Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook nog vrijgezel iemand interesse?
Dat gaan we meteen maar even doen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
Je kan je geslacht hier op FOK! tegenwoordig naast 'Man' of 'Vrouw' ook op 'Anders' zetten.
Weet ik tochjquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:35 schreef momentius het volgende:
[..]
hey ik heb hier niks mee te maken he dat je dat even onthoudt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
Je kan je geslacht hier op FOK! tegenwoordig naast 'Man' of 'Vrouw' ook op 'Anders' zetten.
Wat ik ook zet, het maakt ze niets uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
De leider van de NVU van vroegâh was ook een Ernemmer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Die kan ik alsnog hebben natuurlijk.
Uhm hoelang is dat geleden? Effe weer kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Heuj Anneloos heeft mijn fobo bekeken
Wat vond je van mijn vrouwensmaak?
Die eerste vrouw meteen alquote:
Welkom in ONZ.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:37 schreef momentius het volgende:
Lol ik vraag of iemand vrijgezel is en het enige wat erna volgt is gelul
Moet je naar die timestamp gaan van 1:44, die is al helemaal prachtigquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die eerste vrouw meteen alWat een ontwikkeld volk toch ook
Achjaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat ik ook zet, het maakt ze niets uit
Hier stoppen we meequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet je naar die timestamp gaan van 1:44, die is al helemaal prachtig
Ik had eigenlijk verwacht dat hij al dikker dan Maradona zou zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De leider van de NVU van vroegâh was ook een Ernemmer.
Wat is die Theo Janssen dik geworden, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |