oh jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die ene met die camera's
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu, weet ik hoe de vork in de steel zit
Aha. Ik vroeg me al af waarom ze op die reclamefilmpjes altijd zo netjes op die gezichtjes blijven zitten.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Aha. Ik vroeg me al af waarom ze op die reclamefilmpjes altijd zo netjes op die gezichtjes blijven zitten.
Als iedereen elkaar nou gewoon altijd met rust laat, is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:22 schreef momentius het volgende:
Kunnen we met elkaar geen tijden afspreken waarin we anderen met rust laten?
wel indirectquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik beweer ook nergens dat hij dat niet is
Nee maar je dacht hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik beweer ook nergens dat hij dat niet is
Dan moet je voornamelijk bij I. zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:22 schreef momentius het volgende:
Kunnen we met elkaar geen tijden afspreken waarin we anderen met rust laten?
Neem je je vriendin mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Aha. Ik vroeg me al af waarom ze op die reclamefilmpjes altijd zo netjes op die gezichtjes blijven zitten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je voornamelijk bij I. zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |