Nooit echt iets met hem gehad.. meer een messi typequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:52 schreef momentius het volgende:
Ronaldo zijn gezicht is trouwens een stuk minder geworden of vind je ook niet
Als jij eerst gaat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:52 schreef momentius het volgende:
[..]
Ja kan jij niet gewoon es weggaan
Oke danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nooit echt iets met hem gehad.. meer een messi type
Moest wel lachen, sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:52 schreef momentius het volgende:
[..]
Ja kan jij niet gewoon es weggaan
Ik heb liever iets wat niet zo cookie cutter isquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:52 schreef I. het volgende:
[..]
Heb er in m'n jeugd aardig jaartjes in gewoond, niks mis mee.
Ja heerlijke serie vond ik dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PPartij van de armoed![]()
Stem daar elk jaar op
Mien ma en mien pa hebben zovaak zegt
Cda=Christen unie..
+ punt wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nooit echt iets met hem gehad.. meer een messi type
Zo gedraag je je anders wel. Als een jaloers ventje dat pissig is omdat ik net zn vriendin heb volgespoten op de wc. Denk je niet?quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo gedraag je je anders wel. Als een jaloers ventje dat pissig is omdat ik net zn vriendin heb volgespoten op de wc. Denk je niet?
Jij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo gedraag je je anders wel. Als een jaloers ventje dat pissig is omdat ik net zn vriendin heb volgespoten op de wc. Denk je niet?
Altijd feest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Wedstrijdje verplassen op internet. Het gaat wel steeds beter hier he jongens
Moeten we slingers om je hangen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:55 schreef Anneloos het volgende:
Jongens realtalk:
Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |