn arts zou zijn. Perfecte recept voor misdiagnose.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Prima maar dan ook niet komen janken als het mis gaat he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
Als ik die zeldzame 3 weken vakantie heb per jaar, dan doe ik waar ik zin in heb.
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Prima maar dan ook niet komen janken als het mis gaat he.
Grgr de politie.
oke, de geloofwaardigheid is wel een beetje weg nu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Waren allemaal collegaatjes haha. Maar niet allemaal uit hetzelfde ziekenhuis.
Altijd mooi dat mensen denken dat je een heilig boontje bent, vanwege een bepaald beroep.
Als ik die zeldzame 3 weken vakantie heb per jaar, dan doe ik waar ik zin in heb. Staat je dat niet aan...dan boeit me dat geen jota.
Naja, het kan best een groepje schoonmaaksters zijn die in het ziekenhuis werken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, de geloofwaardigheid is wel een beetje weg nu.
als die domme wichten je collega's waren hadden ze wel medisch advies gegeven aan de politie ipv staan filmen.
Ja, want een assistent interne geneeskunde en chirurgie weten prcs wat ze moeten doen tijdens een insultquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, de geloofwaardigheid is wel een beetje weg nu.
als die domme wichten je collega's waren hadden ze wel medisch advies gegeven aan de politie ipv staan filmen.
Die noem je niet ‘de collega’s’ meestal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, het kan best een groepje schoonmaaksters zijn die in het ziekenhuis werken?
Oh? Dus wanneer ik bij een schoonmaakbedrijf werk, dan noem ik de andere mensen die daar werken geen collega's? Raar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die noem je niet ‘de collega’s’ meestal.
ik inderdaad niet weten hoe zijne koninklijke hoogheid werktquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:40 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, want een assistent interne geneeskunde en chirurgie weten prcs wat ze moeten doen tijdens een insult
Jij niet helemaal weten hoe ZKH werkt...
Jouw geschiedenis een beetje kennende is het niet een kwestie van losgaan in je vakantie. Je gaat geregeld de grenzen over met je drugsgebruik. Het is een kwestie van tijd tot er slachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Altijd mooi dat mensen denken dat je een heilig boontje bent, vanwege een bepaald beroep.
Als ik die zeldzame 3 weken vakantie heb per jaar, dan doe ik waar ik zin in heb. Staat je dat niet aan...dan boeit me dat geen jota.
Je hebt een geschiedenis van verslaving aan verdovende middelen. Ik hoop dat je een soort van geweten zult kweken en je patiënten niet willens en wetens in gevaar blijft brengen, enorme engnek dat je bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn vrij hiërarchisch wat dat betreft. Als je gaat borrelen met collega’s gaat wel of niet de verpleging mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Oh? Dus wanneer ik bij een schoonmaakbedrijf werk, dan noem ik de andere mensen die daar werken geen collega's? Raar.
Ik hintte eigenlijk naar hetgeen dat TS ook een schoonmaakster is. Dat hoop ik tegen beter weten in, want zo'n totaalgek als je behandelend arts, daar moet je toch niet aan denken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
TS; Ik ben verbaasd dat je niet van collega’s verwacht dat ze weten hoe te handelen bij insult. Ze hebben toch ook een ALS cursus gehad?
[..]
Ziekenhuizen zijn vrij hiërarchisch wat dat betreft. Als je gaat borrelen met collega’s gaat wel of niet de verpleging mee.
ik zou haar in ieder geval niet vertrouwen met het doseren van medicatie..quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik hintte eigenlijk naar hetgeen dat TS ook een schoonmaakster is. Dat hoop ik tegen beter weten in, want zo'n totaalgek als je behandelend arts, daar moet je toch niet aan denken?
Rustig maar, ik heb er geen sterke mening over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Jij niet helemaal weten hoe (enigszins) verantwoord drugsgebruik werkt ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:40 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, want een assistent interne geneeskunde en chirurgie weten prcs wat ze moeten doen tijdens een insult
Jij niet helemaal weten hoe ZKH werkt...
Even quoten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:00 schreef starla het volgende:
OK, een vrij bijzonder verhaal zeg maar.
Zoals sommigen van jullie weten heb ik een zwak voor monoamine-modulerende alkaloïden (ofwel interessant lullen over opiaten en cocaïne).
Een aantal weken geleden ben ik gaan stappen met vriendinnen toen we besloten -zoals vaker- een paar lijntjes te doen tijdens het indrinken.
Ik wist dat de sos erg puur was (tegen de 85%) want krijg het van een goede bron. Geen witte poeder, maar de vettige schubben met een olieachtige schakering, enfin, je kent het wel.
Mijn tolerantie ligt vrij hoog, dus hoewel mijn vriendinnen het ter plekke versneden met dextrose, besloot ik geen koolhydraten toe te voegen aan mijn vette vis.
We gingen op pad en het viel direct al niet goed (bleek, koud zweet en braken). Tot overmaat van ramp was ik degene die nog met de fles wijn liep toen ik blijkbaar een insult kreeg. Mijn vriendinnen zeiden later dat even verder politie stond (drukke straat met veel schermutselingen) die op mij afkwam en zag dat ik de fles 'kapot gooide'. Ze wilden mij staande houden voor openbare dronkenschap, maar ik werkte uiteraard niet mee omdat ik lag te stuipen op straat.
Mijn vriendinnen zeiden nog dat ik ws een insult had, maar de politie dacht er anders over en vonden dat ik mij verzette zodat ik uiteindelijk (nadat het insult over was en ik slap was) met de auto mee kon naar het bureau.
Daar vertelde ik de waarheid over de sos en zei dat ik me niets kon herinneren van alles wat er gebeurde eenmaal in die straat.
Opnieuw kreeg ik hoongelach naar mijn hoofd en omdat ik hen voor de gek hield, mocht ik even blijven totdat ik me het weer kon herinneren.
Al die tijd voelde ik me nog steeds niet goed. Toen ze mij naar de cel brachten, droegen de straatagenten mij over aan de agent die bureaudienst had en op dat moment kreeg ik opnieuw een insult.
Deze agent herkende het wel en belde direct 112. Ditmaal kwam ik er echter niet zo snel uit (ws heel kort tussendoor zonder bij bewustzijn te komen), pas toen de ambulancebroeders mij meerdere malen iets gaven.
Dan weet ik iets vaags over een amburit om vervolgens uren later wakker te worden op de IC.
Met nog steeds een agent op de kamer omdat ik nog steeds als crimineel werd gezien. Het was goed dat die agent er was want de IC arts was not amused...en viel echt uit tegen deze zogenaamde 'hulpverleners'.
Volgende dag naar normale afdeling gegaan en weer een dag later zonder complicaties ontslagen (EEG was goed etc). De oorzaak was wel bekend en het was hartstikke stom van me. Ik heb geen blijvend letsel opgelopen, maar toch is mijn vraag:
Kan ik hiervan een zaak maken? Het zit mij niet lekker dat nalatig handelen en 2 vriendinnen hebben het ook gefilmd, dus er is bewijs.
Maar aangezien ik niets heb, wat valt er 'aan te klagen'?
Gaarne jullie advies,
Groetjes Starla
prachtig verwoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:36 schreef Seven. het volgende:
Hoi Starla. Je hebt je als een enorme tokkie laten gaan en dat zijn je eigen zaken. Maar vervolgens ben je in een insult terechtgekomen en je kunt van de popo niet verwachten dat ze allemaal voldoende medische kennis hebben om een insult te herkennen. Daar jijzelf niet meer toerekeningsvatbaar was, acht ik jouw versie van dit verhaal volstrekt onbetrouwbaar. Dat zal een rechter ongetwijfeld met mij eens zijn. Dat je 'vriendinnen' staan te filmen in plaats van te helpen, vind ik bijzonder verachterlijk gedrag. En dat je nu overweegt om de politie aan te klagen, is ronduit walgelijk. Je zou je kapot moeten schamen.
Het feit dat je dit topic opent, geeft eigenlijk wel aan hoe diep je al gezonken bent in dit junkgedrag. Meer dan junkenarrogantie is dit natuurlijk niet. Ik hoop dat je geen anderen meesleurt in je val, en ik wens je veel succes als je ooit besluit om hier uit te komen. Het is nooit te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |